Alsof de rest van de gedragsregels leuk zijn... Ik vind het ook niets om te zingen bij de begrafenis, maar wie ben ik om daarover te oordelen? Uit respect zing je gewoon al dan niet op gematigde toon mee. Dat hoort, en in de gedachte van de overledene is het een plicht.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind een 'dresscode' voor begrafenissen echt onzinnig. Op mijn crematie mag iedereen gewoon als zichzelf komen wmb.
Precies. Want uiteindelijk gaat zo'n begrafenis natuurlijk om jou.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:42 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar ik heb nu gezegd hoe IK erover denk.
Ja maar wie bepaald nou wat NETJES is? Ik vind een normale zwarte spijkerbroek netjes. Daar boven draag ik een nette zwarte trui met kleine witte ruitjes en nette leren schoenen (Tommy)quote:Op woensdag 23 september 2009 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het gaat om het idee dat zijn moeder net is overleden en wil dat op de begrafenis van zijn moeder iedereen netjes gekleed gaat. En zoals TS al aangeeft in dit topic gaat het niet om het geld, het gaat om het belachelijke principe van hem
Nee, maar er word wel bezwaar gemaakt tegen MIJN kledingstijl, hetgeen ik netjes vind.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Want uiteindelijk gaat zo'n begrafenis natuurlijk om jou.
Begin daar s.v.p. niet over want je kent me toch verder helemaal niet. Alsof ik alles zo tegen haar ga vertellen. Natuurlijk nietquote:Op woensdag 23 september 2009 17:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Als ik haar was had je eigenlijk al niet meer hoeven te komen..
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:48 schreef Adfundum het volgende:
Ik had de zwartste broek dus ik had meer respect voor oma. Kom nou zeg.
Het is echter niet BlackRhino’s modeshow, het is een begrafenis van iemand anders. Neem je ook je MP3-speler mee zodat je naar muziek kunt luisteren tijdens de begrafenis die jij wel mooi vindt?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:47 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Nee, maar er word wel bezwaar gemaakt tegen MIJN kledingstijl, hetgeen ik netjes vind.
Als mijn vriendin echt wilt dat ik een "nette" zwarte broek (dus geen spijker) aantrek, dan mag zij die voor mij kopen. Die heeft meer geld dan ikquote:Op woensdag 23 september 2009 17:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou dan heb je geluk, en wat wordt nu de oplossing?
Ik dacht meer aan een boomboxquote:Op woensdag 23 september 2009 17:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is echter niet BlackRhino’s modeshow, het is een begrafenis van iemand anders. Neem je ook je MP3-speler mee zodat je naar muziek kunt luisteren tijdens de begrafenis die jij wel mooi vindt?
Neen. Zij heeft gezegd dat het HAAR persoonlijk niet uitmaakt, maar dat haar vader het wilt. En die is bij haar thuis nogal "the man" in huis zeg maarquote:Op woensdag 23 september 2009 17:50 schreef Dipkip het volgende:
Dus om het even samen te vatten, je gaat puur om de vader van je vriendin te zieken lekker dwars niet aan hun verzoek om je gepast te kleden voldoen. Terwijl je vriendin het zo belangrijk vindt dat je je wel gepast kleedt dat ze de kleding voor je wil kopen.
Echt een rots in de branding ben je he.
waarom vraag je fok dan om hun mening?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:47 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Nee, maar er word wel bezwaar gemaakt tegen MIJN kledingstijl, hetgeen ik netjes vind.
BULLSHIT TS heeft die overdreven supernette zwarte broek niet, maar TS zorgt voor andere nette zwarte kleding, Als schoonpa hier niet mee eens is dan moet die maar betalen, en niet vriendinnetjelief of TS zelf.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat ze de broek desnoods voor wil schieten, nee zelfs kopen, zegt genoeg lijkt me.
[..]
het gaat erom dat je op een belangrijke familie-aangelegenheid bent en je uit respect bést 's mag conformeren aan de ongeschreven regels die daar gelden.
Oke, maar jij vraagt hoe IK er over denk, en zo denk ik er overquote:Op woensdag 23 september 2009 17:42 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar ik heb nu gezegd hoe IK erover denk. Uiteraard ga ik nog met haar praten erover
Er wordt gevraagd om een zwarte broek, niet om een tux. Stel je niet aan.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:51 schreef babipangang het volgende:
[..]
BULLSHIT TS heeft die overdreven supernette zwarte broek niet, maar TS zorgt voor andere nette zwarte kleding, Als schoonpa hier niet mee eens is dan moet die maar betalen, en niet vriendinnetjelief of TS zelf.
* babipangang heeft gesproken
Wie zegt dat die oma het zo gewild had? Het is weer het 1001e retarded idee van haar pa, die altijd overal denkt dat 'ie het mannetje is en denkt dat als hij met z'n vingers knipt, iedereen aan z'n benen ligt. Daar word ik opstandig van ja.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:51 schreef iFries het volgende:
[..]
waarom vraag je fok dan om hun mening?
Zoals hier al 50 keer gezegd is. Het gaat hier niet om JOUW, en ook niet om JOUW kledingstijl.. Nee, ik loop ook nooit in pak...Maar als ik naar een begravenis ga, welke niet mijn eigen is, pas ik me aan... Dat is het laatste wat je voor de overleden persoon en nabestaanden kunt doen... En dan ga jij op je achterpoten staan voor een paar kut euro's?!
Ik ben met jouw mening eens en ik vind hem best nog kinderachtig ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:45 schreef iFries het volgende:
[..]
TS weet zelf donders goed dat het niet gepast is, anders had hij hier niet om bijval gevraagd...
Mijn mening: Ik vind het echt respectloos hoe je je gedraagt...
Stiekem checkte ik ook naar zijn leeftijd.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh dear god. Het geval is 24 (!). Ik had écht 16 verwacht.
Gala kleding is zelfs een rok voor mannen overigens, maar in dit geval doe je het wel voor jezelf dus ben je niet zo'n egocentrisch eikeltje om daar niet aan toe te gevenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben met jouw mening eens en ik vind hem best nog kinderachtig ook.
In een reis naar Wenen met mijn klas moesten we verplicht gala-kleding (de jongens een pak) aandoen voor een musical. Voor een paar uur. De scholieren hebben geen geld om een dure te kopen. Iedereen deed zijn/haar best om nette kleding te kopen/lenen. Ik heb geen bijbaan en weinig geld, maar ik was wel in staat om jurk te halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |