Hahaquote:Op donderdag 24 september 2009 16:08 schreef PierreTT het volgende:
Reltopic tegen BredaVolgende topic heet sowiezo Tilburg #133; Waar we Breda haten
jij en lachen met jouw breda topic verleden ???quote:
Ja :cool:quote:Op donderdag 24 september 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en lachen met jouw breda topic verleden ???
Hop, auto bashenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en lachen met jouw breda topic verleden ???
Ik kick je als hyves vriendje hoorquote:
Ik ben verlamd van angstquote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kick je als hyves vriendje hoor
een virtuele trapquote:
Is er geen Helmondtopic? Daar kunnen ze vast lekker rellenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef theKiD het volgende:
Ik ben voor een reltopic tegen Breda
quote:
Of een Waalwijk-topic misschien? Of het Eindhoven topicquote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is er geen Helmondtopic? Daar kunnen ze vast lekker rellen
Ik ben alleen op donderdag in P & verder (maandag/woensdag/donderdag) in CZ (al ben ik er maar tot half 12.30)quote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik loop overigens dagelijks door P maar ik heb je nog steeds nog nooit gezien
ik heb haar zojuist een virtuele trap gegevenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik loop overigens dagelijks door P maar ik heb je nog steeds nog nooit gezien
ik werk in eindhoven voor 3dagen per week, en 2 dagen per week in bredaquote:Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of een Waalwijk-topic misschien? Of het Eindhoven topic
Waalwijk is erquote:Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of een Waalwijk-topic misschien? Of het Eindhoven topic
existenz was er al begonnenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waalwijk is er
Ik stem voor de grote Brabantse Fok!oproer van 2009
C als is het oude A? Of G als in het oude C?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben alleen op donderdag in P & verder (maandag/woensdag/donderdag) in CZ (al ben ik er maar tot half 12.30)
Ehm... Ik ken alleen maar de nieuwe namen?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:02 schreef Guard het volgende:
[..]
C als is het oude A? Of G als in het oude C?
LOl die hebben in drie jaar tijd het geweldige aantal van 99 posts bij elkaar weten te krijgen....quote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waalwijk is er
Ik stem voor de grote Brabantse Fok!oproer van 2009
C, oude A dusquote:Op donderdag 24 september 2009 17:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Ik ken alleen maar de nieuwe namen?
Cobbenhagen, achter Koopmans (ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |