Hallo,
Ik zal het kort houden. Enkele maanden geleden heb ik mijn Hi30 abbo omgezet naar een abbo waarbij ik 9,95 per maand zou betalen. Dit heb ik via de klantenservice telefonisch om laten zetten. De mevrouw die ik toendertijd aan de telefoon had, raadde mij aan om voor het 9,95 abbo te kiezen ivm mijn belgeschiedenis.
Nu ben ik het met twee dingen niet eens. Ik blijk nu een KPN abbo te hebben terwijl ik eerst altijd Hi had. Maar ik wil geen KPN! Blijkbaar zitten ze op dezelfde servicelijn

Ten tweede betaal ik nu gewoon 50 euro (!!) per maand, terwijl ik minder bel- en sms minuten gebruik dan voorheen.
Nu ben ik toch gewoon opgelicht, of zie ik dat verkeerd? Ik zit nu aan een nieuw abbo vast van twee jaar(!!) En betaal me scheel aan KPN.
Ik wil hier vanaf, wat mij vrij logisch lijkt, maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? Over enkele maanden ga ik voor een half jaar naar Curacao, en dan betaal ik me nog scheler.
groetjes Anne!