Je bent toch serieus geneigd emotioneel te gaan stemmen door dit soort stunten.quote:
Het is me toch echt laf kutvolk. Dat wordt inmiddels dagelijks bewezen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:13 schreef Matthijs- het volgende:
Gewoon alle Marokkanen oppakken, heb je direct al die zaken opgelost. Gemeenschappelijk boven individueel belang toch G's.
Lees de OP. Was op televisie. Dader signalement incluis.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Rot voor hem.
Hoe weet je dit trouwens zo allemaal?
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:05 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Je bent toch serieus geneigd emotioneel te gaan stemmen door dit soort stunten.
Want de gevestigde orde doet er werkelijk niets aan. Wat dat betreft kan het niet slechter.
Dat hoeft niet, hij was al gepakt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:18 schreef Disorder het volgende:
Net een negroïde man die gezocht werd. Gouden boventand. Edelsteen in zijn oor. Maar zijn gezicht mocht niet herkenbaar in beeld. We moesten het met een vage foto van zijn bovenlichaam en een stuk van zijn benen doen. Hoe moeten we hem in godsnaam vinden?
Hier het bericht: Onze lieve medelandersquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Rot voor hem.
Hoe weet je dit trouwens zo allemaal?
Ik ben geneigd dit elementair te vinden in mijn stemkeuze. Een bepaalde groep minderheden concreet laten zien dat er geen ruimte meer voor hen is in Nederland. En dat is een héél slecht teken! Maar we gaan zo langzamerhand echt die kant uit met z'n allen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:22 schreef LXIV het volgende:
Wilders mag dan mogelijk geen briljant bestuurder blijken, het is wel de enige die in ieder geval nog zal proberen iets aan dit soort misstanden te doen. Vier jaar iemand aan de macht die dit soort figuren nekschoten uitdeelt heeft ook zijn voordelen.
Waarom dan laten zien?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, hij was al gepakt.
Het gaat me niet om die bepaalde minderheden maar eerder om de Nederlandse politiek. Die is boven alles verslaafd aan haar macht. Als optreden tegen dit soort zaken door het publiek geeist wordt kan ze niet nalaten hier iets aan te doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:24 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik ben geneigd dit elementair te vinden in mijn stemkeuze. Een bepaalde groep minderheden concreet laten zien dat er geen ruimte meer voor hen is in Nederland. En dat is een héél slecht teken! Maar we gaan zo langzamerhand echt die kant uit met z'n allen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:24 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik ben geneigd dit elementair te vinden in mijn stemkeuze. Een bepaalde groep minderheden concreet laten zien dat er geen ruimte meer voor hen is in Nederland. En dat is een héél slecht teken! Maar we gaan zo langzamerhand echt die kant uit met z'n allen.
De populariteit van Wilders, is die eis! En men doet er NIETS aan!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat me niet om die bepaalde minderheden maar eerder om de Nederlandse politiek. Die is boven alles verslaafd aan haar macht. Als optreden tegen dit soort zaken door het publiek geeist wordt kan ze niet nalaten hier iets aan te doen.
Omdat men het sterke vermoeden - maar geen bewijs - had dat hij ook bij twee andere overvallen betrokken was.quote:
Is toch niet zo moeilijk? 2x gezeik land uit?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:30 schreef slaapvaak het volgende:
Alsof Geert Wilders iets kan doen aan de massa ontspoorde Marokkanen. Het is een feit dat veel van die lieden de weg kwijt zijn. Iedereen maakt zich daar boos om en roept even wat extreems, maar je moet toch kijken hoe je dit probleem het beste op een rationele en realistische manier kan lossen zonder de grondwetten of elementaire mensenrechten te schenden.
Handjes eraf!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoop dat die dader eens flink genomen wordt en daarna lekker met een mes bewerkt wordt
Precies, klinkt als iedere random negerquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:18 schreef Disorder het volgende:
Net een negroïde man die gezocht werd. Gouden boventand. Edelsteen in zijn oor. Maar zijn gezicht mocht niet herkenbaar in beeld. We moesten het met een vage foto van zijn bovenlichaam en een stuk van zijn benen doen. Hoe moeten we hem in godsnaam vinden?
En beentjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:12 schreef Razor-S het volgende:
[..]
Handjes eraf!![]()
Toch triest dat dit soort mensen bestaan en hun gang kunnen gaan.
En ondertussen wel groenLinks cda etc stemmenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:12 schreef Razor-S het volgende:
[..]
Handjes eraf!![]()
Toch triest dat dit soort mensen bestaan en hun gang kunnen gaan.
die zat die gast toch al inquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:28 schreef zhe-devilll het volgende:
Het is duidelijk tijd voor een electrieken rolstoel!!!!!!!!![]()
Hihi je zei "Bakellende" in plaats van "Balkenende"!! Lachen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gewoon allemaal het land uitgooien dat tuig. En dat kan alleen met Wilders aan de macht
want Bakellende en zijn vrolijke vriendjes doen er geen flikker aan, die ontvangen iedereen in Nederland met open armen, net zoals dat ie had voorgesteld om die gevangenen uit Guantanamo asiel te geven in Nederland
Van wie niet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:18 schreef Disorder het volgende:
Maar zijn gezicht mocht niet herkenbaar in beeld.
Beste idee tot nu toe.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:17 schreef afcajos het volgende:
Laat die man vervolgens met een shotgun verstopt onder zijn jas rondrijden. Als die Marokkaan dan weer komt schiet hij gewoon zijn kankerkop eraf.
Nou nou, zo kan ie wel weer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gewoon allemaal het land uitgooien dat tuig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |