quote:
Klopt, maar zelfs dan is de kwaliteit nog abominabel, niet te vergeten het FOX logo onderin, of het slechte knippen met reclames.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Downloaden in 720p en afspelen op je tv should do the trick? Hoewel ik altijd op mijn pc kijk.
quote:
Beetje verwend ofniet... die 720p versie komt dicht in de buurt van een normale HD blu-ray. En dat logo, tja, ik zie het al niet eens meer. Moet je maar voor lief nemen het is gratis! Wel irritant zijn die kleine reclames onderin over welke show er daarna komt. Slechte knippen met reclames heb ik nog nooit last van gehad.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:03 schreef NvM het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs dan is de kwaliteit nog abominabel, niet te vergeten het FOX logo onderin, of het slechte knippen met reclames.
Whehehequote:
Wat Aestivate zegt: 720p komt aardig in de buurt van blu-ray. Als je dat 'abominabel' noemt ben je m.i. wel heel kritisch. Te kritisch, zou ik bijna zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:03 schreef NvM het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs dan is de kwaliteit nog abominabel, niet te vergeten het FOX logo onderin, of het slechte knippen met reclames.
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat daarstraks trouwens die Sky special te kijken en daar zaten twee clipjes in van een geschoren House, dat zag er echt raar uit en ik kon me ook niet herinneren uit welk seizoen/aflevering die kwamen.
Normaal ben ik echt blind voor de cinematografie maar dit viel me echt wel op. Bleh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral dat trieste hoofd als het team ernaast zat, geniaalquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:31 schreef banananasi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chase heeft utilistisch gezien goed gehandeld, in de zin dat de dood van de man het geluksniveau in de wereld sterk verhoogt. Toch zit het er moreel gezien zo ontzettend sterk in dat je mensen niet mag doden, dat ik niet weet of ik het gekund zou hebben. Then again, zie je emoties maar eens onder controle te houden als je net van een slachtoffer al die gruwelijkheden en toekomstscenario's hebt aangehoord.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:34 schreef Richardfun het volgende:
Vond het echt een geweldige aflevering. Vooral James Earl Jones, die toch meestal de grijze, knuffelbare neger is, of een generaal of zo. Vond hem uitstekend als geschifte dictator. Kleine gewetensvraag voor de anderen: zou je, als je zelf doktor was, hem behandeld hebben zo goed als je kan of zou je Chase zn route gevolgd hebben?
Vind het moeilijk, maar denk het tweede...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |