Ik hoop dat daar gewoon camera trucage voor gebruikt gaat worden, hebben ze vaak genoeg gebruikt in Hollywood.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:14 schreef catfish het volgende:
ik heb zeker vertrouwen in Liam Neeson, maar aangezien die 1,93m is en die Jackson 'maar' 1,85m vraag ik mij af of hij wel groot genoeg is om op een geloofwaardige manier Mr T neer te zetten
Zo goed?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zo goed als de originele serie gaat het toch niet worden. Ben daarom wel zeer benieuwd hoe het neergezet gaat worden.
Dat. Ben ook wel benieuwd... ziet er opzich niet onaardig uitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zo goed als de originele serie gaat het toch niet worden. Ben daarom wel zeer benieuwd hoe het neergezet gaat worden.
Maar dat is altijd zo... dat was de die films van de Dukes of Hazard paar jaar geleden ook zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ga het denk ik niet kijken. Liam Neeson
Het wordt nooit meer zo camp als het was, ook al mikken ze daarop...
There! Gewoon van afblijven, het werkt gewoon niet. Mijn jeugdsentiment wat doe jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar dat is altijd zo... dat was de die films van de Dukes of Hazard paar jaar geleden ook zo.
Of The Knight Rider.
Zolang ze maar van MacGyver afblijven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |