Zeg hee, het is een kat.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Q met haar onderhandeltechnieken![]()
Cat, schrok ze zelf erg of deed ze quasi 'ah welnee, dat hoorde allemaal bij de act'?
Dat doet Boor meestal, dan mietert ie ergens vanaf en dan roep ik verschrikt 'Boor!' en dan kijkt ie me aan met een blik van 'dat hoorde zo, dat was all part of tha master plan!'
TMI?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Q, dat is een typisch geval van TMI!
Je kunt er wel je voordeel mee doen trouwens...
Doe even een paar poepjes richting MM, wedden dat je sneller je banner hebt?
hoi?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
Hallo?
Ik stond net op het punt naar de repetitie te gaan. En toen kreeg ik Kwee disease.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:38 schreef Qwea het volgende:
Ik heb last van mn buik en heb geen fijnepoepjes.
Life stinks atm.quote:
Met mij goed, maar Q heeft last van vieze poepjesquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik stond net op het punt naar de repetitie te gaan. En toen kreeg ik Kwee disease.
Dus ik heb maar afgezegd.
Waarom! Weet je zeker dat je iig een solo mag zingenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik stond net op het punt naar de repetitie te gaan. En toen kreeg ik Kwee disease.
Dus ik heb maar afgezegd.
Niet vies... waterigquote:Op woensdag 23 september 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met mij goed, maar Q heeft last van vieze poepjes
Natte windjes? Als in plakkerige onderbroek? Bahquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarom! Weet je zeker dat je iig een solo mag zingen
Ja, dan val je direct door de mand idd...of je moet zachte windjes kunnen latenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Daarom was ik er vorige week wel. Waren we met maar 2 alten. En die ander zingt superzacht.
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb geen rare windjes, ik heb een rare buik en rare poepjes. En het toilet daar is iew.
En sowieso is een beetje gas geven (niet letterlijk) voor een hoge of lange noot niet echt fijn als je maag en darmen raar zijn. Dan zou er wel heel wat meer uit me kunnen komen dan muziek.
![]()
En vandaag zijn er vast meer alten. Mijn moment of fame is geweest und ich war dabei.
Dat zal je leren. Belangstelling tonen voor de medemens.quote:
Nee, echt, het gaat prima met me hoor. Wel lief dat je zo bezorgd bent. Doet me goed.quote:
Ach jaaaa....zo ben ik nou eenmaal he?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, echt, het gaat prima met me hoor. Wel lief dat je zo bezorgd bent. Doet me goed.
Hou jij je maar aan jouw sig dan, ik drag je zo downquote:Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef Cat22 het volgende:
* Cat22 kijkt naar sig van Ingetje*
Die ElisaB is een wijze dame.
*negeert Ing*quote:Op woensdag 23 september 2009 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hou jij je maar aan jouw sig dan, ik drag je zo down![]()
Greys, jouw darmpjes helemaal in orde?quote:
Jawohl! Ik poep nooit, ik heb geen darmen denk ik!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys, jouw darmpjes helemaal in orde?![]()
* Ingetje79 toont interesse
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawohl! Ik poep nooit, ik heb geen darmen denk ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |