Beste OP ooit van je!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:21 schreef Wessiej het volgende:
Games bier en tieten, dat allemaal in een heerlijk Q4, nice.
Who cares,... spel is volgens de import reviews ziekelijk goed. De users noemen het een van de beste titels sinds jaren. Een hardcore PS3 game. Heb er echt zin in. Nog maar een paar weekjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:19 schreef Wessiej het volgende:
Wat ik alleen nog niet snap van DS, je gaat dus dood, en dan blijf je leven, en wat als je dan weer dood gaat? Kan je wel echt dood om zo maar te zeggen?
Niks Mexicaans tochquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:45 schreef Bastard het volgende:
* Bastard doet al lekker mee...
snotverkouden
Als je doodgaat wordt je een geest, en heb je nog maar 50% van je health. Je lichaam krijg je terug door zeldzame items of door het verslaan van een eindbaas.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:19 schreef Wessiej het volgende:
Wat ik alleen nog niet snap van DS, je gaat dus dood, en dan blijf je leven, en wat als je dan weer dood gaat? Kan je wel echt dood om zo maar te zeggen?
Is dat laatste time-based?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je doodgaat wordt je een geest, en heb je nog maar 50% van je health.
Als je nog een keer doodgaat ga je terug naar de nexus (soort hub). Kun je het level weer opnieuw beginnen. Als je geluk hebt weet je de plek waar je bent doodgegaan nog te bereiken en krijg je al je EXP terug. Lukt dit niet, en ga je weer dood, dan ben je die kwijt.
Nee.quote:
En als je dan alles kwijt bent? EXP,... OK, maar je speciale items? Bestaan die items dan nog in de wereld of houd het dan opquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee.
Maar je krijgt maar 1 kans.
Items hou je, upgrades ook. Het gaat om de souls (exp/geld) die je nog niet heb besteed.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:02 schreef Chocobo het volgende:
En als je dan alles kwijt bent? EXP,... OK, maar je speciale items? Bestaan die items dan nog in de wereld of houd het dan op
Dus je haalt het eerst niet met 100% health, en daarna moet je het maar proberen met 50%, okquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je doodgaat wordt je een geest, en heb je nog maar 50% van je health. Je lichaam krijg je terug door zeldzame items of door het verslaan van een eindbaas.
Als je als geest nog een keer doodgaat ga je terug naar de nexus (soort hub). Kun je het level weer opnieuw beginnen. Geopende shortcuts blijven gelukkig wel open. Als je geluk hebt weet je de plek waar je bent doodgegaan nog te bereiken en krijg je al je EXP terug. Lukt dit niet, en ga je weer dood, dan ben je die kwijt.
Yep!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef Wessiej het volgende:
Dus je haalt het eerst niet met 100% health, en daarna moet je het maar proberen met 50%, ok
Ah,.... dat stelt me gerust,... zou balen zijn, maar dat is dan ook het enige! Ik krijg er gelukkig ook een 160 page strategy guide bij,... ga ik nodig hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Items hou je, upgrades ook. Het gaat om de souls (exp/geld) die je nog niet heb besteed.
Nee hoor Gijs...gewoon beginnen en ontdekken. Wijst zich echt vanzelf. Zeker als je het type gamer bent die elk hoekje van een level moet zien!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,.... dat stelt me gerust,... zou balen zijn, maar dat is dan ook het enige! Ik krijg er gelukkig ook een 160 page strategy guide bij,... ga ik nodig hebben
ALLES Gijs,.... moet alles zien!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee hoor Gijs...gewoon beginnen en ontdekken. Wijst zich echt vanzelf. Zeker als je het type gamer bent die elk hoekje van een level moet zien!
Ja dat zien ze..quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:56 schreef Chocobo het volgende:
Net Xbox Live 12 Mnd besteld voor 33 Euro bij Gamehubs. Dat is best fijn, want ik had op 2 oktober automatisch moeten verlengen. Dan trekt M$ er 60 Euro af! Moet ik automatisch verlengen nu uitzetten of zien ze straks dat ik mijn abo verlengt(d?) heb.
Wat doe je jezelf aanquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je doodgaat wordt je een geest, en heb je nog maar 50% van je health. Je lichaam krijg je terug door zeldzame items of door het verslaan van een eindbaas.
Als je als geest nog een keer doodgaat ga je terug naar de nexus (soort hub). Kun je het level weer opnieuw beginnen. Geopende shortcuts blijven gelukkig wel open. Als je geluk hebt weet je de plek waar je bent doodgegaan nog te bereiken en krijg je al je EXP terug. Lukt dit niet, en ga je weer dood, dan ben je die kwijt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:31 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wast leuk?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:04 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren lekker opgeschoten met ODST.
tvp
22e he.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wast leuk?Dacht dat ie morgen pas uitkwam.
Dus op een goeie middag met een potje bier heb je hem savonds uit en heb je nog de uitgebreide MP over. Maps van Halo3 + de optie firefight (met naar ik aan neem andere maps)quote:Op woensdag 23 september 2009 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
22e he.
Opzich niet verkeerd.
Je speelt voornamelijk in het donker.
Leuke gevechten en verhaal ook leuk opgezet.
SP is niet zo lang, ze hadden het ook al over rond de 6 uur, moet nog 2 levels voltooien om de game uit te hebben.
Nog geen firefight gedaan eerst ff de sp klaar dan verder met de MP.
Extra disc erbij gekregen van Halo 3 MP met alle maps, wel relax.
Firefight, inderdaad andere maps uit de sp.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus op een goeie middag met een potje bier heb je hem savonds uit en heb je nog de uitgebreide MP over. Maps van Halo3 + de optie firefight (met naar ik aan neem andere maps)
Hoopje achievements al zag ik![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
Race game, gratis, I'm in
http://www.xboxonly.nl/nieuws/16783/Joy_Ride_gratis_XBLA_game/
Dat juichen ook bij die strikequote:Op woensdag 23 september 2009 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Firefight, inderdaad andere maps uit de sp.
Gamende politie gefilmd tijdens inval
Spanning, de angst om zaken kwijt te raken als je doodgaat. Dat heb ik sinds mijn MSX-tijd niet meer meegemaakt.quote:
Klinkt goed! Ik zag je gister spelen. Ik hoop hem zaterdag te spelen!quote:Op woensdag 23 september 2009 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
22e he.
Opzich niet verkeerd.
Je speelt voornamelijk in het donker.
Leuke gevechten en verhaal ook leuk opgezet.
SP is niet zo lang, ze hadden het ook al over rond de 6 uur, moet nog 2 levels voltooien om de game uit te hebben.
Nog geen firefight gedaan eerst ff de sp klaar dan verder met de MP.
Extra disc erbij gekregen van Halo 3 MP met alle maps, wel relax.
Vreselijkquote:Op woensdag 23 september 2009 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spanning, de angst om zaken kwijt te raken als je doodgaat. Dat heb ik sinds mijn MSX-tijd niet meer meegemaakt.
Nee heb ik niet nodig, heb ze allemaal al op mn HD.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo ja, B. Wil jij die disk dan hebben? Die ga ik dan toch niet gebruiken.
Volgens mij staat daar ook de Halo : Reach beta op, die wil je iig niet missen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik zag je gister spelen. Ik hoop hem zaterdag te spelen!
Op die extra disk staan alleen Halo 3 maps? Voor de rest geen content? SP, co-op campaign en Firefight staan op disk 1?
Zo ja, B. Wil jij die disk dan hebben? Die ga ik dan toch niet gebruiken.
Die PIJN somsquote:Op woensdag 23 september 2009 11:32 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)latie_september.html
MP beta. Die zal me ook aan mijn reet roesten.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar ook de Halo : Reach beta op, die wil je iig niet missen.
Ook een leuk welkom zegquote:
Hoiquote:Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Vlgs mij is dat een leuke gesprekspartner
Mja, het wachten is op die vervelende blog over het mooie rode weer inderdaad.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:02 schreef Strolie75 het volgende:
Kepler zit nu toch in Sydney of niet?
[ afbeelding ]
Nope, lees z'n blogquote:Op woensdag 23 september 2009 15:02 schreef Strolie75 het volgende:
Kepler zit nu toch in Sydney of niet?
[ afbeelding ]
Das een beter welkomquote:Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Vlgs mij is dat een leuke gesprekspartner
Waarom doe je zo gemeenquote:
Lijden.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef Lonker het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen![]()
Wat moet een nieuweling dan doen?
AAAAUWWWWWWWWW!!!!!1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |