abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73030140
Vrouwen in het Zweedse leger voelen een fundamentele ongelijkheid: er is wel speciaal mannenondergoed, maar nog steeds geen militaire bh.

'Schandelijk'
De noordelijke legervrouwen moeten het nog altijd doen met gewone, alledaagse sportbh's, die ze ook nog eens zef moeten kopen. Schandelijk, vindt de vakbond voor vrouwelijke militairen. De vakbond laakt ook de lakse houding van de Zweedse legerleiding, nota bene in een land dat de gelijkheid tussen man en vrouw hoog in het vaandel draagt.

Getest in gevechtssituaties
De meestgehoorde klacht is dat de gewone bustehouders te snel los schieten. De legerdames willen nu een bh die getest is in gevechtssituaties. Volgens de legerleiding is er momenteel een echte legerbh in ontwikkeling.

Bron: RTL

pi_73030238
Zweedse tieten.

Maar inderdaad raar dat dat nog niet geregeld is. Je wilt niet dat in een gevechts situatie je tieten eruit knallen.
pi_73030289
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zweedse tieten.

Maar inderdaad raar dat dat nog niet geregeld is. Je wilt niet dat in een gevechts situatie je tieten eruit knallen.
Juist wel!
Dat leidt de vijand namelijk af waardor die even stopt met schieten en jij je kans kunt slaan

Zeg nu zelf als er tijdens ee vuurgevecht ineens 100den naakte zweedse vrouwen voor je staan, wat doe je dan ^^
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_73030438
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:45 schreef Virus3000 het volgende:

[..]

Juist wel!
Dat leidt de vijand namelijk af waardor die even stopt met schieten en jij je kans kunt slaan

Zeg nu zelf als er tijdens ee vuurgevecht ineens 100den naakte zweedse vrouwen voor je staan, wat doe je dan ^^
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_73030790

woensdag 23 september 2009 @ 10:14:40 #6
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_73031031
Vrouwen horen helemaal niet thuis in het leger

Frysk bloed tsjoch op!
  woensdag 23 september 2009 @ 10:20:46 #7
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73031205
Dit topic schrééuwt om foto's
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_73031705
Toen ik in Stockholm was hebbe we een avond gefeest met een groep militairen uit Zweden (inclusief Zweedse dames met grote....) en ik moet zeggen dat dit ee zeer aangename avond was ^^
En ik geef hun wel gelijk, als je hun zag dan weet je dat ze idd wel goede BH's nodig heben
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')