abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 oktober 2009 @ 17:40:23 #201
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_73956434
Ik heb tijdens mijn vakantie "unscented" doekjes van Pampers ontdekt. Die ruiken dus echt naar niks, het zijn alleen vochtige doekjes. Maar die kan je hier niet krijgen #_($*&#@$(* en ik ben bijna door het pak heen wat ik in mijn koffer had meegenomen .

LL, een koude bijtring misschien? Of even zelf laten tandenborstelen?

. . .

[ Bericht 33% gewijzigd door k_i_m op 22-10-2009 17:43:16 (plaatje d'rbij) ]
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_73956576
Een bijtwortel?
Dat is iriswortel, een van oudsher gebruikt en zeer effectief knaagspeeltje bij doorkomende tandjes.
Geeft verlichting en werkt verkwikkend, ook als het maar kort gebruikt wordt!

En anders heb je ook nog gengigel
pi_73956603
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 17:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb tijdens mijn vakantie "unscented" doekjes van Pampers ontdekt. Die ruiken dus echt naar niks, het zijn alleen vochtige doekjes. Maar die kan je hier niet krijgen #_($*&#@$(* en ik ben bijna door het pak heen wat ik in mijn koffer had meegenomen .

LL, een koude bijtring misschien? Of even zelf laten tandenborstelen?

[ afbeelding ]

. . .

Zijn die heel erg anders dan de huggies pure??
  donderdag 22 oktober 2009 @ 17:48:37 #204
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_73956716
Weet ik niet, die heb ik nooit gebruikt.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_73956810
Huggies® Pure is ontwikkelt voor de gevoelige huid, en zorgt voor een zachte reiniging net zoals water en watten, zelfs voor pasgeborenen. Zonder geurstof, alcohol en andere overbodige toevoegingen, respecteert Huggies® Pure de natuurlijke perfectie van je baby’s huidje.

Vaak te koop bij de etos. 4 pakken voor 5 euro.
pi_73959780
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef Pvoesss het volgende:
Een bijtwortel?
Dat is iriswortel, een van oudsher gebruikt en zeer effectief knaagspeeltje bij doorkomende tandjes.
Geeft verlichting en werkt verkwikkend, ook als het maar kort gebruikt wordt!

En anders heb je ook nog gengigel
Wat meneer niet kent blieft ie niet ben ik bang. Vinden ze dat echt lekker? En waar haal ik zo'n wortel?
Bijtring wil meneer ook niet. Maf kind.
pi_73959866
Hier ergens onderaan dacht ik.
Ze zijn wel redelijk duur maar schijnen goed te werken.
pi_73960109
Ja idd duur, maar als ie het niet te pruimen vind... beetje zonde van het geld dus ik denk dat ik morgen ff naar de drogist ga
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:45:52 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73962078
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef Groofsken het volgende:
Dan heeft je dochter eindelijk geen kapotte billetjes meer en dan laten ze haar op het kdv te lang in een poepbroek rondlopen, hoppa... rode billen, daar gaan we weer .

Ik vind het soms echt moeilijk om dan begripvol te blijven. Moet mezelf echt toespreken: "Ze hebben het druk, ze hebben vaste luierverwisselmomenten, als ze het niet eerder ruiken, kunnen ze er ook niks aan doen,..." Maar eigenlijk denk ik: "Jeetje, jullie weten toch hoe gevoelig ze is, kan je niet gewoon af en toe even spieken of alles nog schoon is"... Pffff, relativeren, relativeren...
Flauw mss, maar hoe weet je dan zo zeker dat het is omdat ze haar te lang met een poepluier laten lopen?
Het kan toch ook gewoon komen omdat ze gewoon hele zure poep heeft?

Hier werkt maizena echt het beste bij luieruitslag. Met doekjes om schoon te maken hebben we nog nooit problemen gehad. (Behalve dan dat ik ze soms te nat vind, die van de lidl).
pi_73967672
Jen heeft al kapotte billen als ze een dag lang in wegwerp luiers loopt. Ik zag net ook alweer een begin van rode billen, maar alle overbroekjes zitten in de was. Dus maar zien hoe het morgen is. Gelukkig is het weekend, geen wegwerp in het weekend, dus mooi de tijd om te helen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:18:19 #211
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73993720
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Flauw mss, maar hoe weet je dan zo zeker dat het is omdat ze haar te lang met een poepluier laten lopen?Het kan toch ook gewoon komen omdat ze gewoon hele zure poep heeft?

Hier werkt maizena echt het beste bij luieruitslag. Met doekjes om schoon te maken hebben we nog nooit problemen gehad. (Behalve dan dat ik ze soms te nat vind, die van de lidl).
Omdat ze dat zelf zei , de leidster die haar aan het verschonen was toen ik haar ophaalde. Ik heb overigens niks gezegd hoor, ik voelde alleen van binnen dat ik ervan baalde .

Dit was trouwens na een aantal keer een schone dochter met nog poepresten in de huidplooien te hebben teruggekregen, dus het was voor mijn gevoel ook een soort druppel.

Maar no worries, ik heb niet gemopperd, heb alleen hier even mijn frustratie neergeplant .

Vandaag verschoonden ze haar toen ik al binnen was, en juist heel zorgvuldig, dus dan is het ook weer helemaal goed hoor. Sowieso gaat mijn dochter er heel graag heeb, dus ik zal niet snel een echt kwaad woord over het kdv spreken.
pi_73995281
Heb je nog iets kunnen vinden LL?
pi_74008198
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Heb je nog iets kunnen vinden LL?
Ik heb maar opnieuw een flesje chamodent gehaald, dat even consequent gaan geven en niet 1 keer per dag ofzo.
Ik heb ook nog dentinox maar ik mag onder geen beding in zijn mond komen. En hij vind kauwen op een tandenborstel ook niets.
Heb de bijtring wel weer in de koelkast liggen. En alle spenen ook en die wissel ik af en toe om.

Hoe gaat het met Dana? Ik zag laatst een fotootje voorbij komen in het foto-topic Wat een dametje
pi_74009376
Zielig hoor dat niks echt goed helpt
Heeft ie wel al bijna alle tandjes of moet hij nog wel even?

Met Dana gaat t prima, ze wilt nu steeds aan je hand meelopen en zegt bij alles wat ze je geeft of wat je haar geeft dankjewel...zo cute
Hier komen de tandjes door zonder dat we daar iets van merken...en zo zou het eigenlijk bij elk indje moeten gaan
pi_74009813
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zielig hoor dat niks echt goed helpt
Heeft ie wel al bijna alle tandjes of moet hij nog wel even?

Met Dana gaat t prima, ze wilt nu steeds aan je hand meelopen en zegt bij alles wat ze je geeft of wat je haar geeft dankjewel...zo cute
Hier komen de tandjes door zonder dat we daar iets van merken...en zo zou het eigenlijk bij elk indje moeten gaan
Eens even zien (heb ff een plaatje van internet gejat)

boven is 4, 5 en 7 zijn door
onder is 14, 15 en 16 door.
Waarvan 5 de laatste is doorgekomen boven, en nu een randje van nummer 14.....
Dus we hebben nog wel ff te gaan

Wat lief dat Dana aan de hand wil meelopen. Koen doet dat heel eventjes en laat dan los. Fijn dat Dana niet zo'n last heeft van haar tandjes
Sander was precies zo'n geval. En idd zo zou het moeten natuurlijk
pi_74018649
ai dan moet ie dus nog wel ff, arm ding
Hier zijn 4, 5, 6, 7 door en 9 en 2 zo goed als door
beneden 14, 15,16 en 17 door en 19 en 23 zichtbaar

Koen loopt ook al alleen los he? Dana nog niet, dus als ze wilt lopen moet ze wel iets of iemand vasthouden maar t gaat steeds beter.
pi_74022161
Ik heb nu doekjes van huggies pure, ook zonder parfum. Ruikt nergens naar, gewoon natte doekjes.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:13:58 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74022310
Lovely, je zou evt. nog een lekkere koude wortel kunnen geven ook.
Ik weet niet meer of ik dat nou hier of in het babietjes topic gezegd heb van de week, maar dat is ook lekker koud en hard, maar met een smaakje.
pi_74026045
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ai dan moet ie dus nog wel ff, arm ding
Hier zijn 4, 5, 6, 7 door en 9 en 2 zo goed als door
beneden 14, 15,16 en 17 door en 19 en 23 zichtbaar

Koen loopt ook al alleen los he? Dana nog niet, dus als ze wilt lopen moet ze wel iets of iemand vasthouden maar t gaat steeds beter.
Nu al haar verstandkies door?

Hier deze week van 1 hoektand naar allevier de hoektanden, ik dacht dat die hoektanden pas als laatste doorkwamen Gelukkig zonder al te veel pijn/last.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_74026661
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Lovely, je zou evt. nog een lekkere koude wortel kunnen geven ook.
Ik weet niet meer of ik dat nou hier of in het babietjes topic gezegd heb van de week, maar dat is ook lekker koud en hard, maar met een smaakje.
Toffe tip! Kan eens proberen of hij dat wil. Gekookte wortel lust hij wel, rauw weet ik niet Maar ach het komt wel op, ik vind ze ook lekker
pi_74037530
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:10 schreef geppie het volgende:
Nu al haar verstandkies door?
typfoutje

Maar ik had mijn mond moeten houden, ze heeft verhoging, is hangerig en zit steeds aan haar mondje dus...
pi_74050249
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

typfoutje

Maar ik had mijn mond moeten houden, ze heeft verhoging, is hangerig en zit steeds aan haar mondje dus...
Sterkte voor je meisje!

En ik had ook beter mijn mond kunnen houden
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_74106093
Ik hoor hier nog niet thuis, maar heb een vraagje waar jullie me hopelijk mee kunnen helpen:

Hoe deden jullie het eerste jaar met de kerstboom? Ik verwacht dat zo'n boom met ballen grote aantrekkingskracht op mijn zoon zal uitoefenen, idem voor de kerstboomstandaard met water. De hele dag Nee! (of iets vriendelijkers) roepen of hem daar weghalen, lijkt me geen optie. Een klein boompje op tafel kan natuurlijk ook, maar ik ben benieuwd of jullie nog handige tips hebben.
pi_74106308
Wij hadden de boom gewoon op een tafeltje... Maar ze heeft er niet naar omgekeken, mijn katten daarintegen
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:04:44 #225
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_74106561
Hier zet ik de boom ook maar wat hoger en de minst breekbare ballen hang ik onderin .
Mijn ouders hingen altijd onze zelfgemaakte knutselwerkjes onderin de kerstboom, met als reden dat we het dan extra goed konden zien. Ondertussen weet ik ook wel dat dat was ivm de kat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')