Dat 'ex van beste vriendin' gedeelte, denk ik. Hoe sekseh de ass van Syrena ook is, da's toch wel een beetje een no-no!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
En waarom zou ie niet achter je shmecksay aaaaass aan zitten, Syrena-dear?
Omdat we elkaars type totaaaaaaaal niet zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
En waarom zou ie niet achter je shmecksay aaaaass aan zitten, Syrena-dear?
Oh ja!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat 'ex van beste vriendin' gedeelte, denk ik. Hoe sekseh de ass van Syrena ook is, da's toch wel een beetje een no-no!
Dat stak idd wel net uit de meterkast toen ie me laatst zagquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ja!Fair enough!
Maarja, het kan voor Syrena een no-no zijn, maar wie weet hoe die vex-vriend dat zietMisschien ligt ie al nachtenlang wakker met visioenen van Syrena's laffley tooshie
Je weet het niet!
Hehe dank je welquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:42 schreef Daph_ het volgende:
Succes GoodBye!![]()
*schopt Maria onder haar bevallige achterste om eens aan het werk te gaan*
quote:oh Syrena's bovenstaande post is een beetje de composthoop op mijn suikerzoete liefdestheorie
Succes! is ie bijna af dus?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:36 schreef Goodbye het volgende:
Het klonk wel heel leuk, Maria!![]()
Ik ga even mijn scriptie afmaken, doeg!![]()
oh, even is een understatementhihihihihi tot vanavond ofzo
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Hebben je zus en jij dezelfde opleiding, Maria?
Syrena: welke MSN-seksert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
En nu ga ik dus richting de Ikea en daarna naar vriendje. Fijne dag ladiesquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:11 schreef Daph_ het volgende:
O: cruesli met optimel vanilleyoghurt en een beker optimel
T: spa en fruit
L: Muesli Cereals met perzikyoghurt
T: spa en fruit
B: opruimen, bed opmaken etc
B: door de IKEA op ontdekkingstocht![]()
D: spaghetti met tomatengehaktsaus en veldsla met bruschetta en tomaatjes
Succes met het weerstaan van de softijsjes en de hotdogs.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
Bijgewerkte eetlijst:
[..]
En nu ga ik dus richting de Ikea en daarna naar vriendje. Fijne dag ladies
Ik ga niet naar het restuarant en food gedeeltequote:Op vrijdag 25 september 2009 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Succes met het weerstaan van de softijsjes en de hotdogs.
Vind ik viesquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Succes met het weerstaan van de softijsjes en de hotdogs.
Heb jij geluk...quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vind ik vies![]()
Ik heb net een DVD gehuurdOMG. Ik download normaal alles, maar toen ik m'n vriendin vroeg wat ze voor DVDspeler had kwam ze niet verder dan "pro2"
(dat staat voor op elke speler). Dus ik waag het er maar niet op. Drie euro. Voor een film. Te huren.
![]()
Eerste wat ik straks ga doen is die speler uit 't kastje rukken om te kijken wat het voor ding is.
En het B&J ijs was op. Waardeloze zaakquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb jij geluk...
Dat is wel ernstig ja.Ach ja, nu heb je de lokale ondernemers nog een beetje gesteund.
Het is in de bonus bij de AHquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
En het B&J ijs was op. Waardeloze zaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |