Vaak pas 20min laterquote:Op woensdag 23 september 2009 02:05 schreef Crutch het volgende:
Same here, ook met films bestellen. Klein meevallertje is dat je verder kan kijken vanaf het punt waar je was gebleven.
Ik probeer vanalles, stekker eruit, kanaal 999 en dan testen. soms heb ik geluk en dan doet ie het meteen weer.quote:
Ja het bestaat en ik ben al ruim 2,5 jaar een zeer tevreden klant.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:25 schreef zovty het volgende:
UPC. Bestaat dat nog joh?
.
Ik heb daar werkelijk nog nooit een positief ervaring over gehoord en toch blijven mensen maar klant (worden).
Ik en ben dik tevreden.quote:
quote:
Wacht maar tot het niet werkt en gaat bellen. Hehequote:
Of je loopt gewoon naar de UPC winkel en regelt het ter plekkequote:Op woensdag 23 september 2009 08:39 schreef B.. het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar tot het niet werkt en gaat bellen. Hehe
26 callcenters voordat je upc krijgt....
Kerel,ik heb 90 euro betaald voor de kabelquote:Op woensdag 23 september 2009 08:44 schreef MaGNeT het volgende:
De meeste storingen die ik aantreft met digitale TV, worden veroorzaakt door goedkope Gamma / Karwei kabels en/of oude aanelkaar geknoopte zooi.
Geen wonder dat je beeld dan na 15 minuten wegvalt.
Lul niet man!quote:Op woensdag 23 september 2009 08:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ja het bestaat en ik ben al ruim 2,5 jaar een zeer tevreden klant.
Huichelaarquote:Op woensdag 23 september 2009 08:23 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb het ook, hier werkt het redelijk, zij het soms wat traag.
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:47 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Kerel,ik heb 90 euro betaald voor de kabelEcht Gamma troep dus
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:44 schreef MaGNeT het volgende:
De meeste storingen [ .. ]
ook zo lekker veel keus hequote:Op woensdag 23 september 2009 08:25 schreef zovty het volgende:
UPC. Bestaat dat nog joh?
.
Ik heb daar werkelijk nog nooit een positief ervaring over gehoord en toch blijven mensen maar klant (worden).
Dus het is traag en hapert, en beperkt aanbod, internet valt regelmatig uit, traag en het wordt geknepen.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
UPC![]()
Werkt hier opzicht best goed dat On-demand, soms ietsjes traag of haperend, maar over het algemeen prima. Uitzending gemist is ook top, en word binnenkort zelfs flink uitgebreid dacht ik?
Internet ook wel redelijk tevreden over, het is wat onstabieler als ADSL, best regelmatig (1x per 2 weken ofzo) ff een uurtje uitval. Maar retesnel (7mb/s) en word ook de laatste weken weinig meer geknepen
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus het is traag en hapert, en beperkt aanbod, internet valt regelmatig uit, traag en het wordt geknepen.
En dan ben je er tevreden over?
Ik heb hier nog wat vieze onderbroeken liggen, kopen? 100 euro per stuk!
Heb je digitale of analoge tv?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:14 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik heb alleen tv van UPC maar ik heb geen idee waar jullie het over hebben als jullie het hebben over traag?
Wat gaat er traag dan? de uitzendingen? en hoe moet ik dat zien dan als een dia show?
Nog even en ik begin een UPC fanboy te lijken, ik heb echt nergens last van
HA-HA Jij bedoelt natuurlijk onde MANDquote:Op woensdag 23 september 2009 13:08 schreef AyrtonSenna het volgende:
Ruil UPC Ondemand in voor deze hondenmand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
HA-HA Jij bedoelt natuurlijk onde MAND!!
Johquote:Op woensdag 23 september 2009 16:29 schreef szalony het volgende:
[..]
![]()
matig....
maar zelf ook redelijk wat problemen gehad, maar allemaal netjes afgehandeld
echter wel wat euro'tjes loos door de telefoon rekening hahaha
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Joh
Het ging ook over die kutgrap erboven
Waarop jij een semi-lach tevoorschijn toverdequote:Op woensdag 23 september 2009 16:33 schreef szalony het volgende:
[..]
das ook geen grap das gewoonweg dommigheiddingachtigzoiets
maar je return grap is wel matig, maar daarom wel semi grappig
Traag is niet hetzelfde als niet werken. Het werkt prima, dus klets niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Lul niet man!![]()
Je zegt godverdomme minder dan 10 minuten geleden dit:
[..]
Huichelaar.
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:34 schreef ouderejongere het volgende:
Bij mij werkt het interactieve gedeelte helemaal niet, heeft ook nog nooit gewerkt. Ik heb geen zin om 49 euro installatiekosten te betalen. Ik weet al precies hoe dat gaat: monteur komt binnen, 'ah, ik zie het al, de box staat te ver van de aansluiting af'. In mijn huis zit de aansluiting voor het enige raam in mijn huiskamer, die hoek wil ik vrijhouden anders heb ik geen licht in huis.
Gelukkig werkt internet wel super, ik heb net nog drie series en twee CDs gedownload in amper een uur tijd en dat komt dan nog door vertraging buiten het UPC-netwerk.
Ik denk niet dat de ondertiteling met UPC te maken heeft, dat ligt aan de zender zelf.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:13 schreef Acinonyx het volgende:
Nooit problemen mee, ik vind alleen de ondertitelingen zo slecht gedaan, de helft van de tijd worden er hele stukken weg gelaten. Engels is dan niet zo moeilijk te begrijpen maar het is toch hinderlijk als je net zit te kijken
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:43 schreef Mystikvm het volgende:
Dat het niet altijd werkt is nog niet het ergste. Die twee kwijlbakken die alle troep die erop staat aanprijzen en die ik altijd aan moet horen voordat ik iets wil gaan kijken zijn veel erger.
Bah, vooral dat wijf.
Die promo's die ze afdraaien in het On Demand menu. Die twee lui die de teksten inspreken zijn tenenkrommend.quote:
Ah dat jaquote:Op donderdag 24 september 2009 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die promo's die ze afdraaien in het On Demand menu. Die twee lui die de teksten inspreken zijn tenenkrommend.
quote:Doorbraak HDTV en VOD door nieuwe samenwerking UPC en RTL
- Alle RTL zenders binnenkort in HD-kwaliteit bij UPC
- RTL Gemist op televisie
- Previews van series vóór uitzending
Amsterdam, 23 juli 2009 – UPC Nederland en RTL Nederland gaan een nieuwe samenwerking aan die een doorbraak voor HDTV en Video On Demand (VOD) in Nederland betekent. Dit hebben beide bedrijven vandaag bekend gemaakt.
Vanaf oktober 2009 breiden UPC en RTL het digitale televisie aanbod fors uit. Zo komen alle vier de RTL-zenders in HD-kwaliteit (HDTV) via UPC beschikbaar. Tegelijkertijd komt er een aantal nieuwe diensten bij voor klanten van UPC Digitale TV, waardoor het bijvoorbeeld mogelijk wordt om RTL Gemist te gebruiken via de Mediabox van UPC. Via dezelfde Mediabox kunnen straks afleveringen van verschillende televisieseries van RTL worden bekeken nog vóórdat deze op televisie te zien zijn.
Door de nieuwe samenwerking maken UPC en RTL digitale televisie nog interessanter en belangrijker voor de kijker. RTL7 en RTL8 zullen al in het vierde kwartaal 2009 in HD-kwaliteit te zien zijn. In de loop van 2010 worden ook RTL4 en RTL5 aan het HD-aanbod toegevoegd. Voor dit aanbod kan de UPC-klant een apart HDTV-abonnement nemen.
Kijkers die TV-programma’s van RTL hebben gemist of deze nogmaals willen bekijken, kunnen met ingang van oktober 2009 gebruik maken van RTL Gemist op hun televisie via de UPC Mediabox. Op deze manier bieden RTL en UPC de vrijheid om programma’s te bekijken wanneer het de kijker uitkomt. Naast RTL Gemist wordt een geheel nieuwe functionaliteit aan UPC On Demand toegevoegd. Hiermee wordt het mogelijk om afleveringen van verschillende door RTL uitgezonden TV-series al te bekijken vóórdat deze bij de RTL-zenders te zien zijn. Nooit eerder werd in Nederland een dergelijke unieke dienst zo grootschalig uitgerold.
RTL en UPC zullen uitgebreid gaan samenwerken op het gebied van marketing om het gebruik van HDTV en de nieuwe On Demand-diensten te promoten. Daarnaast hebben beide partijen afspraken gemaakt over de verdere ontwikkeling
Digitenne is de meest slechte kwaliteit digitale tv die je kan krijgenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:55 schreef Apebeer het volgende:
HA-HA-HA ik gebruik digitenne![]()
Met XS4ALL 20 mbit internet![]()
Met Mediaportal + TVGemist
Daardoor heb ik ook (h)ondemand
![]()
Heb eigenlijk alle belangrijke zenders, ned1,2,3 alle rtl's, sbs, veronica![]()
Enenen digitenne is superkwaliteit bij ons! We hebben een 32 inch ofzo
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:55 schreef Apebeer het volgende:
HA-HA-HA ik gebruik digitenne![]()
Met XS4ALL 20 mbit internet![]()
Met Mediaportal + TVGemist
Daardoor heb ik ook (h)ondemand
![]()
Heb eigenlijk alle belangrijke zenders, ned1,2,3 alle rtl's, sbs, veronica![]()
Enenen digitenne is superkwaliteit bij ons! We hebben een 32 inch ofzo
Onze kwaliteit is iig beter dan analoog en wij hebben hier alleen digitenne. En op satteliet ziten ze niet te wachten... Je kunt zeggen dat het de meest slechte kwaliteit is, maar voor ons is het echt perfect. Het beeld is erg scherp hier hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Digitenne is de meest slechte kwaliteit digitale tv die je kan krijgen
Wat natuurlijk gecompenseerd wordt door de lagere prijs en dat je het kunt verplaatsen.
HD? Die download ik welquote:
Voetbal in HD kijken is zeker wel tofquote:Op donderdag 24 september 2009 11:01 schreef Apebeer het volgende:
[..]
HD? Die download ik wel
Films en series dan. Nu is HD alleen nog om alleen lekker de olympische spelen e.a. te kunnen kijken in scherp beeld.![]()
Digitenne is inderdaad beter dan analoog, maar staat wel het laagst in kwaliteit bij andere digitale aanbieders. Maar als je zoals je zelf zegt geen (goed) alternatief hebt, is digitenne primaquote:Op donderdag 24 september 2009 11:00 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Onze kwaliteit is iig beter dan analoog en wij hebben hier alleen digitenne. En op satteliet ziten ze niet te wachten... Je kunt zeggen dat het de meest slechte kwaliteit is, maar voor ons is het echt perfect. Het beeld is erg scherp hier hoor
47 inchquote:Op donderdag 24 september 2009 11:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Voetbal in HD kijken is zeker wel tof
Daarnaast, ZenTV(kanaal 70)
Op de 47 inch hier zie je een heel groot verschil tussen HD en digitaal.
3,5 - 4 meterquote:Op donderdag 24 september 2009 11:05 schreef Apebeer het volgende:
[..]
47 inch![]()
Hoe ver zit jij van de tv![]()
Ik kijk nooit voetbal, kutsport![]()
Ik geef toe dat digitenne niet de beste is maaarrrrr
private spice
Wat valt er niet te snappen aan ZenTVquote:Op donderdag 24 september 2009 11:29 schreef karr-1 het volgende:
Ik snap Zen Tv niet..... en Private Spice is aan mij niet besteed.
Tour de France op UPC HD is ongelooflijk mooi, vooral overzichtshots vanuit de heli...quote:Op donderdag 24 september 2009 11:05 schreef Apebeer het volgende:
[..]
47 inch![]()
Hoe ver zit jij van de tv![]()
Ik kijk nooit voetbal, kutsport![]()
Ik geef toe dat digitenne niet de beste is maaarrrrr
private spice
Klopt, dat had ik gezien. Maar na 10 minuten heb ik dat wel gezien.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen aan ZenTV?
Zijn gewoon wat toffe beelden van stranden en eilanden enzo, in HD
Dat kan ik ook nog eens proberen, maar ik heb al geprobeerd om alle splitters er tussenuit te halen, toen werkte het ook niet. Het zal me ook een grote zorg zijn. Televisie is tegenwoordig zo veel bagger, je kan gewoon bijna niks missen. Mocht je toch wat missen hebben we nog het www.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
![]()
Bij ons werke UPC on Demand ook nooit, toen de hirschmann kabel (pauperzooi blijkbaar) vervangen door een hele goedkope kabel en nu werkt alles altijd.
Dan ben je inderdaad niet zen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt, dat had ik gezien. Maar na 10 minuten heb ik dat wel gezien.
Heb je HDtv van UPC toevallig??quote:Op donderdag 24 september 2009 11:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Voetbal in HD kijken is zeker wel tof
waar kijk je dan voetbal? Want eredivisielive is nog niet in HD dacht ik.....(ik heb nog geen HD, maar overweeg het wel bij UPC aan te vragen)quote:
Ja want je moet profigold kabels hebben om digitale tv te kunnen kijkenquote:Op woensdag 23 september 2009 08:44 schreef MaGNeT het volgende:
De meeste storingen die ik aantreft met digitale TV, worden veroorzaakt door goedkope Gamma / Karwei kabels en/of oude aanelkaar geknoopte zooi.
Geen wonder dat je beeld dan na 15 minuten wegvalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |