abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 17:08:18 #126
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_73184491
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:36 schreef Mavro het volgende:

[..]

Eensch. Ik vind het ook jammer dat de afleveringen nu weer volgens het vaste schema lijken te gaan lopen.
Maar dat IS House (de serie) toch? Ze werken tegenwoordig al veel meer met arcs in plaats van zo episodisch als in het begin (hoewel, zelfs met Vogler was het al een beetje een arc) en die wekelijkse ziekte-van-de-week hoort gewoon in het stramien. Niet zo gek dat ze daar weinig van afwijken, dan blijft er van het systeem niks meer over en wordt het een dramaserie in plaats van een detective.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_73184802
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:00 schreef Richardfun het volgende:
Ik denk toch echt dat de progressie die we in House gezien hebben in de premiere, wel doorgezet wordt in de rest van het seizoen. Zoveel vertrouwen heb ik wel in de schrijvers na zo'n top season premiere.
Ik heb altijd het idee dat die schrijvers of onder druk staan of zelf commercieel zijn. Kijkcijfers gaan vaak namelijk voor een echt diepgaand verhaal, kijk naar Firefly als serie. Natuurlijk hebben ze bij House veel krediet, maar de vraag is of de schrijvers veel aandurven qua verhaal of dat weer wordt teruggevallen op de oude formule.
  maandag 28 september 2009 @ 17:34:32 #128
160346 Mavro
Black & Red
pi_73185269
Ja maar... waarom dat stramien dan niet nog een paar afleveringen doorzetten in bijv. het asylum? Dat je dus een soort van asylum-arc krijgt? Dat had me wel leuk geleken. Ik bedoel het meet op die manier.

Ik ben er van overtuigd dat we idd wel weer een overkoepelend verhaal krijgen dit seizoen, maar nu weten we nog niet wat dat is toch?
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_73185290
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:19 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat die schrijvers of onder druk staan of zelf commercieel zijn. Kijkcijfers gaan vaak namelijk voor een echt diepgaand verhaal, kijk naar Firefly als serie. Natuurlijk hebben ze bij House veel krediet, maar de vraag is of de schrijvers veel aandurven qua verhaal of dat weer wordt teruggevallen op de oude formule.
Die twee zijn niet mutually exclusive. Ze kunnen best een ziekte van de week doen, en daar omheen de ontwikkeling van House. Het is toch nooit zo geweest dat er helemaal niks gebeurde in een ep behalve de patient?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 28 september 2009 @ 17:36:17 #130
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73185327
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:34 schreef Mavro het volgende:
Ja maar... waarom dat stramien dan niet nog een paar afleveringen doorzetten in bijv. het asylum? Dat je dus een soort van asylum-arc krijgt? Dat had me wel leuk geleken. Ik bedoel het meet op die manier.

Ik ben er van overtuigd dat we idd wel weer een overkoepelend verhaal krijgen dit seizoen, maar nu weten we nog niet wat dat is toch?
Ik vond het zo wel goed met dat psychiatrische ziekenhuis. House kan altijd zijn psychiater nog bezoeken en veel meer zat er ook niet in de karakters van Alvie of Freedom Master.
  Redactie Games maandag 28 september 2009 @ 17:37:36 #131
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_73185363
Het verhaal verloopt als volgt. House krijgt z'n Medical License niet terug, gaat uiteindelijk sadistische neigingen krijgen van Cuddy en Co en belandt uiteindelijk weer terug in het Mental Asylum..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 28 september 2009 @ 17:40:30 #132
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73185444
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het verhaal verloopt als volgt. House krijgt z'n Medical License niet terug, gaat uiteindelijk sadistische neigingen krijgen van Cuddy en Co en belandt uiteindelijk weer terug in het Mental Asylum..
Nee, Chase krijgt een buitenechtelijke affaire met Foreman, waarna House de PI betaalt om te kijken of Wilson ook weleens meedoet. Intussen gaat hij met Cameron en Cuddy naar bed, net als Taub, waarna Thirteen moet testen van wie Cameron zwanger is geraakt. Vanwege de onmogelijke situatie schrijven de schrijvers iedereen eruit en eindigt de serie in aflevering 8 met House die sterft aan lupus.
  Redactie Games maandag 28 september 2009 @ 17:46:33 #133
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_73185605
House die sterft aan Lupus , dat zal toch wel het ultieme einde zijn. How Ironic..
  maandag 28 september 2009 @ 19:16:54 #134
71919 wonderer
pi_73188644
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
House die sterft aan Lupus , dat zal toch wel het ultieme einde zijn. How Ironic..
But... but... it's NEVER lupus
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_73189438
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:40 schreef TNA het volgende:
House die sterft aan lupus.
  maandag 28 september 2009 @ 19:45:57 #136
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73189881
Het is toch wel een keer lupus geweest?
2000 light years from home
  maandag 28 september 2009 @ 19:59:40 #137
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73190448
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:45 schreef Merkie het volgende:
Het is toch wel een keer lupus geweest?
"I fínally have a case of lupus!"
pi_73190483
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:50 schreef NvM het volgende:

[..]

Zo cool dat jij probeert van de massa af te wijken. En dan nog wel in dit topic, jij durft!
Ben je serieus? Heb ik op je ballen getrapt door de aflevering niet geweldig te noemen?
  maandag 28 september 2009 @ 20:11:28 #139
84048 NvM
Nevermind
pi_73190826
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:01 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ben je serieus? Heb ik op je ballen getrapt door de aflevering niet geweldig te noemen?
Goedkope aannames mag je voor jezelf houden. Wat vond je niet goed aan de eerste twee afleveringen van seizoen 6? En wat vond je wél goede afleveringen van House?
pi_73196290
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:11 schreef NvM het volgende:

[..]

Goedkope aannames mag je voor jezelf houden.
Jij begon ermee, of ben je dat alweer vergeten?
quote:
Wat vond je niet goed aan de eerste twee afleveringen van seizoen 6?
Dat gaf ik al aan, ik vond het ontzettend voorspelbaar. Ze hadden best wat originelers kunnen doen met een psychiatrische inrichting als setting, maar het leek gewoon een slap aftreksel van andere films, series en boeken die dat onderwerp hebben behandeld, maar dit keer met een vleugje House.

En zoals anderen ook al aangaven is het een beetje een anti-climax dat ze in twee afleveringen door het afkicken van zijn jarenlange verslaving en zijn psychologisch herstel zijn gevlogen. Het had wat mij betreft veel donkerder en dieper gemogen, nu lijkt het een beetje alsof ze dit snel uit de weg wilden hebben zodat ze weer volgens de oude formule verder kunnen.
quote:
En wat vond je wél goede afleveringen van House?
Een hoop, maar vooral de finale van vorig seizoen Die was goed opgezet en met een einde dat ik totaal niet zag aankomen. House's Head en Wilson's Heart vond ik ook ontzettend goede afleveringen.
  Redactie Games dinsdag 29 september 2009 @ 01:00:24 #141
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_73200587
quote:
House.An.Insiders.Guide.WS.PDTV.XviD-aAF

Release Date: 2009.09.28
Genre: Documentary

Behind-the-scenes look at the US medical drama, featuring an
interview with creator David Shore and a tour of the Los
Angeles-based set
Voor degene die niet kunnen wachten...
pi_73201202
Leuke aflevering weer, goed dat het niet meteen weer een standaard House aflevering was. De patiënt kon ik eigenlijk niet uitstaan. .

Het obsessieve koken van House kon ik wel waarderen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_73201205
Eigenlijk pas net aan seizoen 1 begonnen en het bevalt me beter dan ik had verwacht..
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  dinsdag 29 september 2009 @ 04:06:42 #144
71919 wonderer
pi_73201281
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 03:13 schreef OMG het volgende:
Leuke aflevering weer, goed dat het niet meteen weer een standaard House aflevering was. De patiënt kon ik eigenlijk niet uitstaan. .

Het obsessieve koken van House kon ik wel waarderen.
Inderdaad, vond het erg goed en "in character" allemaal. Alleen dat lachje bij die gehaktballen vond ik raar
  dinsdag 29 september 2009 @ 04:46:29 #145
238900 Koekz
Der Meister
pi_73201338
En de nieuwe is online! w00t w00t, nu aant downloaden
pi_73202025
Hehe, ik dacht dat de nieuwe wel e03 zou zijn...aangezien het vorige keer een dubbele ep was! Niet dus...eindelijk de tweede episode gevonden Vanmiddag na m'n werk kijken!
I ♥ PB
pi_73202686
TVP, net de aflevering van vandaag aan het binnenhalen.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_73203057
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:20:14 #149
3185 Adelante
To let it go now
pi_73205208

Vanaf volgende week weer met het oude team
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:32:03 #150
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73205516
Sterke aflevering! Goed plot, mooie dialogen, veel humor. House met zijn medische gehaktballen, Taub op de grond in een virtual reality omgeving, die vrouw die met House kookt, een labrador in Wilsons toilet, Taub met zijn collectie cynische opmerkingen, kortom, veel humor Toffe case ook met de internetverhalen. En ik zag het einde dus niet aankomen

Verder vond ik het een goede overgang tussen vorige week en de 'standaard' afleveringen. Overigens ook tof dat ze de psychiater er nog even in hebben gehouden. En het lijkt me sterk dat én Taub én Thirteen eruit gaan,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar we zullen zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')