Zit ik zo naar het station te fietsen op een fietspad zie ik 2 groepen fietsen van ongeveer 6 meiden. Alleen ik wilde ze natuurlijk allemaal inhalen. Alleen er was een probleem; ze fietsten naast elkaar.
Goed; ik probeerde eerst de eerste groep in te halen, er was nog net genoeg ruimte om naast de derde fietser in te halen. Ik dus inhalen met een bazensnelheid, gaat opeens die meid slingerend naar links, waardoor mijn stuur bijna tegen haar stuur botste. "Ejoo, kijk uit" riep ik nog. Ging net goed!
Ok, nu voor de tweede groep; daar fietsten ze ook met hun 3-en. Wederom ging ik met lichtsnelheid inhalen maar ook hier ging het goed fout.

Tijdens het inhalen ging zij slingeren en kwam haar stur in contact met de mijne. Waardoor we opeens met zn tween bijna keihard onderuit gingen, zij maar gillen gillen en gillen

, ik als een baas trek zo mijn stuur recht en kwam met mijn fiets in het gras terecht.

"Kut, kijk toch uit mens" zei ik nog. Gelukkig ging alles nog net goed. De volgende groepen heb ik gewoon "Oprotten, aan de kant bitches" geroepen, was het goed zat.

Klacht: bitches die met zn 3-en naast elkaar fietsen en niet opletten of ruimte geven.
Klacht: meiden die boven 70db gaan gillen.
Anti-klacht: kreeg toch wel een harde plassert na dit voorval. (

)