abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73050134
Nog even he TS;

Ik weet dat dit als een klap voor je kan komen en je er totaal niet bij nagedacht hebt, maar....!

Je gaat meemaken dat er nog wel meer mensen in je naaste omgeving komen te overlijden! En ook waarbij nette ingetogen (en misschien wel zwarte!) kleding gewenst is. De volgende keer heb je wat dan
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 23 september 2009 @ 20:59:56 #252
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_73050198
Topic wending!

Verstandige keus TS! Had ik niet verwacht!
Frysk bloed tsjoch op!
pi_73051241
Komt ook wel omdat ik nu gelijk een kostuum "moet" gaan kopen van m'n ouders, "da's ook handig voor als je gaat solliciteren of op je werk later!". Op hun kosten, nja, vooruit dan maar he.

Maar ik had het ook wel zelf gaan kopen hoor, zo'n nette broek. Van m'n eigen centen. Maar een volledig pak kan ik nou net niet betalen. Serieus niet.
pi_73051681
Aan een zwart pak heb je niks als je gaat solliciteren (tenzij je bij een begrafenisonderneming solliciteert)..
"Half the lies they tell about me aren't true."
- Yogi Berra
pi_73051759
Gewoon een mooi pak kopen. Da's nooit weggegooid.

Ander dasje en je kunt naar een feest of naar je werk.

Goedkope merken wil ik je afraden. Zelf slaag ik altijd met Van Gils, maar ieder z'n meug.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_73052306
Ah ok, ik dacht zelf aan een net zwart of donkerblauw pak, met een grijs of lichtblauw overhemd en een mooie kleur stropdas!
pi_73052387
Nou heeft het topic toch wel een geheel andere wending gekregen
pi_73052510
En nog steeds in lifestyle, dus het kan!
pi_73053663
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:50 schreef amaranta het volgende:
Nou heeft het topic toch wel een geheel andere wending gekregen
Zeg dat..

TS, valt me helemaal niet tegen van je
pi_73053749
TS, sta op, laat je niet onderdrukken. Het is een spijkerbroek en anders ga jij niet.
  woensdag 23 september 2009 @ 22:23:23 #261
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_73053941
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef DrDentz het volgende:
TS, sta op, laat je niet onderdrukken. Het is een spijkerbroek en anders ga jij niet.
Tuurlijk, schijt aan omgangsvormen en rekening houden met anderen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_73055219
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Ja duh, maar anders werden de mensen hier niet rustig
pi_73076754
Zeer net kostuum geworden van de V&D met paars overhemd en mooie bijpassende stropdas + schoenen

donderdag 24 september 2009 @ 18:15:22 #264
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_73076781
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:14 schreef BlackRhino het volgende:
Zeer net kostuum geworden van de V&D met paars overhemd en mooie bijpassende stropdas + schoenen

[ afbeelding ]
Frysk bloed tsjoch op!
  Redactie Frontpage donderdag 24 september 2009 @ 18:16:37 #265
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73076816
Klasse Bij deze neem ik terug dat je een respectloze zak hooi bent
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_73078335
Okay, misschien in het vervolg toch niet zo snel oordelen. Of komt het omdat je achter een beeldscherm zit en daardoor makkelijker dingen roep

Broek heb ik overigens geen plaatje van, maar is gewoon bijpassend en dus hetzelfde principe. Zwart met de streepjes Misschien post ik ook nog wel een plaatje van mezelf in het pak, heel misschien....

Voor 89 euro kan je niet tobben Ok, er kwam dan wel nog het overhemd en stropdas en de schoenen bij, maar goed Zoals gezegd, is altijd handig om te hebben voor gelegenheden zoals solliciaties, begrafenissen of andere bijeenkomsten.... dus maar gewoon gedaan.

[ Bericht 9% gewijzigd door BlackRhino op 24-09-2009 19:32:20 ]
  Redactie Frontpage donderdag 24 september 2009 @ 21:08:02 #267
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73082976
quote:
Op donderdag 24 september 2009 19:07 schreef BlackRhino het volgende:
Okay, misschien in het vervolg toch niet zo snel oordelen. Of komt het omdat je achter een beeldscherm zit en daardoor makkelijker dingen roep
Oh ik meende het wel Maar dat je toch een net pak bent gaan halen siert je. Dat je in eerste instantie iets had van 'ik doe lekker wat ik zelf vind' sierde je absoluut niet
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_73083445
Tip: onderste knoop los .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_73083887
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef Etcetera het volgende:

Oh ik meende het wel Maar dat je toch een net pak bent gaan halen siert je. Dat je in eerste instantie iets had van 'ik doe lekker wat ik zelf vind' sierde je absoluut niet
Dat dus, en ik vind het geweldig dat je niet alleen een zwarte broek hebt gehaald, maar gewoon een keurig pak
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 25 september 2009 @ 00:33:27 #270
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_73089427
Verschrikkelijke pakken, ik krijg er spontaan plaatsvervangende schaamte van als ik mensen in die ''zoutzakken'' zie voortbewegen. En dan ook werkelijk denken dat ze er ''netjes'' bijlopen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_73089939
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 00:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verschrikkelijke pakken, ik krijg er spontaan plaatsvervangende schaamte van als ik mensen in die ''zoutzakken'' zie voortbewegen. En dan ook werkelijk denken dat ze er ''netjes'' bijlopen.
Ach, zeur niet. Alsof jouw eerste pak als studentje een maatkostuum van Savile Row was.

Als het een beetje vermaakt wordt (vrijwel niemand past perfect in een confectiekostuum), zodat de mouwen en pijpen de goede lengte hebben en de broekband misschien nog iets ingenomen of uitgelegd is, kan het best voldoen. Zolang ie er geen polyester das en schoenen met spekzolen bij draagt, valt het allemaal reuze mee.
pi_73090062
quote:
Op donderdag 24 september 2009 19:07 schreef BlackRhino het volgende:
Okay, misschien in het vervolg toch niet zo snel oordelen.
Je neemt het tegengestelde standpunt in dan waar je mee begon en gaat nu janken dat anderen te snel geoordeelt hebben?
pi_73090071
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Toen had hij nog een eigen mening, nu conformeert hij zich gedwongen aan de massa.
pi_73093913
Ey, komt de seks wss. wel ten goede!
pi_73095605
Ik ben in het donkerbruin naar mijn oma's begravenis geweest, dat is dus eigenlijk ook not done ?
pi_73095664
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef P.F het volgende:
Ik ben in het donkerbruin naar mijn oma's begravenis geweest, dat is dus eigenlijk ook not done ?
Topic lezen Het gaat hier om een specifiek geval met familiewensen en overtuigingen enzo
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:45:40 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73095688
quote:
Er is m.i. echt geen algemeen geldende etiquette voor wat je draagt bij een begrafenis. Je probeert in te schatten wat de wens zou zijn geweest van de overledene of wat de wens is van nabije nabestaanden. Mijn ervaring is dat er niet vaak prijs gesteld wordt op zwart.

Stemmig is altijd goed, dus niet te opvallend, niet te felle kleuren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_73095994
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:40 schreef BlackRhino het volgende:
Ey, komt de seks wss. wel ten goede!
Zeker weten, ik besprong mijn vent ook zowat toen ik hem voor het eerst zag in een kostuum.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_73096490
quote:
Dat ligt er helemaal aan wat voor iemand je oma was en hoe je familie er over denkt. Bij de begrafenis van mijn tante was geeist dat je in iets fleurigs kwam en het liefst iets met bloemen. Dat had ze zo gevraagd, ik droeg een blauwe zomerjurk met paarse bloemen en een klein paars vestje omdat ik blote schouders dan weer niet ok vond in de kerk. Als familielid vind ik het trouwens ook anders dan als vriendje van. Als direct familielid heb je wmb meer vrijheid om te kiezen wat je passend vindt.
pi_73125545
Voor dit soort zaken hoor je gewoon de gepaste kleding in de kast te hebben hangen/liggen. Bij voorkeur een pak, maar anders in ieder geval iets netjes. Netter dan een zwarte spijkerbroek in ieder geval.

Ja, uiteindelijk gaat het om het menselijke, maar etiquette hoort er ook bij. Tegenwoordig niet meer zo verplichtend als voorheen, maar als het van je wordt verlangd, wat is dan het probleem? Je kunt niet altijd doen waar je zin aan hebt in deze wereld.

Edit:
Oh, ik had de rest van de topic niet gelezen. Beschouw mijn post dan als niet meer van toepassing op de TS maar in het algemeen.
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:32:20 #281
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_73127395
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik vind het vrij respectloos om in je dagelijkse kloffie naar een begrafenis te gaan. Helemaal als het iemand is die van buiten de familie en vrienden is en dus eigenlijk alleen meegaat om te steunen. Wellicht heeft het met het milieu te maken waarin je bent opgegroeid of iets dergelijks maar hier zou echt niemand het in zijn hoofd halen om in een spijkerbroek te gaan.
Tuurlijk, want het gaat niet om het feit dat je er bent vanwege respect, laatste afscheid enz. . Maar het gaat om de kleren. Het is toch geen modeshow ffs, er is een dierbare verloren gegaan, daarbij is zwart de meest gangbare kleur voor een begrafenis, dan maakt het toch niet uit of het een spijkerbroek is of niet, het is een broek ffs..
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')