Ik zie je woonplaats in je profiel, als die klopt, dan zit je in een aardig Bijbelvast gebied. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je schoonpa dat is, maar als hij dat is, dan is het niet een ‘retarded idee’ van hem, maar in feite ‘normale kleding’ voor een begrafenis.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:53 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Wie zegt dat die oma het zo gewild had? Het is weer het 1001e retarded idee van haar pa, die altijd overal denkt dat 'ie het mannetje is en denkt dat als hij met z'n vingers knipt, iedereen aan z'n benen ligt. Daar word ik opstandig van ja.
Maar ik ga er in elk geval met m'n vriendin over praten en waarschijnlijk doe ik waar zij zich het fijnst bijvoelt. Uiteindelijk ga ik mee om haar te steunen ja.
Dit is idd hèt juiste moment in de relatie om eens lekker je poot stijf te houdenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:40 schreef DarkElf het volgende:
das dan jouw keuze en das ok.
maar hier wordt duidelijk iets anders aangegeven en dan heb je je daar uit respect maar aan te houden.
dat je om zoiets je poot gaat stijfhouden is echt te sneu voor woorden. lekker vriendje ben je dan ook.
Ik ookquote:Op woensdag 23 september 2009 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh dear god. Het geval is 24 (!). Ik had écht 16 verwacht.
Eensquote:Op woensdag 23 september 2009 17:57 schreef Dipkip het volgende:
Als je vriendin zich er prettiger bij voelt dat je die nette broek draagt, regel die dan zelf en ga haar niet lastig vallen om die drie tientjes. Doe normaal zeg. Wat haar reden ook is om te willen dat je die broek draagt, who cares, haar oma is dood, gun haar wat. Ook al wil ze dat je hem aantrekt omdat zij geen zin heeft in gezeur van haar vader over dr pauperige vriend op de dag dat haar oma wordt begraven - wat dan nog![]()
Wees eens niet zo'n ontzettende jankbal en regel die broek gewoon zelf. Gewoon om haar te laten zien dat je om haar geeft. Ik dacht dat je 16 was en pas 2 maanden bij die vriendin, maar je bent twee jaar met haar en goddamn 24. Groei een ruggegraat
Dat meen je?!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh dear god. Het geval is 24 (!). Ik had écht 16 verwacht.
Al was het het verschil tussen zwarte sokken en antraciet sokken. Het is voor haar belangrijk en haar oma is overleden, dus dan doe je wat je kunt om die dag voor haar makkelijker te maken en haar te laten zien dat je haar steunt.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:59 schreef BlackRhino het volgende:
Dit heeft totaal niets met de leeftijd te maken. Godsamme, wat een kromme redeneringen. Dus het verschil tussen een spijkerbroek en een pantalon maakt het verschil tussen wel of niet om haar geven?Belachelijk.
Nu ja, dan denk ik dat je het mogelijk inderdaad goed kunt verbruien door je poot stijf te houden. Dat je je vriendin lekker veel gezeik kunt geven, maar alles voor het principe van de spijkerbroek & de Tommy-schoenen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:56 schreef BlackRhino het volgende:
Hij is inderdaad ook gelovig. Ook al klopt de woonplaats niet
Als je had het gelezen maakt het haar persoonlijk niet uit, maar het is wat haar vader wilt. Zij heeft echt niet meer steun aan mij als ik een pantalon aan heb hoor, lijkt mequote:Op woensdag 23 september 2009 18:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Al was het het verschil tussen zwarte sokken en antraciet sokken. Het is voor haar belangrijk en haar oma is overleden, dus dan doe je wat je kunt om die dag voor haar makkelijker te maken en haar te laten zien dat je haar steunt.
Als jij mijn vriendin geweest was, hadden wij geen relatie gehad. Vrouwen die naar Ugly Betty kijken komen er bij mij pertinent NIET in! En ook trouwens niet als iemand zoveel heisa maakt om iets als een kledingstuk op een begrafenis. Dan heb je je prioriteiten écht helemaal verkeerd ingedeeld wat mij betreft.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef Etcetera het volgende:
Allemachtig, als ik je vriendin was, had ik je gedumpt, seriously
Het laat zien dat jij je over je (debiele) principes heen kan zetten om iets wat moeilijk voor haar is te vergemakkelijken. Of zij het nou zelf waardeert, of wil omdat haar vader anders zeikt maakt niet uit.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:59 schreef BlackRhino het volgende:
Dit heeft totaal niets met de leeftijd te maken. Godsamme, wat een kromme redeneringen. Dus het verschil tussen een spijkerbroek en een pantalon maakt het verschil tussen wel of niet om haar geven?Belachelijk.
idd. even een issue maken van zoiets.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef Etcetera het volgende:
Je bent 24. Vierentwintig. En dan ben je zo'n fucking kleuterAllemachtig, als ik je vriendin was, had ik je gedumpt, seriously
Na dit hele topic nog beweren dat je hier te nuchter voor bentquote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Als je had het gelezen maakt het haar persoonlijk niet uit, maar het is wat haar vader wilt. Zij heeft echt niet meer steun aan mij als ik een pantalon aan heb hoor, lijkt meMaar misschien snap ik het ook wel gewoon niet en ben ik te nuchter hiervoor.
Interessant gebruik van het woord nuchter.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef BlackRhino het volgende:
Als je had het gelezen maakt het haar persoonlijk niet uit, maar het is wat haar vader wilt. Zij heeft echt niet meer steun aan mij als ik een pantalon aan heb hoor, lijkt meMaar misschien snap ik het ook wel gewoon niet en ben ik te nuchter hiervoor.
Mooi zo, want een man die niet kan accepteren dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, komt er bij MIJ niet inquote:Op woensdag 23 september 2009 18:04 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Als jij mijn vriendin geweest was, hadden wij geen relatie gehad. Vrouwen die naar Ugly Betty kijken komen er bij mij pertinent NIET in! En ook trouwens niet als iemand zoveel heisa maakt om iets als een kledingstuk op een begrafenis. Dan heb je je prioriteiten écht helemaal verkeerd ingedeeld wat mij betreft.
Wat is er mis met dergelijke dingen met je ouders overleggen? Dat zijn mensen met levenservaring. Maar goed, dan vind ik op mijn beurt: de meeste op Fok! zijn zo kleuterig om hun ouders als retards ofzo te zijn. Een hoop in elk geval wel.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het laat zien dat jij je over je (debiele) principes heen kan zetten om iets wat moeilijk voor haar is te vergemakkelijken. Of zij het nou zelf waardeert, of wil omdat haar vader anders zeikt maakt niet uit.
En je leeftijd heeft ermee te maken omdat je reageert als een kleuter die z'n hakken in het zand zet, en omdat je je ook nog 's durft te verdedigen met het argument 'jamaar m'n moeder vindt het ook'.
Je wil het gewoon niet snappen.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef BlackRhino het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |