Ja maar die telt niet!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef Antaresje het volgende:
Ooit drie keer achter elkaar.
In de rechterstoel van een Cessna, derde keer liet de instructeur zo'n beetje alles aan mij over
*meldt* Met een AlItalia vlucht naar Rome. Op de startbaan, vol die motoren aan, flink de vaart erin en opeens hop op de rem, rechtsaf de baan af, allemaal brandweer wagens er om heen.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Of een afgebroken start met het vliegtuig, die ipv op te stijgen op het laatst vol op de rem gaat?
Joe Sixpack?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Terug naar de gate, komt iemand in een overal binnen die er zo uitzag
[ afbeelding ]
Toch niet in Florida hoop ik?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:20 schreef Feestkabouter het volgende:
veel doorstarts zelf uitgevoerd toen ik ooit lang geleden zelf vlieglessen volgde!
Hilversum.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Toch niet in Florida hoop ik?
Op Schiphol heb ik met Transavia eens een afgebroken start meegemaakt. Volgens mij op het aller-aller-allerlaatste moment... Dan weet je meteen waarom je een gordel omhebt... Vliegtuig kapot, zes uur vertraging...quote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dus iets als dit:
Lijkt me wel heftig en eng eigenlijk.
Of een afgebroken start met het vliegtuig, die ipv op te stijgen op het laatst vol op de rem gaat?
Verhalen aub. Ik gelukkig persoonlijk nog nooit.
Een crosswind landing heb ik ook ooit eens meegemaakt, ik zat in de cockpit van een fokker100. Maar die ging perfect. Was trouwens gaaf om zo mee te maken.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:43 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
En op Heathrow een cross-wind landing (kijk even op youtube, er staan er genoeg op) waarbij de piloot te laat was met het rechtzetten van het toestel en we dus scheef op de baan kwamen. Resultaat: een soort slalom op de landingsbaan en toen het vliegtuig recht stond ging de rem er zeer hard op. Zelfs de stewardessen waren wat witjes rond de neus (niet onder de neus...). Heb ik nog wel wat blauwe plekken aan overgehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |