Ik weet niet, een heel kleintje. Blauw met geel. Hij zit in een metalen paal. Ik scheen er in met de zaklamp en zag hem zitten op een paar eieren.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat voor vogel, dat hij in september nog een keer eieren gaat leggen.
Mwah, ik kan je fe foto's laten zien, maar heb toch wat meer respect voor mn privacy.quote:
Dat dus....quote:Op woensdag 23 september 2009 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat voor vogel, dat hij in september nog een keer eieren gaat leggen.
Ik ben in de garage verbouwwerkzaamheden aan het doen. Derhalve staat mijn voiture tijdelijk op de oprit.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:47 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat dus....
En als TS zo'n grote villa heeft, heeft hij natuurlijk ook een garage. Welke pauper zet zijn auto nou buiten onder een boom?
Die doe je zelf? Heb je geen aannemer?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik ben in de garage verbouwwerkzaamheden aan het doen. Derhalve staat mijn voiture tijdelijk op de oprit.
dat is zo'n zeldzame beschermde vogel, die moet je laten zitten en zo min mogelijk storenquote:Op woensdag 23 september 2009 13:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik weet niet, een heel kleintje. Blauw met geel. Hij zit in een metalen paal. Ik scheen er in met de zaklamp en zag hem zitten op een paar eieren.
Deels zelf, deels een timmerman. En die gebruikt de garage ook om dingen in te zetten.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:49 schreef error_404 het volgende:
[..]
Die doe je zelf? Heb je geen aannemer?
OMG heb ik weer.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:49 schreef szalony het volgende:
[..]
dat is zo'n zeldzame beschermde vogel, die moet je laten zitten en zo min mogelijk storen
dit om de populatie in stand te houden van dit kleine blauw gele vliegbeest
Hij kan er niet bij. De vogel heeft zijn intrek genomen in een metalen buis wat vroeger denk ik eens een standaard voor een antenne was. Ikw ilde hem slopen en ontdekte die vogel ook.quote:
Waarom schat?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:51 schreef Rekkie het volgende:
Vraag en antwoorden zijn tegenstrijdig
Hehe, ja maar soms duurt het even voordat ie gaat kakken.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:54 schreef swarmahoer het volgende:
als je nu de oprit oprijdt, en snel weer afgaat, kan dat beest schijten en zet je je auto weer terug
Zo is het boregaar, fijn dat jij ook je heldere lichtje hier even opsteekt. Dat maakt het allemaal net even makkelijker.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:55 schreef Beauregard het volgende:
Meid, je maakt het allemaal mee hoor.
Goed dat je hier 'n topic aan wijdt en je OP verrijkt met een heuse poll. Hier zitten we op te wachten!
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
OMG heb ik weer.![]()
![]()
Ik zal het kleine blauw gele vliegbeest een duwtje geven.
Ha ha, je verbasterde mijn naam! Schitterend!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zo is het boregaar, fijn dat jij ook je heldere lichtje hier even opsteekt. Dat maakt het allemaal net even makkelijker.
Ja!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:58 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ha ha, je verbasterde mijn naam! Schitterend!
OMG. Open jij voortaan mijn topiekjes maar. De genialiteit.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is een 'of' vraag en daar past geen ja of nee antwoord op.
Lieverd
Nou die vogel heeft pech, ik woon daar en ik moet er langs.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:10 schreef RemcoDelft het volgende:
Sterker nog, als het oprijden met je auto de broedende vogel verstoord, mag je dat simpelweg niet doen volgens de EU Vogelrichtlijn.
/dagboekquote:Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef swarmahoer het volgende:
beter een vogel in je tuin, dan een tuintje in je hart
Baaz is ik!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
OMG. Open jij voortaan mijn topiekjes maar. De genialiteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |