ja maar dan is het toch geen bevroren pizza meer...quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet 'm ook wel eerst in de oven zetten TMM.
ja alleen even een paar emails,zodat ik morgen niet zo vroeg op hoefquote:
Maar dat is wat bedoeld werd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar dan is het toch geen bevroren pizza meer...
daar stond ik bij dropijs ook van te kijkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat is wat bedoeld werd.
Pizza-ijs. Ik denk niet dat het een succes wordt.
Lekkerrrr ñam ñamquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee dat kan echt niet elke avond, gewoon normal bacalhau no forno resto op de hoek
In Azie hebben ze 't. En kaas-ijs. En spinazie, en broccoli, etc etc etc.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat is wat bedoeld werd.
Pizza-ijs. Ik denk niet dat het een succes wordt.
Wat lijkt me dát smerigquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Azie hebben ze 't. En kaas-ijs. En spinazie, en broccoli, etc etc etc.
Waarom? Je eet toch ook kaas, spinazie etc?quote:
als je een likje neemt van ijs, dan wil je, ik in ieder geval, iets fris proeven, fruitquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Je eet toch ook kaas, spinazie etc?
We vinden het alleen vreemd. Maar het smaakt hetzelfde.
si dat was het zekerquote:
dat lijkt me wel watquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja alleen even een paar emails,zodat ik morgen niet zo vroeg op hoef
alcohol kan niet in roomijsquote:
En malaga-ijs dan?quote:
wel de smaak niet de alcoholquote:
En whisky heeft geen smaak?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel de smaak niet de alcohol
wasabi ijsquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Azie hebben ze 't. En kaas-ijs. En spinazie, en broccoli, etc etc etc.
Dan doe je toch de whiskey-smaak?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel de smaak niet de alcohol
jawelquote:
hoezo jawel?quote:
http://eten-en-drinken.in(...)s-maken-roomijs.htmlquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo jawel?
je kan geen alcohol in roomijs verwerken
EIGENWIJSquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://eten-en-drinken.in(...)s-maken-roomijs.html
Alcohol
Je kan ook wat alcohol aan het ijs toevoegen, hou dan wel rekenen er mee dat het ijs dan minder snel bevriest.
Het stáát er toch dat het kan!quote:
het kan eroverheen, erin en nog veel meerquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo jawel?
je kan geen alcohol in roomijs verwerken
kapoenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga op het gasydinay in ieder geval iets met wild doen, t'is aan het begin van het wildseizoen he, dus..
en ik kom er niet onderuit om een gang in het teken van vis te zetten
wisten jullie dat een kapoen een gecatreerde haan is
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga op het gasydinay in ieder geval iets met wild doen, t'is aan het begin van het wildseizoen he, dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja. Sinterklaas gecastreerd haantje.quote:wisten jullie dat een kapoen een gecatreerde haan is
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
dit gaat echt om relatief hele lage alcoholgehaltes, hoe hoger het alcohol gehalte hoe langer het duurt, en dan heb ik het niet over 15 minuten langer, zowieso is roomijs maken tijdrovend, zeker als je er andere dingen in doet als zuivel, vers fruit is vaak al denken aan 30 minuten langerquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:54 schreef Ang3l het volgende:
Er is zelfs een recept voor Margarita-roomijs
http://www.kookjij.nl/recept-margarita-roomijs-1
Er staat overal dat het wel langer duurt voordat het bevriest, maar dat het dus wel kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
alles is het proberen waard toch
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Geen lasagne?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
wisten jullie dat een kapoen een gecatreerde haan is
Lasagne ijs?quote:
het idee is wel om wat verfijnder te gaan als lasagne, maar wie weet...quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[quote]Op dinsdag 22 september 2009 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik sla een gang over.
Ik blijf het altijd proberen, maar ik blijf het smerig vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
alles is het proberen waard toch
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Er stond ook een dag, maar dat wil niet zeggen dat je geen roomijs met alcohol erin kan maken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit gaat echt om relatief hele lage alcoholgehaltes, hoe hoger het alcohol gehalte hoe langer het duurt, en dan heb ik het niet over 15 minuten langer, zowieso is roomijs maken tijdrovend, zeker als je er andere dingen in doet als zuivel, vers fruit is vaak al denken aan 30 minuten langer
en zo gaat het nou constant tussen ons, snap jij nou waarom hij niet met me wel trouwenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:nietes, welles, nee nietes, ja welles
Wel makkelijk om voor veel mensen te koken. Maak je niet zo druk, johquote:Op woensdag 23 september 2009 00:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het idee is wel om wat verfijnder te gaan als lasagne, maar wie weet...
het wild seizoen is dan wel 2 dagen bezig dus daar doe ik zowieso iets mee
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:06 schreef Keukenkast het volgende:
Het gaydinay staat in mijn agenda met acht uitroeptekens (ik telde ze)!
Wie komt er allemaal?
O ja, jij kwam ookquote:Op woensdag 23 september 2009 00:06 schreef Keukenkast het volgende:
Wie komt er allemaal?
Ja echtquote:
Ik hoop wel dat het niet laat wordt, ik ben afhankelijk van de treinenquote:
Ja zo gaat het altijd. Jij verkondigt een waarheid, ik geloof je niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en zo gaat het nou constant tussen ons, snap jij nou waarom hij niet met me wel trouwen
ja, ik wil mijn leren broek aan naar het gaydinay, moet maar even een maandje vasten.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja echt
Ik ga de beroemde schrijver ontmoeten!
Moet er wel nog een aantal kilo af
Zal ik een tentje opzetten?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het niet laat wordt, ik ben afhankelijk van de treinen
Marc, Wouter, Thomas, Teun, Ang3l, Jij, ik, Wonderer, ThaErik en Stroekiequote:Op woensdag 23 september 2009 00:06 schreef Keukenkast het volgende:
Wie komt er allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |