Nee. Ik stond m'n verbrande hand te koelen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:00 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, is iedereen nu gelijk naar de Albert Heijn gerend?
quote:
Heel veel marsen eten, en met die gratis letters het gedicht op je muur schrijven?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, willen jullie eens meedenken?. Mijn vriend heeft eens een heel mooi gedichtje voor me geschreven dat uitermate geschikt is om op een slaapkamermuur te zetten. Het zijn alleen wel 12 regels (plus een titel), dus hoe denken jullie dat dat het gemakkelijkst en mooist te doen is?
Klinkt als een fijne en leerzame (edoch drukke en lange) dag, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat Vikingkje!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Ingelijst aan de muur hangen is wel erg simpel. Ik neem aan dat DaD het het liefst op vrij groot formaat op een muur zou willen zien? Je kunt vast ook wel grote sierletters kopen ergens...?
Ik ben bekaf, want ik ben flink uitgetest vandaag. Ik bereid m'n lessen goed voor, ik sta rustig voor de klas, kan goed uitleggen (volgens mijn coach), maar pedagogisch schort er nog eea aan: ik moet contact maken met de leerlingen en ik moet strenger zijn. Was wel redelijk kordaat vandaag, maar ik heb de drukste klas teveel ruimte gegeven en dat moet volgende week anders.
Daarna gebarencursus gehad (2 uren), vervolgens nog de lessen nabesproken met m'n coach en besproken wat ik volgende week ga doen, daarna nog een half uur met de conciërge gebept, daarna boodschappen gedaan en om 17 uur was ik thuis.
welkom in het echte leven zal ik maar zeggen!. Vanavond en morgen ga ik niks meer doen iig
. Even bijkomen!
Vik! goed bezig!quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Ingelijst aan de muur hangen is wel erg simpel. Ik neem aan dat DaD het het liefst op vrij groot formaat op een muur zou willen zien? Je kunt vast ook wel grote sierletters kopen ergens...?
Ik ben bekaf, want ik ben flink uitgetest vandaag. Ik bereid m'n lessen goed voor, ik sta rustig voor de klas, kan goed uitleggen (volgens mijn coach), maar pedagogisch schort er nog eea aan: ik moet contact maken met de leerlingen en ik moet strenger zijn. Was wel redelijk kordaat vandaag, maar ik heb de drukste klas teveel ruimte gegeven en dat moet volgende week anders.
Daarna gebarencursus gehad (2 uren), vervolgens nog de lessen nabesproken met m'n coach en besproken wat ik volgende week ga doen, daarna nog een half uur met de conciërge gebept, daarna boodschappen gedaan en om 17 uur was ik thuis.
welkom in het echte leven zal ik maar zeggen!. Vanavond en morgen ga ik niks meer doen iig
. Even bijkomen!
Even in spoilers:quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:11 schreef shinydiscoball het volgende:
En leuk Vik dat het toch goed is gegaan! Ik heb alleen een beetje gemist welke klas/school je nou lesgeeft?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik had het ook koud op school vandaag. De coach zat in een shirtje, maar ik mocht van haar de verwarming wel aan doen als ik dat wilde, want ik was nu de docentquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Brr. Ik heb het vandaag voor het eerst weer eens koud.
Ja, m'n coach zei ook al: je bent érg snel begonnen met lesgeven, misschien wel té snel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Lijkt me ook echt heel pittig Vik, maar zo te zien doe je het super! Het is je tweede week nog maar hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |