Beste OP ooit van je!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:21 schreef Wessiej het volgende:
Games bier en tieten, dat allemaal in een heerlijk Q4, nice.
Who cares,... spel is volgens de import reviews ziekelijk goed. De users noemen het een van de beste titels sinds jaren. Een hardcore PS3 game. Heb er echt zin in. Nog maar een paar weekjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:19 schreef Wessiej het volgende:
Wat ik alleen nog niet snap van DS, je gaat dus dood, en dan blijf je leven, en wat als je dan weer dood gaat? Kan je wel echt dood om zo maar te zeggen?
Niks Mexicaans tochquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:45 schreef Bastard het volgende:
* Bastard doet al lekker mee...
snotverkouden
Als je doodgaat wordt je een geest, en heb je nog maar 50% van je health. Je lichaam krijg je terug door zeldzame items of door het verslaan van een eindbaas.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:19 schreef Wessiej het volgende:
Wat ik alleen nog niet snap van DS, je gaat dus dood, en dan blijf je leven, en wat als je dan weer dood gaat? Kan je wel echt dood om zo maar te zeggen?
Is dat laatste time-based?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je doodgaat wordt je een geest, en heb je nog maar 50% van je health.
Als je nog een keer doodgaat ga je terug naar de nexus (soort hub). Kun je het level weer opnieuw beginnen. Als je geluk hebt weet je de plek waar je bent doodgegaan nog te bereiken en krijg je al je EXP terug. Lukt dit niet, en ga je weer dood, dan ben je die kwijt.
Nee.quote:
En als je dan alles kwijt bent? EXP,... OK, maar je speciale items? Bestaan die items dan nog in de wereld of houd het dan opquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee.
Maar je krijgt maar 1 kans.
Items hou je, upgrades ook. Het gaat om de souls (exp/geld) die je nog niet heb besteed.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:02 schreef Chocobo het volgende:
En als je dan alles kwijt bent? EXP,... OK, maar je speciale items? Bestaan die items dan nog in de wereld of houd het dan op
Dus je haalt het eerst niet met 100% health, en daarna moet je het maar proberen met 50%, okquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je doodgaat wordt je een geest, en heb je nog maar 50% van je health. Je lichaam krijg je terug door zeldzame items of door het verslaan van een eindbaas.
Als je als geest nog een keer doodgaat ga je terug naar de nexus (soort hub). Kun je het level weer opnieuw beginnen. Geopende shortcuts blijven gelukkig wel open. Als je geluk hebt weet je de plek waar je bent doodgegaan nog te bereiken en krijg je al je EXP terug. Lukt dit niet, en ga je weer dood, dan ben je die kwijt.
Yep!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef Wessiej het volgende:
Dus je haalt het eerst niet met 100% health, en daarna moet je het maar proberen met 50%, ok
Ah,.... dat stelt me gerust,... zou balen zijn, maar dat is dan ook het enige! Ik krijg er gelukkig ook een 160 page strategy guide bij,... ga ik nodig hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Items hou je, upgrades ook. Het gaat om de souls (exp/geld) die je nog niet heb besteed.
Nee hoor Gijs...gewoon beginnen en ontdekken. Wijst zich echt vanzelf. Zeker als je het type gamer bent die elk hoekje van een level moet zien!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,.... dat stelt me gerust,... zou balen zijn, maar dat is dan ook het enige! Ik krijg er gelukkig ook een 160 page strategy guide bij,... ga ik nodig hebben
ALLES Gijs,.... moet alles zien!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee hoor Gijs...gewoon beginnen en ontdekken. Wijst zich echt vanzelf. Zeker als je het type gamer bent die elk hoekje van een level moet zien!
Ja dat zien ze..quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:56 schreef Chocobo het volgende:
Net Xbox Live 12 Mnd besteld voor 33 Euro bij Gamehubs. Dat is best fijn, want ik had op 2 oktober automatisch moeten verlengen. Dan trekt M$ er 60 Euro af! Moet ik automatisch verlengen nu uitzetten of zien ze straks dat ik mijn abo verlengt(d?) heb.
Wat doe je jezelf aanquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je doodgaat wordt je een geest, en heb je nog maar 50% van je health. Je lichaam krijg je terug door zeldzame items of door het verslaan van een eindbaas.
Als je als geest nog een keer doodgaat ga je terug naar de nexus (soort hub). Kun je het level weer opnieuw beginnen. Geopende shortcuts blijven gelukkig wel open. Als je geluk hebt weet je de plek waar je bent doodgegaan nog te bereiken en krijg je al je EXP terug. Lukt dit niet, en ga je weer dood, dan ben je die kwijt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:31 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wast leuk?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:04 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren lekker opgeschoten met ODST.
tvp
22e he.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wast leuk?Dacht dat ie morgen pas uitkwam.
Dus op een goeie middag met een potje bier heb je hem savonds uit en heb je nog de uitgebreide MP over. Maps van Halo3 + de optie firefight (met naar ik aan neem andere maps)quote:Op woensdag 23 september 2009 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
22e he.
Opzich niet verkeerd.
Je speelt voornamelijk in het donker.
Leuke gevechten en verhaal ook leuk opgezet.
SP is niet zo lang, ze hadden het ook al over rond de 6 uur, moet nog 2 levels voltooien om de game uit te hebben.
Nog geen firefight gedaan eerst ff de sp klaar dan verder met de MP.
Extra disc erbij gekregen van Halo 3 MP met alle maps, wel relax.
Firefight, inderdaad andere maps uit de sp.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus op een goeie middag met een potje bier heb je hem savonds uit en heb je nog de uitgebreide MP over. Maps van Halo3 + de optie firefight (met naar ik aan neem andere maps)
Hoopje achievements al zag ik![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
Race game, gratis, I'm in
http://www.xboxonly.nl/nieuws/16783/Joy_Ride_gratis_XBLA_game/
Dat juichen ook bij die strikequote:Op woensdag 23 september 2009 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Firefight, inderdaad andere maps uit de sp.
Gamende politie gefilmd tijdens inval
Spanning, de angst om zaken kwijt te raken als je doodgaat. Dat heb ik sinds mijn MSX-tijd niet meer meegemaakt.quote:
Klinkt goed! Ik zag je gister spelen. Ik hoop hem zaterdag te spelen!quote:Op woensdag 23 september 2009 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
22e he.
Opzich niet verkeerd.
Je speelt voornamelijk in het donker.
Leuke gevechten en verhaal ook leuk opgezet.
SP is niet zo lang, ze hadden het ook al over rond de 6 uur, moet nog 2 levels voltooien om de game uit te hebben.
Nog geen firefight gedaan eerst ff de sp klaar dan verder met de MP.
Extra disc erbij gekregen van Halo 3 MP met alle maps, wel relax.
Vreselijkquote:Op woensdag 23 september 2009 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spanning, de angst om zaken kwijt te raken als je doodgaat. Dat heb ik sinds mijn MSX-tijd niet meer meegemaakt.
Nee heb ik niet nodig, heb ze allemaal al op mn HD.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo ja, B. Wil jij die disk dan hebben? Die ga ik dan toch niet gebruiken.
Volgens mij staat daar ook de Halo : Reach beta op, die wil je iig niet missen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik zag je gister spelen. Ik hoop hem zaterdag te spelen!
Op die extra disk staan alleen Halo 3 maps? Voor de rest geen content? SP, co-op campaign en Firefight staan op disk 1?
Die PIJN somsquote:Op woensdag 23 september 2009 11:32 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)latie_september.html
MP beta. Die zal me ook aan mijn reet roesten.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar ook de Halo : Reach beta op, die wil je iig niet missen.
Ook een leuk welkom zegquote:
Hoiquote:Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Vlgs mij is dat een leuke gesprekspartner
Mja, het wachten is op die vervelende blog over het mooie rode weer inderdaad.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:02 schreef Strolie75 het volgende:
Kepler zit nu toch in Sydney of niet?
[ afbeelding ]
Nope, lees z'n blogquote:Op woensdag 23 september 2009 15:02 schreef Strolie75 het volgende:
Kepler zit nu toch in Sydney of niet?
[ afbeelding ]
Das een beter welkomquote:Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doe je zo gemeenquote:
Lijden.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef Lonker het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen![]()
Wat moet een nieuweling dan doen?
AAAAUWWWWWWWWW!!!!!1quote:
Want je wilde graag een handeltje beginnenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef Wessiej het volgende:
Heb volgende week 2x ODST te koop in de seal...
die repo van Fok!? jazeker, ik had er zelfs op de woensdag gratis naartoe gekunnen ( heel cranendonck ) maar had helaasch geen tijd.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tijgers.. kleine brogel post gezien?
Zag er tof uitquote:Op woensdag 23 september 2009 16:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
die repo van Fok!? jazeker, ik had er zelfs op de woensdag gratis naartoe gekunnen ( heel cranendonck ) maar had helaasch geen tijd.
quote:
Siquote:Op woensdag 23 september 2009 15:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want je wilde graag een handeltje beginnen
Ook al gaf je ze weg!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef Wessiej het volgende:
Heb volgende week 2x ODST te koop in de seal...
Vind dat ook een beetje dom ja. Christus,... volgend jaar paar concertjes en klaar,... Binnneeeennnnnn weer! Iemand anders die op zijn bek gaat is voor de rest van zijn leven fucked!quote:Op woensdag 23 september 2009 19:27 schreef Strolie75 het volgende:
Marco Borsato. Die prutser verliest miljoenen omdat hij te goedgelovig is, en nu mag hij de hele avond uitjanken op de televisie en mag het volk helpen bij het terugvedienen van zijn centjes.
GODVER trouwensquote:Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Is er al een gironummer geopend?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
Op zich is het wel briljante manipulatie. Half Nederland heeft medelijden en koopt een CD of gaat naar een concert. En schuldeisers durven hun geld niet direct op te eisen omdat ze dan publiekelijk aan de schandpaal worden genageld.
Heb hem alweer uit op normal.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik zag je gister spelen. Ik hoop hem zaterdag te spelen!
Op die extra disk staan alleen Halo 3 maps? Voor de rest geen content? SP, co-op campaign en Firefight staan op disk 1?
Oja dat race spelletje.quote:Op donderdag 24 september 2009 07:56 schreef Bastard het volgende:
Vandaag ...DE .. demo van de demo's
Gijs het maakt me echt helemaal niet uit wat iemand anders van dat spel vind, echt nietquote:
Jaa Gijs.. we weten het nu wel.. je bent op vakantie en zit in een ander landquote:Op donderdag 24 september 2009 07:59 schreef kepler het volgende:
Australie
Echt een prachtig landEn ik heb nu al 3 weken lang 25+ graden
Beetje jammer van dat stof. Vervelendste nog is dat ik diezelfde storm over 2 dagen weer tegen kom omdat ik naar het Noorden reis![]()
Miauuuuw! Kattig!quote:Op donderdag 24 september 2009 08:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaa Gijs.. we weten het nu wel.. je bent op vakantie en zit in een ander land![]()
Wanneer ga je nou eens wat betekenen voor de nederlandse maatschappij, je steentje bijdragen?
Halo hoor minstens op Heroic te spelen.quote:Op donderdag 24 september 2009 07:54 schreef gijsje79 het volgende:
Heb hem alweer uit op normal.
Sp, co op en Firefight staan inderdaad op disc 1.
Disc 2 alle Halo 3 maps met 3 nieuwe maps erbij.
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Halo hoor minstens op Heroic te spelen.
Zie PIquote:Op donderdag 24 september 2009 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Miauuuuw! Kattig!
Zenuwachtig voor de demo?
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Halo hoor minstens op Heroic te spelen.
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)miljonairs_toch.html
Zitten een paar mooie stukjes tussen, oneindig respect ook voor de motorrijder op het einde
WOWquote:Op donderdag 24 september 2009 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)miljonairs_toch.html
Zitten een paar mooie stukjes tussen, oneindig respect ook voor de motorrijder op het einde
Hij is up he.. kan hem alleen nog niet downloadenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:33 schreef Chocobo het volgende:
Forza demo wa?
Hij is aan het downloaden hier. Duurt wel lang, dacht nog ff wat rondjes te rijden voor werk, maar dat zit er niet in.quote:
Ik zie hem niet staanquote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is aan het downloaden hier. Duurt wel lang, dacht nog ff wat rondjes te rijden voor werk, maar dat zit er niet in.
Net gespeeld, hijs awesome.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is up he.. kan hem alleen nog niet downloaden
En het word beter, ik ben vanavond niet thuis![]()
Maarr komt goed, als ik hem ga spelen, broek uit en gamen.. wat ik zo lees is het echt om het zo te noemen zoals de jonkies doen "awesome" ..
Nu met zelf schakelen ook de koppeling intrappen!
Godganse wereld is aan het downen denkquote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is aan het downloaden hier. Duurt wel lang, dacht nog ff wat rondjes te rijden voor werk, maar dat zit er niet in.
Waarom zou je auto download aan willen hebben Gijsquote:Op donderdag 24 september 2009 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godganse wereld is aan het downen denk
Ja of dat ie dan download wat je in de queue hebt gezet en dat ie daarna uitgaat uitzichzelf..quote:Op donderdag 24 september 2009 12:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom zou je auto download aan willen hebben GijsDan download die echt alles.
Kan dat??quote:Op donderdag 24 september 2009 12:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja of dat ie dan download wat je in de queue hebt gezet en dat ie daarna uitgaat uitzichzelf..
Ik heb hem nu in de queue via de site.. maar aan laten zetten, en uit laten zetten.. xbox gaat dan ook echt uit.
Ja.. dan blijft je xbox downloaden ook al heb je hem uitgezet... handig feature maar weet niet meer waar die instelling staat in dit prachtige menuquote:
Je had zeker auto braking aan staan en op Easy laten staanquote:Op donderdag 24 september 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
....
Het is de mooiste game die ik ooit gespeeld heb.En ik ben in de race die ik net speelde niet van de baan geknald. Niet laatste geworden.
Wow.
*stil*
Beste stille hype post oooooit!!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
....
Het is de mooiste game die ik ooit gespeeld heb.En ik ben in de race die ik net speelde niet van de baan geknald. Niet laatste geworden.
Wow.
*stil*
Hoor ik iemand GOTY zeggenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
....
Wow.
*stil*
Ja die is ook bedoeld voor 'nieuwe coureurs"quote:Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je had zeker auto braking aan staan en op Easy laten staan
Rode auto zeker?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:50 schreef Wessiej het volgende:
Ben het niet eens met de mooiste game trouwens, vond dat er een rare gloed over de auto's hing.
Nee met mijn grijze Audi R8quote:
Check mn sig Gijsquote:Op donderdag 24 september 2009 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dan ga ik nu maar naar m'n werk. Vanavond weer racen!
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:45 schreef Chocobo het volgende:
Hele coole demo,... jammer dat er maar 1 baan in zit. Op easy lukt het me wel,... normal ook wel, maar dan eindig ik 3e ofzo,... met heel veel schadePrachtig spel! Je gaat genieten B!
Dus toen ging je maar weer naar huis?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:31 schreef Wessiej het volgende:
Politie
Net bij een vriend geweest, 10 minuten voordat ik daar was ging hij naar zijn huis toe, maar hij was zijn sleutels kwijt dus hij klimt al een week via het dak naar binnen (doet die wel vaker). Hadden nu de buren (die wisten dat hij daar woonde) de politie gebelt, dus hij zat binnen, kwamen er 3 politiebusjes aanrijden, stonden 5 man al op het balkon (via helicopter ofzo?) en wordt er aangebelt aan de deur. Doet die open, wordt die door 15 man gegrepen en in een busje gegooit
Nee, in het busje kon hij eindelijk wat zeggen, van goh ik woon hier misschien. Zegt die politieman: Ja waar zijn de telefoons dan (lagen niet op zo'n docking station) zegt hij ook zo van weet ik dat noemen ze draadloos tegenwoordig. Agenten namen hem bijna mee aangezien hij zenuwachtig klonk, no shit als er 20 agenten je huis binnen stormenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus toen ging je maar weer naar huis?
Bron. Pics.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:31 schreef Wessiej het volgende:
Politie
Net bij een vriend geweest, 10 minuten voordat ik daar was ging hij naar zijn huis toe, maar hij was zijn sleutels kwijt dus hij klimt al een week via het dak naar binnen (doet die wel vaker). Hadden nu de buren (die wisten dat hij daar woonde) de politie gebelt, dus hij zat binnen, kwamen er 3 politiebusjes aanrijden, stonden 5 man al op het balkon (via helicopter ofzo?) en wordt er aangebelt aan de deur. Doet die open, wordt die door 15 man gegrepen en in een busje gegooit
Van 15 naar 20 in 1 postquote:Op donderdag 24 september 2009 15:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, in het busje kon hij eindelijk wat zeggen, van goh ik woon hier misschien. Zegt die politieman: Ja waar zijn de telefoons dan (lagen niet op zo'n docking station) zegt hij ook zo van weet ik dat noemen ze draadloos tegenwoordig. Agenten namen hem bijna mee aangezien hij zenuwachtig klonk, no shit als er 20 agenten je huis binnen stormen
Ahuhquote:Op donderdag 24 september 2009 15:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Weet het precieze nummer niet, maar het is wel waar iig.
Ok ok ok ... of het volgende:quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:44 schreef Bastard het volgende:
En ineens PLOP +5 agenten.
Het lijkt wel alsof respawn aanstaat.. je moet niet net als strol van een afstandje schieten, je moet een klein stukje doorlopen zodat ze niet blijven spawnen.
Ja, maar hij heeft wel een criminelenkopquote:Op donderdag 24 september 2009 15:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Was hij blank?
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:49 schreef Bastard het volgende:
Ze moesten dringen in de straat om nog plaats te hebben!
Gijs de demo van Brutal Legend zou toch vandaag komen? Ding staat nog steeds onder een code inwisselen account!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:19 schreef Strolie75 het volgende:
Is het leger ingezet? Waren er scherpschutters op de daken?Is de koningin zekerheidshalve geevacueerd naar Engeland? Paniek!
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:03 schreef Strolie75 het volgende:
Reuze bokser Nikolay Valuev.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen in de VS. Wij moeten tot 1-10 wachten.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs de demo van Brutal Legend zou toch vandaag komen? Ding staat nog steeds onder een code inwisselen account!
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen in de VS. Wij moeten tot 1-10 wachten.
Kan die z'n rug ook niet even doenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:03 schreef Strolie75 het volgende:
Reuze bokser Nikolay Valuev.
[ afbeelding ]
Die gorilla heeft overal haar!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kan die z'n rug ook niet even doen
sorry voor de gijsjes met rug haar, maar ik vind dat echt niets
Anderhalve week ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:39 schreef Wessiej het volgende:
Wie had ook alweer wat bij Thehut.com besteld? Hoe lang duurde het verzenden?
Ik vind het een griezelquote:Op donderdag 24 september 2009 18:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die gorilla heeft overal haar!
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kan die z'n rug ook niet even doen
sorry voor de gijsjes met rug haar, maar ik vind dat echt niets
Ga daar wel vanuit, ze willen de grootste community... Alleen zal je dan wel gigantisch verliezen, maarja wie nietquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Kan ik straks met mijn Sega-arcade-setting ook racen tegen B. met zijn uber-realistische-kijk-mij-de-Stig-nadoen instellingen?
Ja dat kan gewoon hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Kan ik straks met mijn Sega-arcade-setting ook racen tegen B. met zijn uber-realistische-kijk-mij-de-Stig-nadoen instellingen?
Ga je hem weer kopen?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Twee keer.quote:
Ik heb ook genoten van de demo hoor, maar jullie hebben er al veel meer tijd in zitten dan ik merk ik. Was na 2 auto's al klaar met Forzaquote:Op donderdag 24 september 2009 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo. Heb nu wat meer potjes gedaan en ook in de Ferrari en Porsche gereden en het is geen game voor mij. Het is een fantastische game, maar ik kan gewoon niet racen en ik voel er ook niets mij. Vind het heel mooi gemaakt en het zit goed in elkaar (dat voel je gewoon) maar het doet me als game niets.
Ook het feit dat ik in een goed rondje (dacht ik) zeven seconden achter Strolie sta in de leaderboards is geen goed teken![]()
![]()
![]()
B. heel veel plezier ermee, maar ik ga wel Uncharted spelen![]()
Ik heb er vooral meer tijd inzitten omdat mijn rondjes langer durenquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb ook genoten van de demo hoor, maar jullie hebben er al veel meer tijd in zitten dan ik merk ik. Was na 2 auto's al klaar met ForzaB. gaat opzekers genieten,... dat wel, maar ik vind het ook echt niks,.... heb er niks mee.
Ik denk het wel, al weet ik niet of ik het bij de release doe.quote:
Zijn er Leaderboards?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook het feit dat ik in een goed rondje (dacht ik) zeven seconden achter Strolie sta in de leaderboards is geen goed teken![]()
![]()
![]()
Leuk Gijs! Ga je ook Parijs in?quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet ook weer eens aan afspraak maken. Eerst maar Eurodisney, 4 oktober vertrekken we
Dat laatste doet toch vermoeden dat het een lekker wijf isquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben net geweest...en de mondhygieniste. Wat een marteling was dat laatste.
'Mondhygiëniste' klinkt ook wel als een lekker wijfquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste doet toch vermoeden dat het een lekker wijf is
Gijs, das de E3 trailer. We zitten inmiddels als 4 shows verder ofzo, bij de TGS!quote:Op vrijdag 25 september 2009 06:48 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-dead-rising/49939
Jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'Mondhygiëniste' klinkt ook wel als een lekker wijf
Google valt toch tegen wat dat betreft trouwens... De leukste twee:quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
JaDacht je dat ik doelde op 'marteling' ??
quote:BRUSSEL - De vergunning die het gebruik van het circuit van Spa-Francorchamps in België tot 2026 toelaat, is geschorst. Dat heeft de Franstalige krant La Libre Belgique woensdag gemeld. Dat betekent dat er voorlopig geen races kunnen plaatsvinden.
© ANP De Belgische Raad van State schorste de vergunning naar aanleiding van een klacht van buurtbewoners. Die dienden de klacht over geluidsoverlast twee jaar geleden in.
Bij de in april 2007 verleende exploitatievergunning stond als voorwaarde dat er een studie zou worden uitgevoerd naar de geluidsoverlast. Volgens de Raad van State is de uitgevoerde studie echter ''zwaar ontoereikend en met lacunes''.
Omdat de raad niet kan waarborgen dat gebruik van het circuit geen ''ernstige moeilijk te herstellen schade veroorzaakt'', is de vergunning geschorst.
Het bestuur van het circuit zegt te werken aan een oplossing. Of de Belgische Grand Prix in 2010 in gevaar komt is vooralsnog onduidelijk.
M'n tandarts is een lekker wijf.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste doet toch vermoeden dat het een lekker wijf is
Ow, dan klopte de link op Kotaku niet. Dit is de goede:quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, das de E3 trailer. We zitten inmiddels als 4 shows verder ofzo, bij de TGS!
Wat?quote:
Hoezo schrik reactie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:32 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_je_vriendin.html![]()
Die shop zit in ieder geval dichterbij dan de apotheek voor mijquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:51 schreef gijsje79 het volgende:
'Meer cannabis in apotheek en basispakket'
Binnenkort niet meer langs de shop.
Apotheek tegen over me woning, ff de straat over steken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die shop zit in ieder geval dichterbij dan de apotheek voor mij
je had plannen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Apotheek tegen over me woning, ff de straat over steken.
Zo nog 3 uurtjes dan lang weekend maandag vrij.
Naja, ze overdrijven weer eens een beetje. Maar aan de andere kant is dat programma ook wel dom in de uitleg van het Suikerfeest als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:45 schreef Bastard het volgende:
http://ad.nl/ad/nl/1025/T(...)mma-stoort-PVV.dhtml
Heb je dat wel eens... dat je de kop leest.. de eerste aliniea en denkt "ik wil het niet eens weten" *klik* weg.
neequote:Op vrijdag 25 september 2009 07:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Leuk Gijs! Ga je ook Parijs in?
en daarin wordt er geen aandacht aan besteed? Sesamstraat volgens mij ook hoor maar als hier moeilijk over gedaan wordt dan mag er ook geen enkele kerstbal of paasei meer op de publieke zenders te zien zijn. Ik heb niks tegen religie maar er moet ookw eer geen verschil tussen gemaakt worden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, ze overdrijven weer eens een beetje. Maar aan de andere kant is dat programma ook wel dom in de uitleg van het Suikerfeest als ik dat zo lees
Slecht kinderprogramma ook. Mijn kinderen kijken later gewoon tic tac, sesamstraat, jeugdjournaal en klokhuis!
Manier waarop Gijs. Kinderen moeten ook uitgelegd krijgen wat Suikerfeest inhoudt. Maar wel op een juiste manier, dus inclusief Ramadan uitleg en niet simpelweg zo: "Het Suikerfeest werd in Het Zandkasteel omschreven als een dag waarop alle kinderen cadeautjes krijgen, schone kleren aantrekken en 'we allemaal zoetigheid eten" Vooral dat schone kleren aantrekken is echt te kansloos voor woorden. Alsof Moslims op andere dagen geen schone kleding aan doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
en daarin wordt er geen aandacht aan besteed? Sesamstraat volgens mij ook hoor maar als hier moeilijk over gedaan wordt dan mag er ook geen enkele kerstbal of paasei meer op de publieke zenders te zien zijn. Ik heb niks tegen religie maar er moet ookw eer geen verschil tussen gemaakt worden.
Krijg net een mailtje van cd-wow binnen, met hun korting dingenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat figuur is toch 1 grote fail?
OMGquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, Strol, nwe trailer van die DS game:
Briljante verwoordingquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Manier waarop Gijs. Kinderen moeten ook uitgelegd krijgen wat Suikerfeest inhoudt. Maar wel op een juiste manier, dus inclusief Ramadan uitleg en niet simpelweg zo: "Het Suikerfeest werd in Het Zandkasteel omschreven als een dag waarop alle kinderen cadeautjes krijgen, schone kleren aantrekken en 'we allemaal zoetigheid eten" Vooral dat schone kleren aantrekken is echt te kansloos voor woorden. Alsof Moslims op andere dagen geen schone kleding aan doen
Ik doe niet moeilijk!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat figuur is toch 1 grote fail?
daar heb je ookw eer gelijk in.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Manier waarop Gijs. Kinderen moeten ook uitgelegd krijgen wat Suikerfeest inhoudt. Maar wel op een juiste manier, dus inclusief Ramadan uitleg en niet simpelweg zo: "Het Suikerfeest werd in Het Zandkasteel omschreven als een dag waarop alle kinderen cadeautjes krijgen, schone kleren aantrekken en 'we allemaal zoetigheid eten" Vooral dat schone kleren aantrekken is echt te kansloos voor woorden. Alsof Moslims op andere dagen geen schone kleding aan doen
Ik heb altijd gelijk Gijs.quote:
ODSTquote:Halo 3:ODST - 9
Demon's Souls - 9
FIFA 10 - 9
Dead Space Extraction - 8
Metroid Prime Trilogy - 8
Need For Speed: Shift - 8
Zuma's Revenge - 8
Professor Layton and Pandora's Box -
Scribblenauts - 7
Section 8 - 7
Mini Ninjas - 7
Katamari Forever - 7
Ninja Gaiden Sigma 2 - 7
Motorstorm Arctic Edge - 7
Gran Turismo PSP - 7
Guitar Hero 5 - 7
The Beatles: Rock Band - 7
WET - 5
Blood Bowl - 3
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk Gijs.
Demon's Soulsquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:47 schreef Wessiej het volgende:
Edge reviews van deze maand:
[..]
ODST
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:49 schreef Bastard het volgende:
Ik ga naar disneyland.
Oh leuk ga je ook naar Parijs?
Nee.
Paris fail![]()
![]()
*PROESTYquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:49 schreef Bastard het volgende:
Ik ga naar disneyland.
Oh leuk ga je ook naar Parijs?
Nee.
Paris fail![]()
![]()
Neuh klinkt chill Gijsquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:56 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Uitslapen?
Gamen?
Ff niet werken?
Meer plannen nodig.
Dat kanquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga vanavond die demo eens proberen in hotlap mode, unlimited laps zonder auto's
Ja.. sinds vandaag geloof ik.. als je bij die trackkeuze bent op Y drukken en dan nog ietsquote:
Gijs.. een 1:23 met die mitsubischi evo? Er zijn niet bloemetjes te bekijken hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:09 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
TGS 09: Ezio's Destiny Trailer
HD / SD
Zitten ook een hoop rondetijden in van Daan,... dat is best snel! Heb net wat tijden verbeterd,... sta nu elke keer 2e bij timelapsquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. een 1:23 met die mitsubischi evo? Er zijn niet bloemetjes te bekijken hoor
Had op de PS3 moeten uitkomen. PSP fail!quote:
Gijs die scoreboards staan niet op volgorde....quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zitten ook een hoop rondetijden in van Daan,... dat is best snel! Heb net wat tijden verbeterd,... sta nu elke keer 2e bij timelapsNet onder jou! Maar ik ben er wel klaar mee
Zie mezelf dit niet spelen,... wordt nerveus van het spel!
Oh,... dat is grappig want de tijden lopen wel op volgorde! En jij staat overal bovenaan met 1st, dus ik neem aan dat dat kloptquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs die scoreboards staan niet op volgorde....
K to tha Ansloos. Wiimote + Nunchuck is dan een veel betere oplossing! Daar is tenminste over nagedacht, die is in elkaar geflanst.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:41 schreef Chocobo het volgende:
Christus wat een onding,... zou er niet aan moeten denken om zo RE5 te besturen. In het filmpje heeft die Japanner in zijn ene hand dat motion ijsje en in zijn andere hand een PS3 controller
Zag je hem gamen met die Dualshock in 1 handquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
K to tha Ansloos. Wiimote + Nunchuck is dan een veel betere oplossing! Daar is tenminste over nagedacht, die is in elkaar geflanst.
Die implementatie ook steeds, zo krampachtigquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag je hem gamen met die Dualshock in 1 handSerieus,... wordt dit de toekomst in gaming? God ik hoop dat ze normaal blijven daar bij Microsoft en Sony,.... Laat die shit toch aan de Wii over,... dit is toch 3x niks. Houtje touwtje gamen noem ik het,... waarom? Omdat het kan,.......
Rare ding met die gloeiende bal erop
Mario Galaxy,... die controlsquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die implementatie ook steeds, zo krampachtigMotorstorm of Lair met Sixaxis was ook een RAMP. Bij Nintendo wordt er tenminste nog over nagedacht getuige Mario Galaxy
Ik denk dat je een koosnaampje bedacht hebtquote:
Zo zonde inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:04 schreef Chocobo het volgende:
Sixaxis is ook een grote fail inderdaad. Jammer dat ze er in Uncharted 1 gebruik van gemaakt hebben. Granaten gooien,... of je balans houden op boomstammenHet klopt gewoon niet.
Tja,... net wakker geloof ik inderdaad niet! Wat heb je gedaanquote:Op zaterdag 26 september 2009 06:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
*kijkt op klok
I'm too old for this shit
Sowieso zijn ze bij Teleac of wie die shit ook maakt gestoord geworden. Zandkasteel is alles behalve kindvriendelijke en denkt niet aan opvoeding. Die stinkkinderen krijgen alles, als ze maar boos worden. Die ezelvader laat over zich heen lopen en corrigeert nooit. Je moet eens goed op de teksten letten,.... een drama! Ze vullen alles met shit, want het gaat hun eerder om poppenherkenning en verkoop dan om inhoudelijk verantwoord gedrag naar kinderen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 07:59 schreef Magneet het volgende:
net was de suikerfeest aflevering van het zandkasteel op tv en zoals te verwachten wordt er weer flink overdreven. Ja de uitleg mag iets uitgebreider maar dat werk ook weer niet voor kleuters en ze gaan in bad en trekken schone kleren aan om er op die dag extra netjes uit te zien net als christenen dat doen met kerstmis of uberhaupt als ze naar de kerk gaan.
dat is ook wel weer waar :'0 Maar goed de moslimpropaganda vind ik iig wel meevallen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sowieso zijn ze bij Teleac of wie die shit ook maakt gestoord geworden. Zandkasteel is alles behalve kindvriendelijke en denkt niet aan opvoeding. Die stinkkinderen krijgen alles, als ze maar boos worden. Die ezelvader laat over zich heen lopen en corrigeert nooit. Je moet eens goed op de teksten letten,.... een drama! Ze vullen alles met shit, want het gaat hun eerder om poppenherkenning en verkoop dan om inhoudelijk verantwoord gedrag naar kinderen.
Ik kak op Zandkasteel!
Denk je dat ze in Moslimlanden uitleggen via kinderprogramma's wat Kerst isquote:Op zaterdag 26 september 2009 08:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is ook wel weer waar :'0 Maar goed de moslimpropaganda vind ik iig wel meevallen.
zal wel niet maar mijn persoonlijke mening is dat kinderen uberhaupt geen geloof opgelegd zouden moeten krijgen en zelf moeten kiezen als ze daar aan toe zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk je dat ze in Moslimlanden uitleggen via kinderprogramma's wat Kerst is?
Een verantwoorde keuze maken op dat gebied komt dan best op een late leeftijd. Krijgen we een hoop atheïstenquote:Op zaterdag 26 september 2009 08:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
zal wel niet maar mijn persoonlijke mening is dat kinderen uberhaupt geen geloof opgelegd zouden moeten krijgen en zelf moeten kiezen als ze daar aan toe zijn.
Oh bij mij staat het door elkaarquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... dat is grappig want de tijden lopen wel op volgorde! En jij staat overal bovenaan met 1st, dus ik neem aan dat dat kloptMaar ik wordt er echt nerveus van,... bij elke bocht!
Ik zou die middelste wel doen.quote:
Heavy Rainquote:Op zaterdag 26 september 2009 08:35 schreef Chocobo het volgende:
Tering,.... 2010 wordt overigens een game-jaar
Final Fantasy XIII
God of War III
Splinter Cell: Conviction
Bioshock 2
Mass Effect 2
Dead Rising 2
Oh nee Gijs,... DR2 haal ik blindquote:Op zaterdag 26 september 2009 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heavy Rain
Dead Rising 2 ben ik niet zo gehyped meer voor. Ziet er uit als meer van hetzelfde. En Las Vegas als setting ben ik een beetje zat.
Er zit een man in dat pakquote:Op zaterdag 26 september 2009 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou die middelste wel doen.
Bij het friendsoverzicht sta jij altijd bovenaanquote:Op zaterdag 26 september 2009 08:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh bij mij staat het door elkaar
Zijn mensen die nog 4 seconden sneller zijn dan mij
quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij het friendsoverzicht sta jij altijd bovenaan
Blade Runner al gekeken?quote:
Nee, nog geen tijd gehad,.... misschien vanavond! Gijs iets anders,... hoe is die serie Rome van HBO? Heb je die gezien?quote:
Rome is geweldig! Ik heb beide seizoenen nu al 2x gezien. Echt een aanrader!quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee, nog geen tijd gehad,.... misschien vanavond! Gijs iets anders,... hoe is die serie Rome van HBO? Heb je die gezien?
Thanks Gijs!quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rome is geweldig! Ik heb beide seizoenen nu al 2x gezien. Echt een aanrader!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:19 schreef Magneet het volgende:
zelf friet bakken is idd lekkerder en goedkoperWel in zonnebloemolie doen ipv vet smaakt ook nog eens een stuk beter.
Jeuwsisquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:20 schreef Chocobo het volgende:
BOEM,... en weg!
http://www.dumpert.nl/med(...)_rio_de_janeiro.html
En terecht!quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:20 schreef Chocobo het volgende:
BOEM,... en weg!
http://www.dumpert.nl/med(...)_rio_de_janeiro.html
Vrouwen,.........quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:25 schreef Bastard het volgende:
Mn vrouw verklaarde me voor gek..
"je zit toch een demo te spelen??"
Ja
"hoeveel banen is dat dan?"
1
"en nu zit je al een 2 uur achter elkaar hetzelfde rondje te rijden???"
Ja.. maar wel afgewisseld met een andere auto
"En tegen wie rij je dan, die is doorzichtig?"
Ja dat ben ikzelf in een andere ronde
"je bent echt ziek!"
Maar hoor wel bij de snelste 3% van de wereld nu
Vandaag de LE gepreorded.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:25 schreef Bastard het volgende:
Mn vrouw verklaarde me voor gek..
"je zit toch een demo te spelen??"
Ja
"hoeveel banen is dat dan?"
1
"en nu zit je al een 2 uur achter elkaar hetzelfde rondje te rijden???"
Ja.. maar wel afgewisseld met een andere auto
"En tegen wie rij je dan, die is doorzichtig?"
Ja dat ben ikzelf in een andere ronde
"je bent echt ziek!"
Maar hoor wel bij de snelste 3% van de wereld nu
Forum Opties | |