Je bent toch serieus geneigd emotioneel te gaan stemmen door dit soort stunten.quote:
Het is me toch echt laf kutvolk. Dat wordt inmiddels dagelijks bewezen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:13 schreef Matthijs- het volgende:
Gewoon alle Marokkanen oppakken, heb je direct al die zaken opgelost. Gemeenschappelijk boven individueel belang toch G's.
Lees de OP. Was op televisie. Dader signalement incluis.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Rot voor hem.
Hoe weet je dit trouwens zo allemaal?
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:05 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Je bent toch serieus geneigd emotioneel te gaan stemmen door dit soort stunten.
Want de gevestigde orde doet er werkelijk niets aan. Wat dat betreft kan het niet slechter.
Dat hoeft niet, hij was al gepakt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:18 schreef Disorder het volgende:
Net een negroïde man die gezocht werd. Gouden boventand. Edelsteen in zijn oor. Maar zijn gezicht mocht niet herkenbaar in beeld. We moesten het met een vage foto van zijn bovenlichaam en een stuk van zijn benen doen. Hoe moeten we hem in godsnaam vinden?
Hier het bericht: Onze lieve medelandersquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Rot voor hem.
Hoe weet je dit trouwens zo allemaal?
Ik ben geneigd dit elementair te vinden in mijn stemkeuze. Een bepaalde groep minderheden concreet laten zien dat er geen ruimte meer voor hen is in Nederland. En dat is een héél slecht teken! Maar we gaan zo langzamerhand echt die kant uit met z'n allen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:22 schreef LXIV het volgende:
Wilders mag dan mogelijk geen briljant bestuurder blijken, het is wel de enige die in ieder geval nog zal proberen iets aan dit soort misstanden te doen. Vier jaar iemand aan de macht die dit soort figuren nekschoten uitdeelt heeft ook zijn voordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |