Look! Down on the Ground! It's Heroes!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens vind ik het wel weer een beetje kut dat ie niet langer in het Mental Institution zat. Leek me nog wel leuk dat ie andere dingen kon doen. Zeg maar, een afleverinkje of 3 oid. Nu is het gewoon 1 lange episode, maar ik vond het stiekem ook een beetje makkelijk dat ie ineens weg mocht.. de personages waren ook wel goed in dat ziekenhuis.
En is die Duitse "Lydia" niet van Bourne Identity
Ja, en van Lola Rennt, maar toen had ze opvallender haar.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
En is die Duitse "Lydia" niet van Bourne Identity
Welk gedeelte van zijn houding vond je onprofessioneel? Ben serieus benieuwd...quote:Op woensdag 23 september 2009 13:43 schreef Mavro het volgende:
Als psycholoog vond ik de houding van de psychiater wel een beetje onprofessioneel.En ik ben het ook eens met de opmerking dat House wel heel makkelijk daar weg kan. Aan de andere kant was de rest van de groep daar een stuk gestoorder en kwam House bijna normaal over
Ik weet niet of onorthodoxe methoden in Amerika vaker voorkomen, of dat dit alleen komt omdat normale methoden niet leuk genoeg zijn om op tv te laten zien, maar dat zou natuurlijk een manier kunnen zijn voor die dokter om House hem te laten vertrouwenquote:Op woensdag 23 september 2009 14:09 schreef Mavro het volgende:
Het stuk waar hij zijn priveleven bloot stelt aan een patiënt. Zoals House al zegt: hij weet heel best dat zijn pa dood gaat maar hij heeft een excuus nodig om het te doen. Om daarbij een patiënt te betrekken vind ik niet professioneel. Op dat moment is er geen sprake van een dokter/patiënt verhouding. Het gaat hier toch om het betrekken van een patiënt bij je eigen problemen? Dat lijkt me totaal niet wenselijk.
In de preview na afgelopen aflevering vond ik hem toch gewoon behoorlijk de oude House hoor. Maar ik ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:52 schreef Aestivate het volgende:
Goéie seizoensopener!
Ben alleen wel benieuwd hoe het verder gaat, denk dat weinig mensen House als good-guy dokter lang interessant vinden.
Zo zeldzaam zijn infarcten toch niet?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:50 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Hij had zelf een zeldzame ziekte waardoor er in zijn dijbeen spieren afstorven. Andere dokters wisten niet wat het was en House is er zelf achter gekomen. Het been had eigenlijk geamputeerd moeten worden, maar dat wilde House niet. En nu zit hij met een been waar hij niet veel mee kan doen en dat chronisch pijn doet.
Zeldzame ziekte? Was toch gewoon een bloedprop?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:50 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Hij had zelf een zeldzame ziekte waardoor er in zijn dijbeen spieren afstorven. Andere dokters wisten niet wat het was en House is er zelf achter gekomen. Het been had eigenlijk geamputeerd moeten worden, maar dat wilde House niet. En nu zit hij met een been waar hij niet veel mee kan doen en dat chronisch pijn doet.
Mag er ook nog wel uit:quote:
Hij is in de OP al aangepastquote:Op woensdag 23 september 2009 22:54 schreef banananasi het volgende:
[..]
Mag er ook nog wel uit:
House is niet meer verslaafd aan Vicodin (hopen we dan).
Cuddy wil geen moeder meer worden; is ze al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |