Zijn die heel erg anders dan de huggies pure??quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb tijdens mijn vakantie "unscented" doekjes van Pampers ontdekt. Die ruiken dus echt naar niks, het zijn alleen vochtige doekjes. Maar die kan je hier niet krijgen #_($*@$(* en ik ben bijna door het pak heen wat ik in mijn koffer had meegenomen.
LL, een koude bijtring misschien? Of even zelf laten tandenborstelen?
[ afbeelding ].
.
.
Wat meneer niet kent blieft ie niet ben ik bang. Vinden ze dat echt lekker? En waar haal ik zo'n wortel?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef Pvoesss het volgende:
Een bijtwortel?
Dat is iriswortel, een van oudsher gebruikt en zeer effectief knaagspeeltje bij doorkomende tandjes.
Geeft verlichting en werkt verkwikkend, ook als het maar kort gebruikt wordt!
En anders heb je ook nog gengigel
Flauw mss, maar hoe weet je dan zo zeker dat het is omdat ze haar te lang met een poepluier laten lopen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef Groofsken het volgende:
Dan heeft je dochter eindelijk geen kapotte billetjes meer en dan laten ze haar op het kdv te lang in een poepbroek rondlopen, hoppa... rode billen, daar gaan we weer.
Ik vind het soms echt moeilijk om dan begripvol te blijven. Moet mezelf echt toespreken: "Ze hebben het druk, ze hebben vaste luierverwisselmomenten, als ze het niet eerder ruiken, kunnen ze er ook niks aan doen,..." Maar eigenlijk denk ik: "Jeetje, jullie weten toch hoe gevoelig ze is, kan je niet gewoon af en toe even spieken of alles nog schoon is"... Pffff, relativeren, relativeren...
Omdat ze dat zelf zeiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Flauw mss, maar hoe weet je dan zo zeker dat het is omdat ze haar te lang met een poepluier laten lopen?Het kan toch ook gewoon komen omdat ze gewoon hele zure poep heeft?
Hier werkt maizena echt het beste bij luieruitslag. Met doekjes om schoon te maken hebben we nog nooit problemen gehad. (Behalve dan dat ik ze soms te nat vind, die van de lidl).
quote:
Eens even zien (heb ff een plaatje van internet gejat)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zielig hoor dat niks echt goed helpt![]()
Heeft ie wel al bijna alle tandjes of moet hij nog wel even?
Met Dana gaat t prima, ze wilt nu steeds aan je hand meelopen en zegt bij alles wat ze je geeft of wat je haar geeft dankjewel...zo cute
Hier komen de tandjes door zonder dat we daar iets van merken...en zo zou het eigenlijk bij elk indje moeten gaan
Nu al haar verstandkies door?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ai dan moet ie dus nog wel ff, arm ding![]()
Hier zijn 4, 5, 6, 7 door en 9 en 2 zo goed als door
beneden 14, 15,16 en 17 door en 19 en 23 zichtbaar
Koen loopt ook al alleen los he? Dana nog niet, dus als ze wilt lopen moet ze wel iets of iemand vasthoudenmaar t gaat steeds beter.
Toffe tip! Kan eens proberen of hij dat wil. Gekookte wortel lust hij wel, rauw weet ik nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Lovely, je zou evt. nog een lekkere koude wortel kunnen geven ook.
Ik weet niet meer of ik dat nou hier of in het babietjes topic gezegd heb van de week, maar dat is ook lekker koud en hard, maar met een smaakje.
quote:
Sterkte voor je meisje!quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]typfoutje
Maar ik had mijn mond moeten houden, ze heeft verhoging, is hangerig en zit steeds aan haar mondjedus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |