abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 september 2009 @ 13:51:26 #1
271378 Suikerwafel
Niet uit Luik maar wel lekker.
pi_73036772
Ik ben een jongen v. 16 jaar oud.
Nou, sinds een aantal dagen als ik klaarkom voel ik een raar, naar gevoel (bijna pijnlijk) in mijn onderbuik bij het klaarkomen, dus voel ik het lekkere orgasme niet bij het klaarkomen. Ik heb geen SOA's, niks, daar heb ik mij voor laten testen.
Durf niet naar de dokter te gaan, omdat mijn ouders gek worden als ze weten dat ik seksueel actief ben. (Katholiek gezin)

Weten jullie misschien wat het is?
  woensdag 23 september 2009 @ 13:52:58 #2
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_73036819
Naar de dokter gaan, die mag niets tegen je ouders vertellen.
Verder ben je ook al op SOA's getest en daar weten ze ook niets van.
Dokter dus!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_73036916
Zeg gewoon tegen je ouders dat je pijn hebt bij het plassen en daarom naar de dokter gaat. Tegen de dokter kan je zeggen dat je jezelf aftrekt ofzo als je niet wil vertellen dat je sex hebt. Maar je moet wel naar de dokter.
pi_73038626
hoezo durf je jezelf wel op soa's te laten testen maar niet naar de dokter te gaan? 't is praktisch hetzelfde.
Het is ZIJ, niet HIJ. Godverredomme
  woensdag 23 september 2009 @ 15:02:53 #5
271378 Suikerwafel
Niet uit Luik maar wel lekker.
pi_73038915
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:54 schreef leipeshitouwess het volgende:
hoezo durf je jezelf wel op soa's te laten testen maar niet naar de dokter te gaan? 't is praktisch hetzelfde.
Maar niet door de huisarts dat mijn familie heeft.
pi_73039147
je kan naar een GGD gaan en anoniem laten testen
  woensdag 23 september 2009 @ 15:18:54 #7
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_73039412
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:56 schreef MarkyMarkx het volgende:
Zeg gewoon tegen je ouders dat je pijn hebt bij het plassen en daarom naar de dokter gaat.
pi_73040012
Dokter heeft een beroepsgeheim en mag niet aan jou ouders vertellen waarvoor je naar de dokter bent gegaan.

Dus ik zeg "gewoon doen"
-
pi_73040460
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
Dokter heeft een beroepsgeheim en mag niet aan jou ouders vertellen waarvoor je naar de dokter bent gegaan.

Dus ik zeg "gewoon doen"
Hij mag natuurlijk wel gewoon de financiele afhandeling via de verzekering laten lopen, wat ws. via TS zijn ouders loopt
pi_73043745
Nou nou, wat een vriendelijkheid.

Zelf goed blijven wassen, schoonhouden etc. En inderdaad, de GGD kan je langsgaan en toch ook de huisarts. Je kan ze zelf bellen en een afspraak maken. Meld bij je bezoek dat je niet wil dat je ouders erachter komen, gewoon om jezelf gerust te stellen.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_73047487
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:02 schreef Suikerwafel het volgende:

[..]

Maar niet door de huisarts dat mijn familie heeft.
Het zou verplicht moeten worden dat iedereen weet dat de huisarts zwijgplicht heeft, dus ga nou maar gewoon.
Het is ZIJ, niet HIJ. Godverredomme
pi_73067211
Wat is het ergste wat er kan gebeuren als je ouders er achter komen dat je seksueel actief bent?
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
pi_73096123
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef Esmerallda17 het volgende:

Dus ik zeg "gewoon doen"
Je moet alleen zorgen dat je niet zo'n waardeloze apotheek hebt als ik die je medicijnen aan je vader meegeeft terwijl je ze zelf ook al had opgehaalt?
pi_73492541
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:51 schreef Suikerwafel het volgende:
Ik ben een jongen v. 16 jaar oud.
Nou, sinds een aantal dagen als ik klaarkom voel ik een raar, naar gevoel (bijna pijnlijk) in mijn onderbuik bij het klaarkomen, dus voel ik het lekkere orgasme niet bij het klaarkomen. Ik heb geen SOA's, niks, daar heb ik mij voor laten testen.
Durf niet naar de dokter te gaan, omdat mijn ouders gek worden als ze weten dat ik seksueel actief ben. (Katholiek gezin)

Weten jullie misschien wat het is?
ik zou als ik jou was toch even naar de dokter gaan.
je durft het niet omdat je niet wilt dat je ouder het weten, maar dokters hebben een zwijgplicht dus je kan gewoon zelf een afspraak maken. ( telefonisch of gewoon even langsgaan. )
Niemand hoefd dat te weten dus ook je ouders niet! en je dokter verteld niks.
Succes ermee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')