http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)anslag-mislukt.dhtmlquote:Terrorist verstopt bom in anus, aanslag mislukt
Zelfmoordterrorist Abdullah Hassan Tali al-Asiri heeft tevergeefs geprobeerd een Saoedische prins te vermoorden. De kamikaze was voorbij de bewaking gekomen omdat hij de explosieven in zijn anus had verstopt.
De bom ontplofte, maar de prins liep enkel lichte verwondingen op aan zijn hand. De terrorist is omgekomen. Dat meldt de tv-zender Al-Arabiya.
Prins Mohammed Bin Nayef is het hoofd van de veiligheidsdienst in Saoedi-Arabië. Zijn belager, een van de meest gezochte terroristen, kon een afspraak regelen met de prins nadat hij bij hoog en bij laag had beweerd dat hij het terrorisme had afgezworen.
Dat bleek een fabeltje. Door de explosieven in zijn anus te verstoppen, kon hij de veiligheidsagenten van de prins verschalken. Verondersteld wordt dat de bom elektronisch is ontstoken.
Veiligheidsexperten zeggen dat ze dergelijke handelwijze nog nooit hebben meegemaakt. Dat de terrorist zijn doel heeft gemist, wordt toegeschreven aan het feit dat het lichaam van de dader de kracht van de ontploffing heeft afgeremd
heb je zo weinig fantasie?quote:Op woensdag 23 september 2009 06:42 schreef El_Matador het volgende:
Zou die dan wel 72 maagden krijgen, voor zoveel homo-erotisch geweld?
Smeerlap.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:55 schreef woid het volgende:
[..]
heb je zo weinig fantasie?
ook heteros stoppen wel eens wat in hun poeperd... hoef je niet homo voor te zijn
Ik zat net hetzelfde te bedenken toen ik de OP lasquote:Op woensdag 23 september 2009 08:03 schreef Jarno het volgende:
Binnenkort verboden te vliegen voor mensen met een anus dus.
Dat, of Transavia gaat verplicht-te-gebruiken buttplugs verkopen á 25 euro die je voor vertrek in moet brengen.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:17 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik zat net hetzelfde te bedenken toen ik de OP las
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaan ze nu ook elke keer alle anussen controleren voor iemand de prins mag bezoeken?
Dat jij dingen in je anus stopt wil niet zeggen dat andere hetero's dat ook doen.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:55 schreef woid het volgende:
[..]
heb je zo weinig fantasie?
ook heteros stoppen wel eens wat in hun poeperd... hoef je niet homo voor te zijn
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat jij dingen in je anus stopt wil niet zeggen dat andere hetero's dat ook doen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:16 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Grotere foto van de viespeuk
http://www.libertatea.ro/(...)-in-fund-257069.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |