jawel, windows werkt bij iedereen kut. alleen bij de een nog kutter dan bij de anderquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:28 schreef Biefstuk het volgende:
Volg een computercursus
En omdat het bij kut werkt betekent het niet dat het bij andere ook zo is![]()
Neen, het werkt hier uitstekend.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:31 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
jawel, windows werkt bij iedereen kut. alleen bij de een nog kutter dan bij de ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch zo? Vind je windows niet goed, gebruik je het niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Hup ga jonge penguins maken
was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is toch zo? Vind je windows niet goed, gebruik je het niet.
Linux is ook om te huilenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is toch zo? Vind je windows niet goed, gebruik je het niet.
Ga je rukken op lichtgevende appelsquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Linux is ook om te huilen
(gebruikt mac)
Ik heb zo'n regenboog appletjequote:Op dinsdag 22 september 2009 23:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ga je rukken op lichtgevende appels
Jij snapt het niet.quote:
Don't mess with me.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Linux is ook om te huilen
(gebruikt mac)
Kom maar opquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij snapt het niet.![]()
[..]
Don't mess with me.
Hahaa, je bent best wel idioot als je dat voor elkaar krijgt. Ik bedoel Windows is heel makkelijk met virussen te besmetten maar dit gaat wel weer erg ver, als je er een beetje normaal mee omgaat gaat hij best een tijdje mee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:27 schreef blingbling11 het volgende:
klotekuttroep.
Het breekt zich ook gewoon af. Zet ik mijn PC vandaag aan, is mijn profiel niet gevonden. (wtf!?)
Gevolg: wallpaper weg, resolutie verkeerd, snelkoppelingen weg, favorieten in firefox weg, msn accounts weg, ALLE settings op default, en mijn hele mappenstructuur is weg, maar mijn bestanden staan weer ergens waar niemand ooit kijkt.
Samenvatting: windows is echt goedkope kutrommel
Klacht: windows
Klacht2: er zijn ook echt mensen die windows goed vinden.
echt dude... neem eerst een computercursus en leer werken met windows..quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:27 schreef blingbling11 het volgende:
klotekuttroep.
Het breekt zich ook gewoon af. Zet ik mijn PC vandaag aan, is mijn profiel niet gevonden. (wtf!?)
Gevolg: wallpaper weg, resolutie verkeerd, snelkoppelingen weg, favorieten in firefox weg, msn accounts weg, ALLE settings op default, en mijn hele mappenstructuur is weg, maar mijn bestanden staan weer ergens waar niemand ooit kijkt.
Samenvatting: windows is echt goedkope kutrommel
Klacht: windows
Klacht2: er zijn ook echt mensen die windows goed vinden.
Windows 7 > Snow.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:12 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Hahaa, je bent best wel idioot als je dat voor elkaar krijgt. Ik bedoel Windows is heel makkelijk met virussen te besmetten maar dit gaat wel weer erg ver, als je er een beetje normaal mee omgaat gaat hij best een tijdje mee.
Natuurlijk nooit zo goed als een Apple. Uiteraard. Maar dat is zo logisch als wat:d.
Hoezo dan alsnog Apple > Windows?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:46 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
True. Maaar dat komt omdat Snow een beetje zielig is.
Apple > Windows
Leer ermee werkenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
echt dude... neem eerst een computercursus en leer werken met windows..
Nee, je hebt ook imbecielen die niks van computers snappen.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Leer ermee werkenZegt al genoeg over de gebruiksvriendelijkheid dus.
Oh want met elk ander OS hoef je niets te leren erover?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Leer ermee werkenZegt al genoeg over de gebruiksvriendelijkheid dus.
Uitstraling, gebruiksvriendelijkheid, coolheid.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:47 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hoezo dan alsnog Apple > Windows?
Leg die argumenten, op het laatste na (quote:Op woensdag 23 september 2009 00:55 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Uitstraling, gebruiksvriendelijkheid, coolheid.
Jatten; dus Apple > Windowsquote:Op woensdag 23 september 2009 01:01 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Leg die argumenten, op het laatste na (_! ) eens uit dan tegenover windows 7.
Windows 7 heeft gelukkig tegenover Vista waarbij de eye candy nergens op sloeg, nu daadwerkelijk ook goede nuttige truukjes welke wellicht lichtelijk van OSX bijvoorbeeld zijn gejat, maar het werkt, ik gebruik het vaak, nuttig.
Als je kijkt naar Vista die bijvoorbeeld ALT-TAP had en Windowstoets-TAP, waarvan de laatste totaal geen toegevoegde waarde had. Nou zit dat nogsteeds in Windows 7, maar de functies die je kunt bereiken met je vensters, het maximaliseren op verschillende wijzen, het door met je muis te bewegen alle overigen vensters gemakkelijk te milimaliseren, noem maar op, erg nuttig, en daarbij de vernieuwde taakbalk die ik persoonlijk erg overzichtelijk en fijn vind om mee te werken, allemaal vormen van gebruiksvriendelijkheid, evenals de nieuwe overzichtelijkere manieren om je muziek/netwerken e.d. te bereiken. Zeker makkelijk voor gebruikers en vooral oudere gebruikers die weinig ervaring hebben met pc's.
quote:Op woensdag 23 september 2009 01:03 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Jatten; dus Apple > Windows
Je zei net dat je me pwnt en dat ontkende ik want ik dacht hier een super gevatte reactie op te gaan geven. Maar ik moet even toegeven dat Windows 7 echt fijn werkt, zeker gave mogelijkheden. Maar aan de andere kant moet je bij Windows echt weten hoe je er mee om moet gaan zodat je niet binnen een jaar een stroperig systeem hebt, dat is bij Apple niet het geval.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:06 schreef Inverted_World het volgende:
[..]_! Dankjewel voor de inhoudelijke reactie.
Het is misschien indirect gejat op gebruik te maken van de manier door je vensters naar hoeken/bovenkant van je scherm te slepen, maar de functies zijn totaal anders en naar mijn gevoel een stuk nuttiger dan die van Snow.
Mensen die weinig verstand hebben van Windows, bijvoorbeeld ouderen, zullen hun systeem niet snel stroperig krijgen door enkel af en toe te internetten en wat familie foto's te bekijken op hun pc. Als je je systeem stroperig maakt op andere manieren, hier denk ik aan mensen die bijvoorbeeld bepaalde bestandstypes willen converten waarvan dat niet standaard in windows kan, die zullen zich dan inderdaad een beetje moeten verdiepen in plaats van 30 verschillende programma's downloaden die die functie aanbieden. Als je gewoon normaal met je pc omgaat wordt het echt geen stroperig systeem, als dat het wel wordt dan doe je waarschijnlijk dingen waarvoor je je inderdaad meer zou moeten verdiepen. Maar dat is naar mijn weten een probleem op elk OS. Alle dingen die beginnelingen van een pc eisen kunnen gewoon prima in windows zelf en daarom denk ik niet dat het snel een stroperig OS zal worden.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:13 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Je zei net dat je me pwnt en dat ontkende ik want ik dacht hier een super gevatte reactie op te gaan geven. Maar ik moet even toegeven dat Windows 7 echt fijn werkt, zeker gave mogelijkheden. Maar aan de andere kant moet je bij Windows echt weten hoe je er mee om moet gaan zodat je niet binnen een jaar een stroperig systeem hebt, dat is bij Apple niet het geval.
Onderbouw dat eens met vergelijkingen en argumenten?quote:Op woensdag 23 september 2009 01:18 schreef Nooduitgang het volgende:
W7 is misschien verbeterd tov Vista, maar is qua gebruikservaring nog lang niet op het niveau van OS X.
En zelf dat never fall gedeelte klopt niet want ik heb nu al meerdere malen een mac zien vastlopen dat hij handmatig uitgezet moest worden, tijdens render werk in after effects bijvoorbeeld, zelfs bij het openen van een spel zag ik snow laatst vastlopen. Dat mooie oneindigdraaiende balletje.quote:
Dat was geen spel, dat was Hyves.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:32 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En zelf dat never fall gedeelte klopt niet want ik heb nu al meerdere malen een mac zien vastlopen dat hij handmatig uitgezet moest worden, tijdens render werk in after effects bijvoorbeeld, zelfs bij het openen van een spel zag ik snow laatst vastlopen. Dat mooie oneindigdraaiende balletjes.
Nog erger.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:33 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Dat was geen spel, dat was Hyves.
quote:Op woensdag 23 september 2009 01:33 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
het zijn imho juist de semi-geavanceerde gebruikers die windows stroperig maken.... (ze willen wat, windows kan het niet, installeren troep i.p.v. goede software)quote:Op woensdag 23 september 2009 01:13 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Je zei net dat je me pwnt en dat ontkende ik want ik dacht hier een super gevatte reactie op te gaan geven. Maar ik moet even toegeven dat Windows 7 echt fijn werkt, zeker gave mogelijkheden. Maar aan de andere kant moet je bij Windows echt weten hoe je er mee om moet gaan zodat je niet binnen een jaar een stroperig systeem hebt, dat is bij Apple niet het geval.
Hmh. Maar is het niet zo dat steeds meer gebruikers semi-geavanceerd worden? Films willen downloaden, programma's installeren om bestandsformaten af te spelen, nog meer downloadprogramma's installeren etc.etc.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
het zijn imho juist de semi-geavanceerde gebruikers die windows stroperig maken.... (ze willen wat, windows kan het niet, installeren troep i.p.v. goede software)
quote:Op woensdag 23 september 2009 01:33 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Ah jij bent ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Wow. MS Bashtopic deel zoveel.
Mac
Windows
Linux
Vooral die laatste. Die is echt voor homo's die interessant over willen komen op feestjes.
"En toen had ik met dat ene command de server op de zaak gefixt weet je! Scheelde de baas 500 euro. Kwam ie naar me toe hé.
"Wil jij promotie maken?"
"Ja meneer."
"Sorry jongen, niet in dit bedrijf. Je bent ontslagen pisvlek. Maar bedankt dat je het Linux-probleem hebt gefixed"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |