quote:Op donderdag 24 september 2009 15:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nice... Zie je al zo'n rel voor je in Stad&Streek? Dat zou vet zijn!
mods?quote:foto Op donderdag 24 september 2009 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]Ik heb hier uberhaupt nog nooit een mod gezien?
Mystique toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]Ik heb hier uberhaupt nog nooit een mod gezien?
LOLquote:Op donderdag 24 september 2009 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mods?
wat zijn dat?
we kunnen even rellen met breda
Mja op zich hebben ze zich hier woensdag al wel weer goed gedragen door te winnen voor de beker...quote:Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef theKiD het volgende:
Ik ben voor een reltopic tegenin Breda
Daarom nu verder rellenquote:foto Op donderdag 24 september 2009 16:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja op zich hebben ze zich hier woensdag al wel weer goed gedragen door te winnen voor de beker...
Hahaquote:foto Op donderdag 24 september 2009 16:08 schreef PierreTT het volgende:
Reltopic tegen BredaVolgende topic heet sowiezo Tilburg #133; Waar we Breda haten
jij en lachen met jouw breda topic verleden ???quote:
Ja :cool:quote:foto Op donderdag 24 september 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en lachen met jouw breda topic verleden ???
Hop, auto bashenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en lachen met jouw breda topic verleden ???
Ik kick je als hyves vriendje hoorquote:
Ik ben verlamd van angstquote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kick je als hyves vriendje hoor
En terecht!quote:foto Op donderdag 24 september 2009 16:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben verlamd van angst
een virtuele trapquote:foto Op donderdag 24 september 2009 16:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben verlamd van angst
Is er geen Helmondtopic? Daar kunnen ze vast lekker rellenquote:foto Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef theKiD het volgende:
Ik ben voor een reltopic tegen Breda
quote:
Of een Waalwijk-topic misschien? Of het Eindhoven topicquote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is er geen Helmondtopic? Daar kunnen ze vast lekker rellen
Ik ben alleen op donderdag in P & verder (maandag/woensdag/donderdag) in CZ (al ben ik er maar tot half 12.30)quote:foto Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik loop overigens dagelijks door P maar ik heb je nog steeds nog nooit gezien
ik heb haar zojuist een virtuele trap gegevenquote:foto Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik loop overigens dagelijks door P maar ik heb je nog steeds nog nooit gezien
ik werk in eindhoven voor 3dagen per week, en 2 dagen per week in bredaquote:foto Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of een Waalwijk-topic misschien? Of het Eindhoven topic
Waalwijk is erquote:foto Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of een Waalwijk-topic misschien? Of het Eindhoven topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop