abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2009 @ 20:56:27 #201
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_73255617
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zat daarstraks trouwens die Sky special te kijken en daar zaten twee clipjes in van een geschoren House, dat zag er echt raar uit en ik kon me ook niet herinneren uit welk seizoen/aflevering die kwamen.

En ik ben nu al zo gewend aan zijn korte haar dat de fragmenten met het langere haar er heel raar uitzagen, heheh. Raar hoe dat werkt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_73255853
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef TNA het volgende:

[..]

Downloaden in 720p en afspelen op je tv should do the trick? Hoewel ik altijd op mijn pc kijk.
Klopt, maar zelfs dan is de kwaliteit nog abominabel, niet te vergeten het FOX logo onderin, of het slechte knippen met reclames.
pi_73256654
Hahaha, die foto met Rachel, met de bijbehorende tekst uiteraard, is echt geweldig!!! :-) Ik kijk wel altijd promo's, omdat ik te nieuwsgierig ben! Maar ze kloppen helemaal niet! Net als afgelopen ep dat je in de promo zag dat dat kookvrouwtje bij House zei dat ze moesten zoenen en uiteindelijk was dat helemaal niet zo spannend en op die manier gebracht! Stom!
I ♥ PB
pi_73264244
quote:
[ afbeelding ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_73268573
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:03 schreef NvM het volgende:

[..]

Klopt, maar zelfs dan is de kwaliteit nog abominabel, niet te vergeten het FOX logo onderin, of het slechte knippen met reclames.
Beetje verwend ofniet... die 720p versie komt dicht in de buurt van een normale HD blu-ray. En dat logo, tja, ik zie het al niet eens meer. Moet je maar voor lief nemen het is gratis! Wel irritant zijn die kleine reclames onderin over welke show er daarna komt. Slechte knippen met reclames heb ik nog nooit last van gehad.

Hoe het trouwens op een grote LCD TV eruit ziet weet ik niet, maar op een 21" TFT is de kwaliteit gewoon erg goed. Alternatief is 2 jaar wachten todat het op bluray wordt uitgebracht.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:02:30 #206
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73279254
quote:
[ afbeelding ]
Whehehe
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:03 schreef NvM het volgende:

[..]

Wat Aestivate zegt: 720p komt aardig in de buurt van blu-ray. Als je dat 'abominabel' noemt ben je m.i. wel heel kritisch. Te kritisch, zou ik bijna zeggen.
pi_73282639
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik zat daarstraks trouwens die Sky special te kijken en daar zaten twee clipjes in van een geschoren House, dat zag er echt raar uit en ik kon me ook niet herinneren uit welk seizoen/aflevering die kwamen.

Ergens in seizoen 5 gaat ie solliciteren met een gesmoren smoel. Zag er niet uit!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_73291539
Die aflevering was vandaag op tv, dat ie door methadon de pijn niet meer voelt, zich scheert en van plan is te solliciteren..

vond afgelopen ep erg goed, leuk ook dat die psycholoog er ingehouden is
they say a dirty mind is a joy forever...
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:24:12 #209
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73294059
Vond deze aflevering veel beter/leuker dan de premiere .
2000 light years from home
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:05:24 #210
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73296977
Cuddy bij House thuis

" We kissed."
" I fondled.."

Was je erbij?
pi_73330622
Ik moet nog de 2e aflevering kijken maar het begin van de premiere vond ik het leukst aan afl. 1. Daarna raakte het een beetje in een sleur.
Ben benieuwd naar ep 2
pi_73387916
Vond de eerste (2) ep(s) van seizoen 6 echt top, nu beginnen aan ep 3, ben benieuwd . blij dat 't weer begonnen is.
pi_73414375
Goede en spannende aflevering weer. Lekker veel Chase, Cameron en Foreman, zo mag ik het zien.

Chase! . Wat een held! Ik ben benieuwd wat hier uit gaat voortkomen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 03:23:53 #214
71919 wonderer
pi_73414418
Irritant camerawerk, zeg. Zeker te veel mockumentaries gekeken of zo
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_73414435
Dat stoorde mij niet heel erg. .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 04:07:09 #216
71919 wonderer
pi_73414479
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 03:42 schreef OMG het volgende:
Dat stoorde mij niet heel erg. .
Normaal ben ik echt blind voor de cinematografie maar dit viel me echt wel op. Bleh.

Vond het subplot met die buurman leuker dan het hoofdplot, maar ben wel benieuwd wat er nu met Chase gaat gebeuren. En ineens dat "Allison!" Dat was ook de eerste keer.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:10:36 #217
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73418663
Wat een ontzettend goede aflevering Veel humor in het begin met House' zijn gebarentaal en zijn ego (Lymphoma. Tada. ), toffe 'case' met de buurman, maar bovenal een ijzersterk plot met de ethische vragen die we niet zo vaak zien in House. Goed dat ze Chase hiervoor kozen.

Zelden zo'n start van een seizoen van een serie gezien en ik ben zeer benieuwd of en hoe ze dit vast gaan houden. In ieder geval zit er nog veel potentie in House zonder zijn licentie en Chase met zijn geweten
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:24:27 #218
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73419060
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73419254

pi_73419335
Vond het echt een geweldige aflevering. Vooral James Earl Jones, die toch meestal de grijze, knuffelbare neger is, of een generaal of zo. Vond hem uitstekend als geschifte dictator. Kleine gewetensvraag voor de anderen: zou je, als je zelf doktor was, hem behandeld hebben zo goed als je kan of zou je Chase zn route gevolgd hebben?

Vind het moeilijk, maar denk het tweede...
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:51:41 #221
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73419807
vnv maar ff kijken weer!

Heb er zin in
Was je erbij?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:52:09 #222
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73419820
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:31 schreef banananasi het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vooral dat trieste hoofd als het team ernaast zat, geniaal
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:34 schreef Richardfun het volgende:
Vond het echt een geweldige aflevering. Vooral James Earl Jones, die toch meestal de grijze, knuffelbare neger is, of een generaal of zo. Vond hem uitstekend als geschifte dictator. Kleine gewetensvraag voor de anderen: zou je, als je zelf doktor was, hem behandeld hebben zo goed als je kan of zou je Chase zn route gevolgd hebben?

Vind het moeilijk, maar denk het tweede...
Chase heeft utilistisch gezien goed gehandeld, in de zin dat de dood van de man het geluksniveau in de wereld sterk verhoogt. Toch zit het er moreel gezien zo ontzettend sterk in dat je mensen niet mag doden, dat ik niet weet of ik het gekund zou hebben. Then again, zie je emoties maar eens onder controle te houden als je net van een slachtoffer al die gruwelijkheden en toekomstscenario's hebt aangehoord.
pi_73419993
Precies TNA. Ik zeg niet dat ik in die situatie niet ernstige morele tegenwerpingen zou hebben wat betreft Chase z'n handelingen. Maar toch. Je weet dat zijn generaals meer 'moderate' zijn, die leken een eind te willen aan het bloedbad. Je weet dat het gaat om 2 miljoen mensen die anders over de kling gejaagd worden. En je weet dat de rest van de wereld dat waarschijnlijk niet zal stoppen, kijk maar naar Rwanda en Darfur. Daarom vind ik het dilemma, zoals in deze ep gepresenteerd, zo moeilijk. Je weet vrij zeker wat de consequenties zijn van hem behandelen, en ook van hem niet behandelen.

Sure, ik zou er de rest van mn leven mee moeten leven, maar is dat het leven van 2 miljoen mensen niet waard? Dat jij jezelf, als redelijk moreel persoon, zo'n last op je schouders legt, jezelf de rest van je leven ontzegt, om die mensen te redden?

As I said, interessant dilemma...
pi_73420187
Was het nou zijn zoon die hem probeerde te vermoorden (die je aan het einde zag)?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:07:27 #225
251119 Rainesz
flets outz
pi_73420224
Geweldig leuke aflevering!
heb er van genoten,mooi verhaal...en House die niks zei geweldig!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')