abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73037130
Hallo,

Ik zal het kort houden. Enkele maanden geleden heb ik mijn Hi30 abbo omgezet naar een abbo waarbij ik 9,95 per maand zou betalen. Dit heb ik via de klantenservice telefonisch om laten zetten. De mevrouw die ik toendertijd aan de telefoon had, raadde mij aan om voor het 9,95 abbo te kiezen ivm mijn belgeschiedenis.

Nu ben ik het met twee dingen niet eens. Ik blijk nu een KPN abbo te hebben terwijl ik eerst altijd Hi had. Maar ik wil geen KPN! Blijkbaar zitten ze op dezelfde servicelijn
Ten tweede betaal ik nu gewoon 50 euro (!!) per maand, terwijl ik minder bel- en sms minuten gebruik dan voorheen.

Nu ben ik toch gewoon opgelicht, of zie ik dat verkeerd? Ik zit nu aan een nieuw abbo vast van twee jaar(!!) En betaal me scheel aan KPN.
Ik wil hier vanaf, wat mij vrij logisch lijkt, maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? Over enkele maanden ga ik voor een half jaar naar Curacao, en dan betaal ik me nog scheler.

groetjes Anne!
  woensdag 23 september 2009 @ 14:04:30 #2
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_73037159
... Genaaid
  woensdag 23 september 2009 @ 14:04:48 #3
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_73037169
Wat staat er precies in de overeenkomst over kosten e.d.?

Trouwens Hi is gewoon een merknaam van KPN.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  Moderator woensdag 23 september 2009 @ 14:07:29 #4
155227 crew  Guppy
dus
pi_73037240
Ga verhaal halen bij de KPN winkel (voorheen Primafoon). En daarna nooit meer telefonisch iets wijzigen. Is namelijk een garantie voor dit soort problemen bij KPN.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_73037311
pi_73038033
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_73040713
Debitel is erger
pi_73047544
Binnen 7 dagen kan je er nog van af. Wet koop op afstand.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_73047885
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Binnen 7 dagen kan je er nog van af. Wet koop op afstand.
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef Heider00sje het volgende:
......Enkele maanden geleden heb ik mijn Hi30 abbo omgezet naar een abbo waarbij ik 9,95 per maand zou betalen......
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_73049069
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:54 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]


[..]
Erg vervelend inderdaad Kan dus niks meer ondernemen denk ik?

Sowieso nooit meer iets met KPN te maken hebben in ieder geval
pi_73049354
Hoe kan het dat je 50 euro betaald terwijl je akkoord bent gegaan met een 9,95 abbo? Ergens vertel je niet de complete waarheid.
pi_73049431
Bij die 9.95 zul je wel niet veel belminuten krijgen en bellen buiten de bundel kost bij Hi/KPN 30 eurocent/minuut.
pi_73050292
Ja, ik ben wel benieuwd waar die 50 euro uit bestaat?
pi_73050384
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ga verhaal halen bij de KPN winkel (voorheen Primafoon). En daarna nooit meer telefonisch iets wijzigen. Is namelijk een garantie voor dit soort problemen bij KPN.
En dan bellen de medewerkers daar naar de klantenservice van KPN...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_73051465
Waarom ga je online het dan niet omzetten ipv bellen naar de klantenservice
pi_73055054
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:01 schreef Xcalibur het volgende:
Ja, ik ben wel benieuwd waar die 50 euro uit bestaat?
Ik ben nu bij iemand op visite, morgen werken. Ik zoek het morgenavond even precies op dan ben ik weer thuis. Ik heb namelijk de telefoonrekening
pi_73055070
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:30 schreef seetjai het volgende:
Waarom ga je online het dan niet omzetten ipv bellen naar de klantenservice
Ik wist niet dat dit mogelijk is/was.
pi_73055326
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:54 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]


[..]


Oh ja. Overheen gelezen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_73055491
Kijk eens in de specificatie naar de kosten van bellen naar vaste nummers.......bij mij was dat al 50 euro per maand extra
heb het direct opgezegd
smakelijk
  Moderator donderdag 24 september 2009 @ 06:45:09 #20
155227 crew  Guppy
dus
pi_73059859
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:04 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

En dan bellen de medewerkers daar naar de klantenservice van KPN...
Geeft toch niet? Als er maar een oplossing komt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')