http://www.webregio.nl/no(...)ash-op-floralia.aspxquote:Fatale vliegtuigcrash op Floralia
NIEUWE NIEDORP - Op de Floralia in Nieuwe Niedorp waren ook dit jaar weer een hoop fraaie creaties van bloemen te zien. Een creatie zal wellicht niet bij iedereen in goede aarde vallen; de vliegtuigcrash bij Schiphol uitgebeeld in bloemen met daarbij een destijds een veelgehoord grapje. Bij de crash van Turkish Airlines-vlucht 1951 op 25 februari kwamen negen mensen om het leven.
Ik zou dat ding trouwens niet graag bij mn huis in de buurt willen hebben, zoals op het plaatje te zien is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Sukkels. Het vliegtuig was aan de voorkant gebroken
Het zou niet in me opkomen op zoiets te maken denk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:28 schreef eleusis het volgende:
Ik vind het vrij kansloos, je moet het niet verbieden maar wie dit maakt is wel een kneus.
Humor is de beste relativator die er bestaat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:27 schreef beantherio het volgende:
Hahaha.. grappen maken over dooien is grappig.
Ja zeg je zou eens rekening moeten houden met andere mensen, verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:26 schreef RAVW het volgende:
ach er zal best wel weer een groep lange tenen krijgen denk ik ..
maar k vind dat het wel moet kunnen anders moet je dadelijk bij alles gewoon opletten met wat je denkt en doet ...
Humor wel ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Humor is de beste relativator die er bestaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Inderdaad. Ik vind het dan ook belachelijk dat die dingen verboden werden.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:34 schreef Mutant01 het volgende:
Gewoon een ludieke actie, dit moet kunnen, net als die kunstzinnige poppen van een nep-dooie wilders.
Daar hebben we Ahma' al voor. Die kan dat heel goed weglachen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:35 schreef Meh7 het volgende:
Volgend jaar eentje over de holocaust.
Er zijn al eens eerder wat creatieve gasten met dat idee bezig geweestquote:Op woensdag 23 september 2009 17:35 schreef Meh7 het volgende:
Volgend jaar eentje over de holocaust.
Nee, waarom. Lekker hier in Nederland, tijdens dodenherdenking of zo, een "ludieke bloemenactie" over de holocaust. Leuk toch en als iemand zeurt, beschuldigen we hen van lange tenen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar hebben we Ahma' al voor. Die kan dat heel goed weglachen.
Net zo grappig toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er zijn al eens eerder wat creatieve gasten met dat idee bezig geweest
[ afbeelding ]
Jaquote:
Dat zal dan een kwestie van verschil in smaak zijn, alhoewel ik dit keer wel van mening ben dat daarover te twisten valt.quote:
Ben ik het 100% mee eensquote:Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat zal dan een kwestie van verschil in smaak zijn, alhoewel ik dit keer wel van mening ben dat daarover te twisten valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |