Heb jij toch niet nodig een sportschool?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:43 schreef Tamashii het volgende:
Ik kwam zo dus op de sportschool, al een tijdje geleden.
En het was ontzettend druk! Wat blijkt, ze hebben een nieuw iets.
Het heet slimbellyfit ofzoietsdergelijks en je moet 19 euro per week betalen om mee te doen.
Een sportschool die zoiets aanbeveelt!!!!!!
Klacht: sportscholen die domme dingen doen.
Neeeeeeh. Dat is toch niet echt waar?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:44 schreef zovty het volgende:
Werkt goed hoor, ik ben zo al 2 cmtjes kwijtgeraakt. En het is nog lekker ook.
AAAAAAAHH MAAAAAAAA GAAAAAAWD, het greintje respect wat ik nog had voor je is nu helemaal verdwenenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:44 schreef zovty het volgende:
Werkt goed hoor, ik ben zo al 2 cmtjes kwijtgeraakt. En het is nog lekker ook.
En jij bent?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:46 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
AAAAAAAHH MAAAAAAAA GAAAAAAWD, het greintje respect wat ik nog had voor je is nu helemaal verdwenen
Nee, dat is niet echt waar.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeeeeeh. Dat is toch niet echt waar?
nice cameltoequote:Op woensdag 23 september 2009 10:48 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Het werkt schijnbaar toch!?!!!![]()
Deze mensen zijn er ook slank mee geworden
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:50 schreef solyaris het volgende:
Mensen die op de HAVO zitten en zich student noemen.
Ja kut man. Ik kan dit gewoon niet geloven. Heb je ook een verklaring hiervoor?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:52 schreef Biancavia het volgende:
Ja, het helpt! Ik doe het nu nog maar drie weken, twee keer per week vijf minuten en ik ben al 13,5 kilo en 12 cm van mijn buikomvang kwijt!
HET WERKT ECHT!
Tering, jij was dik!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:52 schreef Biancavia het volgende:
Ja, het helpt! Ik doe het nu nog maar drie weken, twee keer per week vijf minuten en ik ben al 13,5 kilo en 12 cm van mijn buikomvang kwijt!
HET WERKT ECHT!
Oh een random user die je nu als een uberfag zietquote:
Nog steeds! Ik heb nog een lange weg te gaan!quote:
8 cm in 4 weken, da's niet niksquote:De werkwijze:
... Laat het lichaam extra vet verbranden door de doorbloeding in de buikzone te activeren
... Zorgt voor een 100% snellere vetverbranding dan bij een training zonder Slim Belly®
HET RESULTAAT
• Reductie van de buikomvang tot 8 cm. in slechts 4 weken. Dat zijn tot wel 2 kledingmaten kleiner of 3 riemgaatjes minder!
• De huid word strakker en elastischer
• Zwangerschapsstrepen kunnen verminderd worden
Het gepatenteerde concept Airpressure-Bodyforming-Concept (ABC-one)
• De twee drukkamers in de gordel zorgen voor gelijkmatige
druk- en ontpanningsbewegingen op de huid
• Daardoor verbetert de bloedcirculatie, in het bijzonder in de huid- en vetlaag van de probleemzones
• U activeert de verbranding van vetcellen
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:52 schreef Smolderbeard het volgende:
Ik wil deze klacht aanvullen met een saillante bonusklacht.
Morbide obesitas huisvrouwen met pittige korte rode kapsels die met de auto naar de sportschool komen en dan enkel een kwartier met hun verdorven mossel op zo'n trilplaat gaan zitten.
Onderwijl om zich heen kijkend als een slaapdronken alpaca terwijl het het blubber oscillerend uitzakt als een nachtmerrie versie van Barbamamma.
Moet je gewoon zeggen: He papzak dat gaat echt niet werken hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 10:45 schreef Adelante het volgende:
Zijn er mensen die dat slimbelly ook daadwerkelijk getest hebben? Meestal zie je er van die hangbuikzwijnen hier in de sportschool mee rondstappen, dat ik denk van
Inderdaad. Bij mij is het 12 cm in twee weken! HET WERKT ECHT!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
8 cm in 4 weken, da's niet niks
Dat is gewoon bullshit, want dat resultaat behaal je misschien net als je zelf keihard je buik traint. En dan ga je mij niet vertellen dat zo'n fabeltjesapparaat het realiseert door geen ene kanker te doenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
8 cm in 4 weken, da's niet niks
En moet ik me dat aantrekken...?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Oh een random user die je nu als een uberfag ziet
Als je dat wilt, doe wat je niet laten kan.quote:
OH HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAH JE HEBT MIJN KWOOT VERANDERD HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:13 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Als je dat wilt, doe wat je niet laten kan.
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:14 schreef zovty het volgende:
[..]
OH HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAH JE HEBT MIJN KWOOT VERANDERD HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
Of jij het origineel..... wie zal het weten?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:14 schreef zovty het volgende:
[..]
OH HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAH JE HEBT MIJN KWOOT VERANDERD HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
Ja, chicks playen enzo.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:51 schreef Earry het volgende:
Sowieso de 'sportscholen' van tegenwoordig zijn meer café's geworden. Mensen komen er om 10 min te wandelen op een loopband of te fietsen op de laagste weerstand. Vervolgens staan ze 3 kwartier te leuteren onder het genot van een 'gezonde shake' om weer met de auto naar huis te gaan
quote:
Dit hoort thuis op tell sell, niet in een sportschool.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:48 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Het werkt schijnbaar toch!?!!!![]()
Deze mensen zijn er ook slank mee geworden
Omdat je in de buitenlucht geen krachttraining kan doen?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:56 schreef bakatje het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen liever in een overvolle sportschool rennen/fietsen dan in de buitenlucht. Tevens snap ik niet waarom mensen over het algemeen met de auto naar de sportschool gaan. Sportscholen zijn duur en kut.
tuurlijk wel: sled pull, sledgehammer workouts, etc etcquote:Op woensdag 23 september 2009 16:04 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Omdat je in de buitenlucht geen krachttraining kan doen?![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Tamashii het volgende:
xD hihi.
Oke, ik ga het dus niet doen. Ik ben 1.70 en 55 kilo. Maar ik wilde een strakkere buik. En nu gaan jullie allemaal iets naars zeggen, en dat weet ik, maar dat wilde ik toch even kwijt. Voor jullie belang enzo. Ik bedoel natuurlijk, ik ga het dus niet doen, maar wel ben ontzettend nieuwschierig, dus wel even spieken morgen. En dan door naar mijn les BBB. (A)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |