En het leuke is... als er een hond heeft gepist dan gaan andere honden het ook doenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:30 schreef Gwywen het volgende:
...in mijn voortuin piest.
En als ik er wat van zegt (tegen z'n baasje, uiteraard) wordt het gewoon glashard ontkend.
Terwijl ik 't vanuit m'n keukenraam zie gebeuren.![]()
Maar intussen heeft die hond een standaard struik in mijn voortuin waar hij elke morgen zo rond negenen tegenaan piest.
Klacht: baasjes die hun hond in andermans voortuin laten piesen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:30 schreef Otis2.0 het volgende:
FILMEN en dan op de Undercover-in-Nederland-manier de eigenaar ermee confronteren.
GOeie!!!!!!!!!!!!!!!1111111quote:Op woensdag 23 september 2009 10:33 schreef SicSicSics het volgende:
Hij zorgt er alleen maar voor dat je niet hoeft te sproeien. Ondankbaar hoor!
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:33 schreef SicSicSics het volgende:
Hij zorgt er alleen maar voor dat je niet hoeft te sproeien. Ondankbaar hoor!
Als je het ziet gebeuren gewoon keihard "DAT DIT KAN IN NEDERLAND!" uit je boxen laten schallenquote:
En dan ook gewoon ontkennenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:36 schreef wise het volgende:
als payback in zijn voortuin pissen. Zal em leren
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:56 schreef VaderVanJezus het volgende:
ik snap niet wat er zo erg is aan een beetje hondenpis op je plantje. of je moet het eten
Ik heb een kind dat daar speelt, telt dat ook?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:56 schreef VaderVanJezus het volgende:
ik snap niet wat er zo erg is aan een beetje hondenpis op je plantje. of je moet het eten
Nee.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:48 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik heb een kind dat daar speelt, telt dat ook?
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je het ziet gebeuren gewoon keihard "DAT DIT KAN IN NEDERLAND!" uit je boxen laten schallen
Uiteraard.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:24 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, was het vanmorgen weer raak of...?
Gewoon vertellen tegen die man dat er rattengif ligt. Dat is al effectief genoeg.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:44 schreef afcajos het volgende:
Leg gewoon rattenvergif bij die struik neerDat zal hem, en zijn baasje leren. Heb je gelijk bewijs dat die hond daadwerkelijk wel bij die struik kwam.
daarna krijgt TS een boete/celstraf vanwege opzettelijke mishandeling.. nicequote:Op woensdag 23 september 2009 13:31 schreef szalony het volgende:
of je staat alvast met je honkbalknuppel klaar (achter je deur) om even voor 9en, wanneer de hond in kwestie zijn poot oplicht storm jij naar buiten en bewerk je het baasje met de knuppel... kijken of hij het daarna nog een keer toelaat zijn hondje te laten plassen in je tuintje...![]()
My thoughts exactly. En zie die hond dan spacen man.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:14 schreef Cybey het volgende:
Gewoon een stroomkabel door die struik heen trekken en er 220V op zetten...
Peper strooien. Werkt geweldig. Verder schrikdraad. Is wel duur maar dubbel zo grappigquote:Op woensdag 23 september 2009 10:30 schreef Gwywen het volgende:
...in mijn voortuin piest.
En als ik er wat van zeg (tegen z'n baasje, uiteraard) wordt het gewoon glashard ontkend.
Terwijl ik 't vanuit m'n keukenraam zie gebeuren.![]()
Maar intussen heeft die hond een standaard struik in mijn voortuin waar hij elke morgen zo rond negenen tegenaan piest.
Klacht: baasjes die hun hond in andermans voortuin laten piesen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |