Ok, ik ben om. Waarom hebben we OOIT slavernij afgeschaft?!quote:Op woensdag 23 september 2009 07:53 schreef Penisbaard het volgende:
Uit bed kruipen terwijl je net lekker ligt is ook al zo lastig
Mensenrechten, de slechtste uitvinding in de geschiedenis van de mensheidquote:Op woensdag 23 september 2009 07:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ok, ik ben om. Waarom hebben we OOIT slavernij afgeschaft?!
Want de bakker smeert ook je boterhammetjes?quote:Op woensdag 23 september 2009 07:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam smorgens brood gaan maken? Ga gewoon eens af en toe naar de bakker of zo.
Vooral als je er kaas op doet , dan komt er vocht op ....quote:Op woensdag 23 september 2009 08:04 schreef Jarno het volgende:
Je brood de avond ervoor maken is vies.
Eens!quote:Op woensdag 23 september 2009 07:52 schreef Jarno het volgende:
Ik ben geen voorstander van slavernij, maar hier zou je gewoon iemand voor moeten hebben idd.
En je brood is dan of heel droog of heel koud omdat het net in de koelkast heeft gelegenquote:Op woensdag 23 september 2009 08:04 schreef Jarno het volgende:
Je brood de avond ervoor maken is vies.
Er is volgens mij een groot verschil tussen brood smeren en brood maken hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Want de bakker smeert ook je boterhammetjes?
Oh, een mod met humor. Excuus, ik was er even niet op bedacht.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er is volgens mij een groot verschil tussen brood smeren en brood maken hoor.
Dat het nog zo lang duurde voordat deze voorbij kwamquote:Op woensdag 23 september 2009 08:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er is volgens mij een groot verschil tussen brood smeren en brood maken hoor.
Moet ik ook gaan doenquote:Op woensdag 23 september 2009 08:43 schreef Heider00sje het volgende:
Ik smeer altijd brood voor de hele week, en vries dat in
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:43 schreef Heider00sje het volgende:
Ik smeer altijd brood voor de hele week, en vries dat in
Het zou zoveel schelen als je neger dit voor je deed!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:13 schreef zovty het volgende:
Het zou zoveel schelen als je losse met margerine voorbesmeerde boterhammen uit de vriezer kon pakken.
Als ik dan toch mag kiezen het liefste een negerette.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het zou zoveel schelen als je neger dit voor je deed!
Natuurlijk mag dat. Wij zijn immers blank en dus de baas over die slaven!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Als ik dan toch mag kiezen het liefste een negerette.
Mag ik kiezen?
En getinte mensen? Ook slaven?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Wij zijn immers blank en dus de baas over die slaven!
Of gesmeerd brood.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:21 schreef zovty het volgende:
Dan zouden we nog steeds geen internet hebben.
Ja die 30% inleveren gaat mij ook wat te ver.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:31 schreef zovty het volgende:
Ik zou zo 10% van m'n inkomen inleveren als ik er niet meer voor hoefde te werken.
Inclusief of exclusief neger?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:31 schreef zovty het volgende:
Ik zou zo 10% van m'n inkomen inleveren als ik er niet meer voor hoefde te werken.
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:15 schreef Beauregard het volgende:
Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Dat maakt natuurlijk weinig uit als je zelf de hele dag hebt om je brood te smeren.quote:
Je bedoelt van die nep negertjes ?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En getinte mensen? Ook slaven?
En opstaan van de bank zeker. Nee dankje!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk weinig uit als je zelf de hele dag hebt om je brood te smeren.
Je hebt toch een vrouw.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
En opstaan van de bank zeker. Nee dankje!
Marokkanen en zulks.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Je bedoelt van die nep negertjes ?
Wat zei je ? fietsendieven ?quote:
Kutklachten = kutoplossingenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:40 schreef Joene het volgende:
Gaan we nou praktische kutoplossingen bedenken ?
Gaaaaaaaaaaaaaaan we weer, zullen we het hupt dan ook maar gelijk noemen?1quote:Op woensdag 23 september 2009 09:39 schreef bakatje het volgende:
Krentenbollen zijn zonder iets erop te doen prima te eten, probleem opgelost.
Is het wel hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 08:03 schreef Joene het volgende:
Waarom is lunch op het werk niet gewoon gratis ?
Hier nietquote:
Niet zo zuur.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaaan we weer, zullen we het hupt dan ook maar gelijk noemen?1.
-edit-quote:Op woensdag 23 september 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaaan we weer, zullen we het hupt dan ook maar gelijk noemen?1.
zo beter?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:49 schreef Jarno het volgende:
Wheeeeeeeelp ik maak dezelfde garpen als Jump.
Shoot me!.
J wat doe jequote:Op woensdag 23 september 2009 09:49 schreef Jarno het volgende:
Wheeeeeeeelp ik maak dezelfde garpen als Jump.
Shoot me!.
Daar denkt jarno wel anders overquote:
Mja ik weet het nou net nog niet hoor, dan had jij met je zwakzinnigheid sowieso een slavenfunctie bekleedquote:Op woensdag 23 september 2009 07:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensenrechten, de slechtste uitvinding in de geschiedenis van de mensheid
Echt, je post 10x in dat kut OO en je zit gelijk op dat nivo.quote:
of wij op jou niveauquote:Op woensdag 23 september 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt, je post 10x in dat kut OO en je zit gelijk op dat nivo..
hoe is het mogelijk Jquote:Op woensdag 23 september 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt, je post 10x in dat kut OO en je zit gelijk op dat nivo..
jouquote:
Zie nou waar ik mee te stellen heb, daar. Af en toe verbaas ik me erover dat ik na een post in OO niet direct de neiging heb om de TROS op te zetten ofzo.quote:
Kapot moeten ze J. ALLEMAAL!quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:15 schreef Beauregard het volgende:
Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Allemaal J Allemaalquote:
Gewoon tegen de muur en dan RATATATATATATATATATA!quote:
Met zo een gun ?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gewoon tegen de muur en dan RATATATATATATATATATA!
Tip top denkwerk J!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:12 schreef Joene het volgende:
Kunnen die negerts dan niet ff die kuilgraven ?
Tis een gave Jquote:
quote:
Net als vroeger putjes scheppen of terugsturen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja dat kut volk.
Wat doen we ermee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |