quote:
Nee, dat was toen Geert W uit de USA terug kwam.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:53 schreef player-boy het volgende:
nee maar mensen komop, dit is toch wel het meest huili wat er ooit uit USA USA USA is gekomen?
Ja hihi, wat daar gebeurt is niet echt, want het is maar een film.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:44 schreef F04 het volgende:
Het is toch maar een film?
Bloods en Crips in Kentuckyquote:Op woensdag 23 september 2009 16:41 schreef player-boy het volgende:
echt die amerikanen zijn echt zware huli'sbinnenlands moorden groepering zoals de bloods en crips elkaar uit. maar als die vredelievende islam figuren het doen is het slecht
hier in barge zijn ook crips oorquote:
hihi ik meost lachenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:09 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja hihi, wat daar gebeurt is niet echt, want het is maar een film.
enquote:Op woensdag 23 september 2009 17:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Die ouders ruiken geld. Scum of the earth.
quote:
Nee, dat was het dorp wat de palen in de grond teveel op een penis vond lijken, en ze alvorens het interview zeiden: "pas op, dit interview bevat vulgair taalgebruik, u kunt nu het best uw kinderen wegsturen". Dus ik dacht: wordt mischien nog leuk zoquote:Op woensdag 23 september 2009 16:53 schreef player-boy het volgende:
nee maar mensen komop, dit is toch wel het meest huili wat er ooit uit USA USA USA is gekomen?
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, dat was het dorp wat de palen in de grond teveel op een penis vond lijken, en ze alvorens het interview zeiden: "pas op, dit interview bevat vulgair taalgebruik, u kunt nu het best uw kinderen wegsturen". Dus ik dacht: wordt mischien nog leuk zo
Maar het enige woord wat erin voorkwam, wat zij als vulgair zouden beschouwen, was "penis".
En die palen leken niet eens op een penis
dan sturen we ze als kerstcadeau gewoon Kabouter Buttplugquote:Op woensdag 23 september 2009 17:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, dat was het dorp wat de palen in de grond teveel op een penis vond lijken, en ze alvorens het interview zeiden: "pas op, dit interview bevat vulgair taalgebruik, u kunt nu het best uw kinderen wegsturen". Dus ik dacht: wordt mischien nog leuk zo
Maar het enige woord wat erin voorkwam, wat zij als vulgair zouden beschouwen, was "penis".
En die palen leken niet eens op een penis
zeggen de woorden middelbare scholieren je iets??quote:Op woensdag 23 september 2009 18:04 schreef Hondenbrokken het volgende:
Hoe oud waren die kinderen. Als het 6-jarigen waren geef ik die ouders gelijk, maar voorbij de 14 ofzo vind ik het inderddaad aanstellerij.
Verder zijn het vooral beelden die ook in het nieuws te zien waren geweest, dus zullen we CNN ook maar gelijk aanklagen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |