klopt, cat22 is kleiner. Is helaas niks aan te doen behalve resizen is PSquote:Op woensdag 23 september 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow ja, beter.
Alleen is Loveless nog steeds hoger dan de rest.
Komt door zijn enorme ego denk ik
Grapjuh meneer Sonneberg
Mail me anders ff je 60x60 formaat!quote:
Ahh, wat enorm cute!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Boor slooft zich weer eens uit voor Bink
Die doet alles om maar toenadering te zoeken, maar Bink vindt dit dichtbij genoeg.
Terwijl Boor het liefst bovenop Bink wil liggen en met haar oren wil spelen
[ afbeelding ]
| 1 |
Ow gawddddd!quote:Op woensdag 23 september 2009 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, komt je stukje over de ren binnenkort nog?
Ik heb gewoon zo'n lazy standaard UI van fok gejat.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mail me anders ff je 60x60 formaat!
Oeps, nee toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:21 schreef Qwea het volgende:
Qwea zegt (19:20):
ik laat baloe net voor een plasje doen, en ik heb het idee dattie een beetje hinkt met links actrer {
Ik kan het stuk van Nokwanda nie tmeer vindenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow gawddddd!
Ik schaam mij diep Haar!Ik ben het helemaal vergeten
Zal er vanavond aan beginnen en mocht ik niet genoeg inspiratie hebben maak ik het morgenmiddag af, dan heb ik vrij!
Heb je het stuk van jezelf nog wel, met die plaatjes waarvan ik er maar eentje zag en Nok helemaal niet eentje?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan het stuk van Nokwanda nie tmeer vindenIk hoop dat ze het zelf nog heeft.
Ik schaam mij ook.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het stuk van jezelf nog wel, met die plaatjes waarvan ik er maar eentje zag en Nok helemaal niet eentje?(Is niet om te lachen natuurlijk, nou ja, eigenlijk ook wel
)
Op je telefoon zitten is niet goed voor de knopjesquote:Op woensdag 23 september 2009 20:02 schreef MissBliss het volgende:
ik zit op m'n telefoon nu dus het lukt mij niet.
MissBliss weegt gelukkig heel weinig, dat kan die telefoon misschien net hebben!quote:Op woensdag 23 september 2009 20:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op je telefoon zitten is niet goed voor de knopjes
Doe eens voorzichtig joh!
Grappenmakerquote:Op woensdag 23 september 2009 20:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op je telefoon zitten is niet goed voor de knopjes
Doe eens voorzichtig joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |