Okay, dan mag je een mening hebben.quote:
Kutfeest in de randstad waar kutkoters om een uur of 4 iedereen wakker maken omdat diegen een 'luilak'is. En dat kan met toeters, geschreeuw en zelfs vernieling van eigendommen.quote:
AntiAnti is een nummer van de Bonapartes. Het is gewoon anti- anti. Dus anti tegen zijn, ofzo. het is gewoon een leuk nummerquote:Op woensdag 23 september 2009 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, dan mag je een mening hebben.
En waarom heb je dan Anti(lliaan) als nickname?
4 uurquote:Op woensdag 23 september 2009 16:02 schreef AntiAnti het volgende:
[..]
Kutfeest in de randstad waar kutkoters om een uur of 4 iedereen wakker maken omdat diegen een 'luilak'is. En dat kan met toeters, geschreeuw en zelfs vernieling van eigendommen.![]()
O, waarom maak ik dat niet mee? Ohja woon ook in een kutbuurtquote:Op woensdag 23 september 2009 16:04 schreef AntiAnti het volgende:
[..]
Ja maar ook een kutfeest met lampionnen, wederom in de randstad.
Hou onthou jij eigenlijk je username?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Neh, van mij hoeft het ook niet.![]()
De lol is er nu wel van af...quote:Op woensdag 23 september 2009 16:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hou onthou jij eigenlijk je username?.
Ik weet niet in welk deel van de randstad jij woont?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:04 schreef AntiAnti het volgende:
[..]
Ja maar ook een kutfeest met lampionnen, wederom in de randstad.
Amsterdam, en ik weet het. Ik neem echt een fucking Pitbull, en die train ik zo goed dat hij die kutkinderen kapotbijt.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:18 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk deel van de randstad jij woont?
Een beetje figuur dat meedoet aan Luilak smijt gewoon een stoeptegel door je ruit als je bel het niet doet.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:10 schreef AntiAnti het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luilak
haha wat kut, het blijkt ook nog een Fries te zijn... het heeft ook wel een boers niveau
Nee.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:21 schreef Joppy het volgende:
[..]
Lees je je eigen link niet ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |