Dat staat er toch? Of probeer ik zonder het zelf te zien de schuld op een ander af te schuiven?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
Dus je klacht is eigenlijk dat je zelf te achterlijk niet zo slim bent om je zaakjes goed op orde te hebben?
Godverquote:Op woensdag 23 september 2009 10:43 schreef zovty het volgende:
Net zo zonde als een centraal klachtentopic openen voor jezelf en het dan niet gebruiken..
Ja, kleine faculteit, dus de administratie is gebasseerd op een ons-kent-ons ideequote:Op woensdag 23 september 2009 10:42 schreef Biancavia het volgende:
En ze wisten daar wel dat je zou komen?
Ik gaf alleen even de managementsamenvatting want deze conclusie mist in je OPquote:Op woensdag 23 september 2009 10:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Of probeer ik zonder het zelf te zien de schuld op een ander af te schuiven?
Wij krijgen niet echt roosters ofzo. Gewoon een lijst met welke colleges waar zijn, en veel plezier toegewenst als je erheen gaat.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:44 schreef banaantjeEE het volgende:
Allez, dat is toch het eerste dat je controleert. Merk je dat dan niet aan je uurrooster? Als je niet bent ingeschreven weet je toch ook niet om hoe laat je lessen zijn?
Bizar.
Yep. Ik ben echt zoooo slecht met die dingen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:46 schreef Adelante het volgende:
Herkenbaar, dat je bij de tweede aanmaning ineens de bak met ontvangen post gaat doorspitten en nog meer oude rotzooi tegenkomt
Overigens, mijn waerde Adelante, is dit de eerste keer dat je in een topic van mijn hand post zonder dat je impliceert dat het bagger is.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:46 schreef Adelante het volgende:
Herkenbaar, dat je bij de tweede aanmaning ineens de bak met ontvangen post gaat doorspitten en nog meer oude rotzooi tegenkomt
Heeft 'ie toch ook gedaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Kan je niet met terugwerkende kracht inschrijven?
Ja, je moet toch weten om HOE LAAT je daar moet zijn. Er klopt niets vanquote:Op woensdag 23 september 2009 10:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wij krijgen niet echt roosters ofzo. Gewoon een lijst met welke colleges waar zijn, en veel plezier toegewenst als je erheen gaat.
Onze roosters zijn niet bepaald afgeschermd ofzo. Mijn buurman kan ze ook inzien. Dus als je internetttoegang hebt, kun je ze gewoon lezen.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, je moet toch weten om HOE LAAT je daar moet zijn. Er klopt niets van
Je antwoordt naast mijn vraag.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Onze roosters zijn niet bepaald afgeschermd ofzo. Mijn buurman kan ze ook inzien. Dus als je internetttoegang hebt, kun je ze gewoon lezen.
Verder is het zo dat als onze profs je gezicht herkenenn van een jaar ervoor, ze er eigenlijk gewoon van uit gaan dat je wedero bent ingeschreven.
Onze studie is zo klein dat we zelfs geen collegekaart hoeven te tonen bij tentamens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |