Het was het type korthaar-roodgeverfd-pothoofd.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:47 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Het was het type korthaar-roodgeverfd-pothoofd.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:47 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Het was het type korthaar-roodgeverfd-pothoofd.
Zo iets ja, alleen zag ze er nog ietwat ouder uitquote:
Whehe, heb jij een importbruidje als vrouw?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:42 schreef Tahiti het volgende:
Vrouwen die mogen autorijdenwhats next vrouwen die mogen stemmen? of studeren aan een universiteit?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:50 schreef Chai het volgende:
Hihihi, ik ga jullie zo ergeren als ik later ook mag autorijden.
Heuyquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:52 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aim for it.
Ga gerust bumperkleven als wij in de weg lopen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:52 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aim for it.
Ga gerust bumperkleven als wij in de weg lopen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:52 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aim for it.
Bloed aan de muurquote:
Veel plezier met sterven in een auto-ongelukquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:50 schreef Chai het volgende:
Altijd al eens mee willen maken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Veel plezier met sterven in een auto-ongeluk
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga gerust bumperkleven als wij in de weg lopen.![]()
Niet goed voor je auto.
quote:
D'r klopt niets van wat je zegt. Van achter breekt ze net zo goed haar benen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Oh, en je mag kiezen, van achter zodat je paard nog door zijn knieeen kan maar jij word overreden, of van voren zodat hij zijn poten breekt (poten ja) en jij het overleefd.
Wie zegt dat jij mag auto rijdenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:50 schreef Chai het volgende:
Nouja dat valt mondeling nog wel op te lossen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij mag auto rijden!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
D'r klopt niets van wat je zegt. Van achter breekt ze net zo goed haar benen.
Mondelingquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja dat valt mondeling nog wel op te lossen.
Ja, als je er van achter goed hard tegen aan rijdt breken die benen net zo goed hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:00 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ehmm, trap een random persoon tegen zijn achterbenen en hij heeft er niet zoveel last van als dat je m op zn voorbenen trapt, want die buigen niet mee.En een paard met vier halve poten is een potentieel dood paard.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, als je er van achter goed hard tegen aan rijdt breken die benen net zo goed hoor.
Gorinchem?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:48 schreef sinadO het volgende:
Vrouwen achter het stuur.
Het verbaast me oprecht dat het geen vrouw was die in Gorinchem dat tankstation in puin gereden heeft.
Hij had het nu over trappen, niet rijdenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, als je er van achter goed hard tegen aan rijdt breken die benen net zo goed hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Oh, en je mag kiezen, van achter zodat je paard nog door zijn knieeen kan maar jij word overreden, of van voren zodat hij zijn poten breekt (poten ja) en jij het overleefd.
Dan klopt het nog niet wat hij zegt, want paardenbenen buigen niet op die manier.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hij had het nu over trappen, niet rijden
Ik ben dan ook geen paardenkenner.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan klopt het nog niet wat hij zegt, want paardenbenen buigen niet op die manier.
Ik kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:10 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen paardenkenner.
Maar what the fuck is dit, het gaat over vrouwen en verkeer en dan hebben we het ineens over de benen van het paard van jou....
Vlegel, die dat paardje poste en mijn topic kaapte
Leer lezen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:12 schreef RockBabe het volgende:
Vervelend voor je hoor, ben je nu voor het leven getraumatiseerd?
quote:
Nee, paardenachterbenen buigen even goed niet mee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:40 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Je moet me gelijk geven, een auto die achter op een paard rijdt pwnt 'm minder hard in zn benen dan van de voorkant, omdat de voorkant niet meebuigt dus af zou moeten breken.
Hoe loopt ie dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, paardenachterbenen buigen even goed niet mee.
als je voorrang hebt moet je niet stil gaan staan en wachten tot de ander je voor laat vind ik. daar krijg je twijfels van en daar krijg je ongelukken van.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:39 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
piekartz alhoewel ik het met je eens ben in deze, zou je nog wel eens problemen daarmee kunnen krijgen.
Voorrang moet je verleend worden, en mag je niet zelf nemen/opeisen.
Geen zorgen, dat komt nog wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |