Dan hoefde BA er niet zo vaak inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Serieus?
In de serie valt me wel op dat ze veel shots vaker gebruiken, vooral met vliegtuigen
Spaarde ook veel geld destijds als ze het budget niet hadden. Viel me vaak op dat een acteur in de ene aflevering de slechterik was, en in een andere een van de good guysquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dude, echt![]()
Jij kijkt ook de Simpsons niet omdat die gele huidskleur compleet onrealistisch overkomt?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:24 schreef Stefan het volgende:
Ik ergerde me aan Hannibal die in de eerste vijf minuten al 12 keer over een plan had en dat ging de hele film zo door.
en het is pas net zomer....dat wordt nog watquote:Op zondag 27 juni 2010 01:25 schreef Stefan het volgende:
Vond het ook belachelijk dat Hannibal gewoon op B.A. schiet in het begin, waarom? Hij raakt m zelfs.
Maar goed, tot nu toe valt op TS3 elke zomerfilm nog tegen.
Wie heeft het over moord?quote:Op zondag 5 september 2010 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Het enige dat leuk blijft is die cheesy jaren '80 versie, waarin je maar afvraagt HOE DE FUCK ZE TERECHT MOETEN STAAN VOOR MOORD, TERWIJL ZE IN 98 AFLEVERINGEN OP IEDEREEN SCHIETEN EN NIEMAND RAKEN?!?
Nou, ze worden er in de serie dus van beschuldigd dat ze een overste hebben vermoord, omdat die uit de school geklapt zou hebben dat ze de bank van Hanoi gingen beroven.quote:Op maandag 6 september 2010 12:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wie heeft het over moord?
A crime zeggen ze in de leader.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |