HAHAHA JIJ KRIJGT EEN NOTEquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef swarmahoer het volgende:
patat en frietroepers krijgen n note, zo simpel ligt het en als t vaak gebeurt krijg je n ban
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:14 schreef Smart_ass het volgende:
Jeetje wat vulgair!!11
Hebben jouw ouders überhaupt nog seks dan?! Hoe durven ze!
Dus als ik zeg dat ik vanavond friet ga eten krijg je een note?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:16 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ KRIJGT EEN NOTE
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:17 schreef Adolecens het volgende:![]()
TS komt erachter dat zijn ouders nog seks hebben...!![]()
![]()
![]()
TS stopt zelf met seks op zijn 40e ofzo? Of dan nog maar 2x per jaar, op jouw verjaardag en de verjaardag van je vrouw, in het donker, even snel recht toe recht aan...
HAHAHAAHAH JAquote:Op woensdag 23 september 2009 12:17 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik vanavond friet ga eten krijg je een note?
Nee, wel als je zegt dat je patat gaat eten.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:17 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik vanavond friet ga eten krijg je een note?
Dus je hebt liever dat je 16jarige ouders (wat al ziek is op zichzelf) een sexspel voor 50 plussers krijgen?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:13 schreef Remsjo het volgende:
Krijgen ze als cadeau een sexspel voor 50 plussersAls me ouders nou beide 16 zouden zijn geworden dan kon ik de lol er nog wel van in zien
Dan kan je iig bij je ouders kijken hoe het moet.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik zal je het eens sterker vertellen, ik heb uberhaupt nog geen seks gehad.
Misschien slingert er ook nog ergens een apart filmpje van TS' ouders rond op internet...?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:22 schreef Drijfsijs het volgende:
Dat is een leuke afwisseling op al die swingersavondjes van ze.
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 23 september 2009 12:23 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dan kan je iig bij je ouders kijken hoe het moet.
Nou je het zegt ja!quote:Op woensdag 23 september 2009 12:25 schreef error_404 het volgende:
[..]
Misschien slingert er ook nog ergens een apart filmpje van TS' ouders rond op internet...?
Ah, dat verklaart veelquote:Op woensdag 23 september 2009 12:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik zal je het eens sterker vertellen, ik heb uberhaupt nog geen seks gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |