quote:Op woensdag 23 september 2009 13:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dat het een moslims is maakt niet uit. Maar een buitenlander die Nederlands geeft. Nah, hoax.
Yepquote:Op woensdag 23 september 2009 13:28 schreef swarmahoer het volgende:
waarom is hij dan aangenomen, lerarentekort?
Veel plezier in België. Doei.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:25 schreef Kwaliteit het volgende:
Het is toch niet normaal meer?
Ik heb sinds kort een nieuwe leraar voor Nederlands.
Maar hij woont nét in Nederland en kan zelf amper Nederlands spreken.
Waar gaat het heen in dit land?![]()
Hier kan je toch niets mee![]()
![]()
Ik denk dat ik maar ga studeren in België
Ja, vorig jaar had ik geen docent Nederlands, wij moesten nét voor de vakantie alles afraffelen in 1 week tijd.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:29 schreef Apotheose het volgende:
huh![]()
- hij woont nét in NL
- spreekt amper NL
Zat je school zo wanhopig te zoeken naar een nieuwe leerkracht ofzo???????? Normaal gesproken moet iemand toch wel 4 jaar lang naar een hogeschool om leraar Nederlands te worden. En dan spreek je de taal al wel!!!
Het land uit, zeg ik. NU!!![]()
Klopt, en je kunt nergens klagen.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:30 schreef error_404 het volgende:
Dus de klacht is niet zozeer dat de docent moslim is, alswel het gebrek aan onderwijskundig personeel en daardoor kwaliteitsmindering van de genoten opleiding?
Dat het een moslim is maakt niet uit. Maar een buitenlander die Nederlands geeft. Nah, hoax.
Je kunt altijd bij KLB terechtquote:Op woensdag 23 september 2009 13:31 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Klopt, en je kunt nergens klagen.
Dat het een moslims is maakt niet uit. Maar een buitenlander die Nederlands geeft. Nah, hoax.
Ok, doeiquote:Op woensdag 23 september 2009 13:25 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik denk dat ik maar ga studeren in België
Ga weg! Echt?!quote:
Laat me raden, je hebt zelf nog geen kinderen, en als je ze zou hebben, zou je leraren ALTIJD geloven?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:42 schreef Zpottr het volgende:
Zó geloofwaardig dit. Echt goed gedaan.
Daar is geen excuus voor te bedenken, onderwijs moet goed zijn, het is wel onze toekomst!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:43 schreef zquing het volgende:
Dus omdat je op 't middelbaar onderwijs slecht les krijgt is het universitair onderwijs ook slecht?
De katholieken waren op.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:28 schreef swarmahoer het volgende:
waarom is hij dan aangenomen, lerarentekort?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |