Maar niet door de huisarts dat mijn familie heeft.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:54 schreef leipeshitouwess het volgende:
hoezo durf je jezelf wel op soa's te laten testen maar niet naar de dokter te gaan? 't is praktisch hetzelfde.
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:56 schreef MarkyMarkx het volgende:
Zeg gewoon tegen je ouders dat je pijn hebt bij het plassen en daarom naar de dokter gaat.
Hij mag natuurlijk wel gewoon de financiele afhandeling via de verzekering laten lopen, wat ws. via TS zijn ouders looptquote:Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
Dokter heeft een beroepsgeheim en mag niet aan jou ouders vertellen waarvoor je naar de dokter bent gegaan.
Dus ik zeg "gewoon doen"
Het zou verplicht moeten worden dat iedereen weet dat de huisarts zwijgplicht heeft, dus ga nou maar gewoon.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:02 schreef Suikerwafel het volgende:
[..]
Maar niet door de huisarts dat mijn familie heeft.
Je moet alleen zorgen dat je niet zo'n waardeloze apotheek hebt als ik die je medicijnen aan je vader meegeeft terwijl je ze zelf ook al had opgehaalt?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
Dokter heeft een beroepsgeheim en mag niet aan jou ouders vertellen waarvoor je naar de dokter bent gegaan.
Dus ik zeg "gewoon doen"
ik zou als ik jou was toch even naar de dokter gaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:51 schreef Suikerwafel het volgende:
Ik ben een jongen v. 16 jaar oud.
Nou, sinds een aantal dagen als ik klaarkom voel ik een raar, naar gevoel (bijna pijnlijk) in mijn onderbuik bij het klaarkomen, dus voel ik het lekkere orgasme niet bij het klaarkomen. Ik heb geen SOA's, niks, daar heb ik mij voor laten testen.
Durf niet naar de dokter te gaan, omdat mijn ouders gek worden als ze weten dat ik seksueel actief ben. (Katholiek gezin)
Weten jullie misschien wat het is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |