Zeg dat..quote:Op woensdag 23 september 2009 21:50 schreef amaranta het volgende:
Nou heeft het topic toch wel een geheel andere wending gekregen
Tuurlijk, schijt aan omgangsvormen en rekening houden met anderenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef DrDentz het volgende:
TS, sta op, laat je niet onderdrukken. Het is een spijkerbroek en anders ga jij niet.
Ja duh, maar anders werden de mensen hier niet rustigquote:Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef DrDentz het volgende:
TS, sta op, laat je niet onderdrukken. Het is een spijkerbroek en anders ga jij niet.
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:14 schreef BlackRhino het volgende:
Zeer net kostuum geworden van de V&D met paars overhemd en mooie bijpassende stropdas + schoenen
[ afbeelding ]
Oh ik meende het welquote:Op donderdag 24 september 2009 19:07 schreef BlackRhino het volgende:
Okay, misschien in het vervolg toch niet zo snel oordelen. Of komt het omdat je achter een beeldscherm zit en daardoor makkelijker dingen roep
Dat dus, en ik vind het geweldig dat je niet alleen een zwarte broek hebt gehaald, maar gewoon een keurig pakquote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik meende het welMaar dat je toch een net pak bent gaan halen siert je. Dat je in eerste instantie iets had van 'ik doe lekker wat ik zelf vind' sierde je absoluut niet
Ach, zeur niet. Alsof jouw eerste pak als studentje een maatkostuum van Savile Row was.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verschrikkelijke pakken, ik krijg er spontaan plaatsvervangende schaamte van als ik mensen in die ''zoutzakken'' zie voortbewegen. En dan ook werkelijk denken dat ze er ''netjes'' bijlopen.
Je neemt het tegengestelde standpunt in dan waar je mee begon en gaat nu janken dat anderen te snel geoordeelt hebben?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:07 schreef BlackRhino het volgende:
Okay, misschien in het vervolg toch niet zo snel oordelen.
Toen had hij nog een eigen mening, nu conformeert hij zich gedwongen aan de massa.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ik meende het welMaar dat je toch een net pak bent gaan halen siert je. Dat je in eerste instantie iets had van 'ik doe lekker wat ik zelf vind' sierde je absoluut niet
Topic lezenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef P.F het volgende:
Ik ben in het donkerbruin naar mijn oma's begravenis geweest, dat is dus eigenlijk ook not done?
Er is m.i. echt geen algemeen geldende etiquette voor wat je draagt bij een begrafenis. Je probeert in te schatten wat de wens zou zijn geweest van de overledene of wat de wens is van nabije nabestaanden. Mijn ervaring is dat er niet vaak prijs gesteld wordt op zwart.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef P.F het volgende:
Ik ben in het donkerbruin naar mijn oma's begravenis geweest, dat is dus eigenlijk ook not done?
Zeker weten, ik besprong mijn vent ook zowat toen ik hem voor het eerst zag in een kostuum.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:40 schreef BlackRhino het volgende:
Ey, komt de seks wss. wel ten goede!
Dat ligt er helemaal aan wat voor iemand je oma was en hoe je familie er over denkt. Bij de begrafenis van mijn tante was geeist dat je in iets fleurigs kwam en het liefst iets met bloemen. Dat had ze zo gevraagd, ik droeg een blauwe zomerjurk met paarse bloemen en een klein paars vestje omdat ik blote schouders dan weer niet ok vond in de kerk. Als familielid vind ik het trouwens ook anders dan als vriendje van. Als direct familielid heb je wmb meer vrijheid om te kiezen wat je passend vindt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef P.F het volgende:
Tuurlijk, want het gaat niet om het feit dat je er bent vanwege respect, laatste afscheid enz. . Maar het gaat om de kleren. Het is toch geen modeshow ffs, er is een dierbare verloren gegaan, daarbij is zwart de meest gangbare kleur voor een begrafenis, dan maakt het toch niet uit of het een spijkerbroek is of niet, het is een broek ffs..quote:Op woensdag 23 september 2009 17:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het vrij respectloos om in je dagelijkse kloffie naar een begrafenis te gaan. Helemaal als het iemand is die van buiten de familie en vrienden is en dus eigenlijk alleen meegaat om te steunen. Wellicht heeft het met het milieu te maken waarin je bent opgegroeid of iets dergelijks maar hier zou echt niemand het in zijn hoofd halen om in een spijkerbroek te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |