O, die is best cool eigenlijk!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:27 schreef Ash het volgende:
Nieuwe trailer![]()
http://trailers.apple.com/movies/fox/theateam/ateam-tlr2_720p.mov
Ze worden allemaal gespeeld door iemand ander immers.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mr .T die gespeeld word door iemand anders
Na die cooking show van mr. t hoef ik hem eigenlijk niet meer terug te zienquote:Op donderdag 1 april 2010 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mr .T die gespeeld word door iemand anders
tis allemaal beetje nep enzo... had liever iets meer realiteit gezien, maar nee het moet weer Transformers/GIJOE type actie zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 13:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Na de tweede trailer ben ik minder enthousiast
realiteit in the a-teamquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tis allemaal beetje nep enzo... had liever iets meer realiteit gezien, maar nee het moet weer Transformers/GIJOE type actie zijn. zonde.
Waarom zou hij zich schamen omdat hij iemand uit epesode 1 niet herkend? ik wou dat dat bij mij ook het geval was..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:41 schreef frank010 het volgende:
[..]
echt he, DAMN, schaam je. dat is fokking qui-gon-jin
Dat inderdaad.. snif, en dat hij zich laat lenen voor die reclame van WoW is ook jammerquote:Op donderdag 1 april 2010 19:19 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Na die cooking show van mr. t hoef ik hem eigenlijk niet meer terug te zien
Neequote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg maar gerust dat het een enorme kut TV serie is.
Ik ga hem dinsdag al kijken in België. Ben erg benieuwd, hoewel de originele serie voor absurd slecht non-geweld stondquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
hoewel de originele serie voor absurd slecht non-geweld stond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |