jawel, windows werkt bij iedereen kut. alleen bij de een nog kutter dan bij de anderquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:28 schreef Biefstuk het volgende:
Volg een computercursus
En omdat het bij kut werkt betekent het niet dat het bij andere ook zo is![]()
Neen, het werkt hier uitstekend.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:31 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
jawel, windows werkt bij iedereen kut. alleen bij de een nog kutter dan bij de ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch zo? Vind je windows niet goed, gebruik je het niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Hup ga jonge penguins maken
was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is toch zo? Vind je windows niet goed, gebruik je het niet.
Linux is ook om te huilenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is toch zo? Vind je windows niet goed, gebruik je het niet.
Ga je rukken op lichtgevende appelsquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Linux is ook om te huilen
(gebruikt mac)
Ik heb zo'n regenboog appletjequote:Op dinsdag 22 september 2009 23:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ga je rukken op lichtgevende appels
Jij snapt het niet.quote:
Don't mess with me.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Linux is ook om te huilen
(gebruikt mac)
Kom maar opquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij snapt het niet.![]()
[..]
Don't mess with me.
Hahaa, je bent best wel idioot als je dat voor elkaar krijgt. Ik bedoel Windows is heel makkelijk met virussen te besmetten maar dit gaat wel weer erg ver, als je er een beetje normaal mee omgaat gaat hij best een tijdje mee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:27 schreef blingbling11 het volgende:
klotekuttroep.
Het breekt zich ook gewoon af. Zet ik mijn PC vandaag aan, is mijn profiel niet gevonden. (wtf!?)
Gevolg: wallpaper weg, resolutie verkeerd, snelkoppelingen weg, favorieten in firefox weg, msn accounts weg, ALLE settings op default, en mijn hele mappenstructuur is weg, maar mijn bestanden staan weer ergens waar niemand ooit kijkt.
Samenvatting: windows is echt goedkope kutrommel
Klacht: windows
Klacht2: er zijn ook echt mensen die windows goed vinden.
echt dude... neem eerst een computercursus en leer werken met windows..quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:27 schreef blingbling11 het volgende:
klotekuttroep.
Het breekt zich ook gewoon af. Zet ik mijn PC vandaag aan, is mijn profiel niet gevonden. (wtf!?)
Gevolg: wallpaper weg, resolutie verkeerd, snelkoppelingen weg, favorieten in firefox weg, msn accounts weg, ALLE settings op default, en mijn hele mappenstructuur is weg, maar mijn bestanden staan weer ergens waar niemand ooit kijkt.
Samenvatting: windows is echt goedkope kutrommel
Klacht: windows
Klacht2: er zijn ook echt mensen die windows goed vinden.
Windows 7 > Snow.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:12 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Hahaa, je bent best wel idioot als je dat voor elkaar krijgt. Ik bedoel Windows is heel makkelijk met virussen te besmetten maar dit gaat wel weer erg ver, als je er een beetje normaal mee omgaat gaat hij best een tijdje mee.
Natuurlijk nooit zo goed als een Apple. Uiteraard. Maar dat is zo logisch als wat:d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |