Ugh, dit had ik laatst ook. Het was toch niet bij de Mexx, he?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:48 schreef Fascination het volgende:
Nu kom ik bij mijn eigenlijke klacht. Ik had EINDELIJK een broek gevonden die er leuk uitzag en me prima pastte, ik heb hem dan natuurlijk ook meteen gekocht. Na hem echter een keer gedragen te hebben is hij wat groter geworden en slobbert hij rond mijn benen en dat ziet er niet uit.
Klacht: broek kopen die bij het passen als gegoten zit, maar na een keer gedragen te hebben uitrekt en niet meer goed zit.
Gewoon in je broekspijp. Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb altijd problemen om een broek te vinden waar mijn schwanz in past
Ik snap je frustratie TS
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb echt een hekel aan shoppen, word er altijd zo chagerijnig van
Nee, zo'n plaatselijke winkel. Het is overigens een broek van Geisha, al eerder een broek van gehad die niet helemaal fijn zat. Geen broeken van Geisha meer voor mij.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef godigita het volgende:
[..]
Ugh, dit had ik laatst ook. Het was toch niet bij de Mexx, he?
Yeah me tooquote:Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Ohjaaa, dat heb ik ook bij mn broeken he
Ik heb echt een hekel aan shoppen, wordt er altijd zo chagerijnig van
Soms is ie te groot, of te groot ?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb echt nooit problemen met broeken kopen. Pak m'n maat, pas hem. Soms is het te groot, pak ik een kleinere, of hij is te groot. Duurt ongeveer 5 minuten en dan sta ik weer buiten.
Ja, voor mannen is het meestal makkelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb echt nooit problemen met broeken kopen. Pak m'n maat, pas hem. Soms is het te groot, pak ik een kleinere, of hij is te groot. Duurt ongeveer 5 minuten en dan sta ik weer buiten.
Ik ga ook altijd expres naar winkels waar ze wél een spiegel in het hokje hebben, anders moet je ook naar buiten en dan heb ik altijd het idee dat iedereen naar je kijktquote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef Fascination het volgende:
Yeah me tooook altijd fijn als je ergens niet inpast en wordt geconfronteerd met je lelijke lichaam in het pashokje.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms is ie te groot, of te groot ?
Ja, kanker gewoon een eind op, ik red mezelf wel. Of dan komen ze met iets aanzetten. "Dit zou je enig staan." En dan denk je bij jezelf:quote:Op woensdag 23 september 2009 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd expres naar winkels waar ze wél een spiegel in het hokje hebben, anders moet je ook naar buiten en dan heb ik altijd het idee dat iedereen naar je kijkt
Ik vind ook die winkels irritant waar je van die verkopers hebt die dan jóúw kleren willen terug hangen en een andere maat voor je willen pakken
Nou, voor mij niet. 2 weken geleden op jacht geweest. Had ik er ein-de-lijk eentje die echt goed zat. Zeg die kerel: "Ja das een Nudie, die is maar 300 euro." WTF een spijkerbroek van 300 euro?!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, voor mannen is het meestal makkelijk.
Echt he. Van die dingen die dan echt mega lelijk zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, kanker gewoon een eind op, ik red mezelf wel. Of dan komen ze met iets aanzetten. "Dit zou je enig staan." En dan denk je bij jezelf:![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja, je moet toch een beetje beleefd blijven, dus zeg je: hmm vind 'm niet zo.
Nee, ik ken het niet, vertel? Ik loop altijd in dezelfde broek rond.quote:Eens in de zoveel tijd heb je een nieuwe broek nodig, omdat je niet veel broeken meer hebt, de andere broeken versleten raken enzovoorts, je kent het wel.
Ben jij een chick met schoenmaat 42?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:09 schreef Chai het volgende:
Ik ken het probleem. Broeken zitten bij mij bovenaan altijd te los.
Nou had ik dus een winkel gevonden met een heel goede verkoopster, die met een blik op mij broek na broek uit de schappen wist te vissen die als gegoten zaten.Helaas, toen ik daar weer kwam was zij er niet meer en leken er ook veel minder verschillende broeken te zijn.
Och dat zie ik nu pasquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |