Eeh...jawel? Gynefobiequote:Op woensdag 23 september 2009 16:11 schreef devuser_250 het volgende:
Zijn probleem staat niet officieel te boek als aandoening.
Verwijs je nu naar een recent crewschandaal?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er zijn altijd nog krentebollen!
daar hang je duidelijk graag tussen rond.. gezien je zelfs modje bent....quote:Op woensdag 23 september 2009 16:11 schreef Triggershot het volgende:
Bio van de gemiddelde fokker.
Dat ik levenloos, doelloos, hopeloos en nog wat loos ben is geen breaking news.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef woid het volgende:
[..]
daar hang je duidelijk graag tussen rond.. gezien je zelfs modje bent....
hmm voor mij wel, wil je er over praten? mag hoor. ik kan goed luisteren.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat ik levenloos, doelloos, hopeloos en nog wat loos ben is geen breaking news.
Das dan de redenatie van de gemiddelde fokker denk ikquote:Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verwijs je nu naar een recent crewschandaal?
Je zegt dat als jij maar genoeg alcohol hebt je hem best ff wilt uitwonen zoenen?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef bluespice het volgende:
Voor dit soort mensen is de alcohol uitgevonden.
Als je in Engeland rondloopt, tussen de meest extreem lelijke gedrochten, dan begrijp je ook dondersgoed het probleem dat dat land heeft met alcohol. Tering, niet normaal wat een veel te vette spierwitte wijven in allerlei slettenkleding en peenharige gasten in korte broeken en lange sokken daar rondlopen.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef bluespice het volgende:
Voor dit soort mensen is de alcohol uitgevonden.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef DrDentz het volgende:
Sneu voor hem, want met die kop moet hij de vrouwtjes waarschijnlijk van zich af slaan.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:23 schreef Frutsel het volgende:
Je zegt dat als jij maar genoeg alcohol hebt je hem best ff wilt uitwonen zoenen?
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:34 schreef Monolith het volgende:
Die man mag blij zijn. Ik ken bijvoorbeeld ook mensen met een 'fobie voor rijexamens' en daar werkt alcohol niet tegen.
die rechter zou ik anders wel even in haar mooie ogen willen spuiten.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:47 schreef bijdehand het volgende:
Da;s het mooie van moslims, die kan je niet mooi vinden omdat je niet weet wat er onder het kopvod zit
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die rechter zou ik anders wel even in haar mooie ogen willen spuiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |