quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:05 schreef Butterfly91 het volgende:Niet het sterkste karakter, can be missedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Ik vind de scènes met House en zijn muziek altijd prachtig. Piano, mondharmonica, gitaar, het enige waar hij zichzelf echt in kwijt kanquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:28 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Was vergeten te melden dat ik die pianoscene waar House voor zijn chickie (weet niet meer hoe ze heet) speelt ook mooi vond.Wil ook een piano pingelend vriendje!
Ja idd dat had ik ook wel prettig gevonden! Hoewel het eigenlijk 2 episodes waren natuurlijk.. Ik vond House in de kliniek toch wel erg tof, zagen toch een andere kant van hem, vooral het eind met die taart vond ik echt prachtigquote:Op woensdag 23 september 2009 10:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Geweldige seizoensopener alleen ergens wel jammer dat ie nu alweer weg is uit die kliniek had best nog een afleveringetje of 2 mogen duren
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind de scènes met House en zijn muziek altijd prachtig.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:05 schreef Butterfly91 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:52 schreef wonderer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je erbij?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:55 schreef Luiheid het volgende:
[..]Die bedoelde ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:28 schreef banananasi het volgende:Echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:31 schreef Richardfun het volgende:
Ok, for the record: Merkie is een trieste pauper
Anybody?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:53 schreef Richardfun het volgende:
Vraagje: wanneer House net begint 'mee te werken', staat hij vlak daarna nou buiten een jointje te roken? Prima pijnmedicatie hoor, daar niet van, maar je ziet het niet goed. Eén korte shot zie je in ieder geval dat er geen filter opzit...
Zo cool dat jij probeert van de massa af te wijken. En dan nog wel in dit topic, jij durft!quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:15 schreef JohnLocke het volgende:
Ik vond de opening weinig speciaal eerlijk gezegd. Zeer voorspelbaar en gewoon niet erg boeiend.
Wonderer, jij let altijd goed op. Enig idee? Niks gezien?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:53 schreef Richardfun het volgende:
Vraagje: wanneer House net begint 'mee te werken', staat hij vlak daarna nou buiten een jointje te roken? Prima pijnmedicatie hoor, daar niet van, maar je ziet het niet goed. Eén korte shot zie je in ieder geval dat er geen filter opzit...
Ik vond het vreemd dat hij ineens stond te roken, maar ik heb verder weinig verstand van sigaretten enzo dus enig verschil is me niet opgevallen. Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat het een joint is, overigens, vanwege de anti-drugs wetten en het feit dat er echt wel aandacht aan besteed zou zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:20 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wonderer, jij let altijd goed op. Enig idee? Niks gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |