Nee dit is al heel mijn leven gaandequote:Op woensdag 23 september 2009 14:26 schreef Rekkie het volgende:
Je vriendin gaat vreemd en jij hebt een SOA.
Wat een held!!!!!_!
En je vriendin, heeft die ook een brandende doos?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:25 schreef Captain_Cock het volgende:![]()
![]()
![]()
Zo pijn doet het
Het begon gisteravond al een beetje nadat ik had lopen urinerenmaar vriendinlief wilde wel sex en een echte man gaat daar natuurlijk niet tegenin.
Maar nu is het 10x zo erg als gister![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AARRGG echt ik wil hem er af snijden ofzo.
Maar het is ook geen soa want ik had hier wel vaker af en toe onregelmatig last van
Maar mensen help mij ik ga echt dood gewoon van de pijn
Volgensmij nietquote:Op woensdag 23 september 2009 14:27 schreef minkuukel het volgende:
[..]
En je vriendin, heeft die ook een brandende doos?
En toch neukt je wijf buiten de deurquote:Op woensdag 23 september 2009 14:27 schreef Captain_Cock het volgende:
[..]
Nee dit is al heel mijn leven gaande
Dan loop je al vanaf je geboorte met een SOAquote:Op woensdag 23 september 2009 14:27 schreef Captain_Cock het volgende:
[..]
Nee dit is al heel mijn leven gaande
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Maar ik heb dit serieus al zo lang als ik kan herinnerenquote:
the fuckquote:Op woensdag 23 september 2009 14:29 schreef Sulletjes het volgende:
ik weet wat jij hebt: EEN SPAANSE KRAAG![]()
use the force: GOOGLE
wahahaha SUCCES!!!
quote:Spaanse kraag (parafimosis) kan ontstaan als de voorhuid over de eikel schiet en vervolgens niet meer terug wil omdat zij te nauw is. De bloedcirculatie in de voorhuid raakt dan verstoord, waardoor zij opzwelt. Dit is ontzettend pijnlijk.
ik kan me nauwlijks voortbewegenquote:Op woensdag 23 september 2009 14:30 schreef Syana het volgende:
Erg geloofwaardig kom je niet over.
Mocht het wel zo zijn, je kan proberen om naar de huisarts te gaan...
Maar of die je serieus neemt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |