abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 september 2009 @ 11:25:05 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73064055
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Die van ons vinden speeltjes alleen leuk als het piept en als het doodgemaakt kan worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb een blikje bier, wat piept. Daar sjouwt ie ook de hele tijd mee of met zn giraffe piepstok
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 24 september 2009 @ 11:25:37 #52
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73064069
OK, het was maar een vraag, je geeft hier niet psies aan wat je doel is met je kong
Als ie erg into snacken is dan zou ie zo een gevulde kong toch erg leuk moeten vinden.
Billy had een puppykong, dat ding smeet ie de hele dag via de muren en het plafond door de hele hut, knettergek werd ik daar van Die is vrij snel heel per ongeluk heel erg kwijt geraakt geloof ik
Hier wilde ik graag van die otterson spellen voor de honden, mocht ik laatst eens proberen van een vriendin, maar dat is echt niks voor die van mij.
Drie keken er nog niet naar en Chico die deed echt zo een beetje verveeld zuchtend alle schuifjes open, ook van de moeilijke kant, at de beloningen met lange tanden op, en keek dr echt zo bij van "tja ik doe het voor jou hoor, voor MIJ hoeft dit echt niet ".
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73064085
Ik zou die kongvulling even heeeel goed nakijken als je hond allergieën heeft want volgens mij zit daar nog best wel wat troep in.

Verder geen tips want die van mij vreten ook gewoon een zwarte kong door midden dus we hebben er heel kort lol van gehad.
Levenslange garantie! Krijgen ze echt niet stuk! Nou als je met een kapotte gekleurde kong bij de dierenwinkel terugkomt doen ze inderdaad niet moeilijk maar kom je de volgende dag met een zwarte dan is het een ander verhaal. Ze konden niet aan de gang blijven vonden ze. Heb nog aardig moeite moeten doen om mijn geld terug te krijgen.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 24 september 2009 @ 11:30:50 #54
176471 oh-oh
pi_73064232
Naja als ze m ook gewoon de gelegenheid geeft broodjes kaas van tafel te gappen dan zal t wel mee vallen met die allergieën toch?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73064281
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:22 schreef waterkip het volgende:

[..]

Een week dan zijn het drie losse ringen
Ah jij dus ook? Ik had monsterhonden want normale honden konden dat niet zei ze.
  donderdag 24 september 2009 @ 11:54:48 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73065020
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou die kongvulling even heeeel goed nakijken als je hond allergieën heeft want volgens mij zit daar nog best wel wat troep in.
Klopt, kwam ik achter. Daarom heb ik ook zelf vullingen gemaakt.
quote:
Verder geen tips want die van mij vreten ook gewoon een zwarte kong door midden dus we hebben er heel kort lol van gehad.
Levenslange garantie! Krijgen ze echt niet stuk! Nou als je met een kapotte gekleurde kong bij de dierenwinkel terugkomt doen ze inderdaad niet moeilijk maar kom je de volgende dag met een zwarte dan is het een ander verhaal. Ze konden niet aan de gang blijven vonden ze. Heb nog aardig moeite moeten doen om mijn geld terug te krijgen.
Ben benieuwd hoelang baloe er mee doet
  donderdag 24 september 2009 @ 11:55:18 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73065038
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Naja als ze m ook gewoon de gelegenheid geeft broodjes kaas van tafel te gappen dan zal t wel mee vallen met die allergieën toch?
Nee, die allergie is echt heftig
  donderdag 24 september 2009 @ 11:56:19 #58
176471 oh-oh
pi_73065068
- edit: zo kan het wel weer -

[ Bericht 84% gewijzigd door ElisaB op 24-09-2009 12:22:13 ]
( Groucho Marx )
  donderdag 24 september 2009 @ 12:22:41 #59
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_73065879
Beetje opgeschoond; volgens mij was dat laatste niet nodig!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_73067924
Ronja krijgt altijd van die hartjes koekjes in d'r kong, die kan je er niet in duwen maar krijgt ze er dus vrij moeilijk uit, denk alleen dat baloe die niet mag hebben ivm zijn allergie

ik vond dan het fruit of de bananenmoes met eigenbrok wel oke klinken eigenlijk
  donderdag 24 september 2009 @ 14:15:08 #61
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73069057
ik heb net carnibest gehaald

Ik ga dus carnibest, banaan en brokken doen
pi_73072791
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:32 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ah jij dus ook? Ik had monsterhonden want normale honden konden dat niet zei ze.
Je hebt zelfs zwarte Kongs met een Jack-russel of Labrador afbeelding op de verpakking, dusseh...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 24 september 2009 @ 16:31:31 #63
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73073331
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je hebt zelfs zwarte Kongs met een Jack-russel of Labrador afbeelding op de verpakking, dusseh...
ik had die met een labje
pi_73073525
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb schapendoezen. Ken je die?
Van die dweilen ja.
Monsterhonden.
pi_73076824
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:37 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb schapendoezen. Ken je die?
Van die dweilen ja.
Monsterhonden.
Nou, wát een monsterhonden Ik denk dat de verkoper gewoon geïrriteerd was. Alles kan kapot, dat weet toch iedereen Alsof een hond doorgeslagen is als hij erin slaagt om een Kong te slopen...gewoon lang genoeg knabbelen en het lukt wel. Maar zo zie je weer dat het niks zegt qua cliché's. De honden waar die zwarte van oorsprong voor bedoelt was (powerdogs: staffords, bullen, mastiffs) doen er niks mee en een minder "eng" ras krijgt hem wel kapot.
Ik had alleen niet zo snel geld terug gevraagd bij een winkel, omdat ik het toch op eigen risico vindt of je hond hem heel houdt. Maar alsof ze verlies draaien op één Kong
pi_73077881
Tja ik kocht die gekleurde met de garantie dat ze absoluut heel bleven en als dat niet zo was dat ik een nieuwe zou krijgen of mijn geld terug zou krijgen. Ik had namelijk al zo mijn bedenkingen.
Een dag later stond ik dus in de winkel en kreeg ik een zwarte mee. En weer een dag later stond ik er weer met stukgebeten zwarte. En daar hebben ze ook echt niet lang op lopen knabbelen, ze besloten gewoon dat de vulling er makkelijker uit te krijgen was als het ding in tweeën lag en dat was zo bekeken.
Als ze dat risico niet had willen lopen had ze me die garantie niet moeten geven en die belofte niet moeten doen. Maar volgens mij kan de winkelier dat gewoon declareren bij de fabrikant hoor.
pi_73078568
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Tja ik kocht die gekleurde met de garantie dat ze absoluut heel bleven en als dat niet zo was dat ik een nieuwe zou krijgen of mijn geld terug zou krijgen. Ik had namelijk al zo mijn bedenkingen.
Een dag later stond ik dus in de winkel en kreeg ik een zwarte mee. En weer een dag later stond ik er weer met stukgebeten zwarte. En daar hebben ze ook echt niet lang op lopen knabbelen, ze besloten gewoon dat de vulling er makkelijker uit te krijgen was als het ding in tweeën lag en dat was zo bekeken.
Als ze dat risico niet had willen lopen had ze me die garantie niet moeten geven en die belofte niet moeten doen. Maar volgens mij kan de winkelier dat gewoon declareren bij de fabrikant hoor.
Ah ok, logisch dat je terug gaat als ze dat gezegd hebben... Vreemd dat ze dat bij de rode beloven. Bij de zwarte kan dat wel gezegd worden (meestal blijft hij ook heel), maar voor de rode is het afwachten.
En als je zoiets aan iemand belooft en geheel onverwachts gaat hij toch kapot, dan moet je ook niet kinderachtig doen en piepen. Veel winkels beloven zoiets daarom ook niet... Zogenaamd service, maar uiteindelijk gewoon niet?
pi_73082782
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:15 schreef Qwea het volgende:
ik heb net carnibest gehaald

Ik ga dus carnibest, banaan en brokken doen
En heb je t al gegeven? Wat vond hij ervan? Mn broertjes hond (doberman) die springt al bijna letterlijk een gat in de lucht als je t ding tevoorschijn haalt haha, hij krijgt t ook met carnibest
  donderdag 24 september 2009 @ 21:33:34 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73083865
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:02 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

En heb je t al gegeven? Wat vond hij ervan? Mn broertjes hond (doberman) die springt al bijna letterlijk een gat in de lucht als je t ding tevoorschijn haalt haha, hij krijgt t ook met carnibest
Ik had dat ding op het aanrecht staan, en werkelijk, hij blaft nooit...hij stond me te blaffen om dat ding. Ik keek echt zo van "WTF ?"

Het ging al beter dan de 1ste keer. Ik had het ook niet zo stevig aangestampt, maar meneer had soms nog wel ff wat hulp nodig. Wel minder dan de 1ste keer. Ding is schoon leeg gegaan
  donderdag 24 september 2009 @ 21:50:30 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73084508
Als ik Carnibest op t aanrecht zet om op temperatuur komen valt Charlie de keuken niet uit te slaan
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_73084785
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:33 schreef Qwea het volgende:

Wel minder dan de 1ste keer.
Goed zo!
pi_73085322
Hij leert het wel haha
pi_73120604
Qwea, hier in den helder zitten 2 carnibest verkoop punten
FF hier kijken en dan op de provincie klikken. http://www.carnibest.nl/
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:14:04 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73220451
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 10:52 schreef Sorella het volgende:
Qwea, hier in den helder zitten 2 carnibest verkoop punten
FF hier kijken en dan op de provincie klikken. http://www.carnibest.nl/
Heeey!

Late reactie van mijn kant ;

Ik weet dat de cat and dog shop het in den helder verkoopt. Maar blijkt dat we hier in mn eigen woonplaats ook een CB punt hebben. Inmiddels heb ik 2 worsten in de vriezer liggen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:05:26 #75
176471 oh-oh
pi_73222242
Q. als je dat alleen voor in de Kong wil gebruiken en niet als voer moet je niet heel zo een worst in 1 keer ontdooien!
Je kan ze als je ze even uit de vriezer laat liggen goed bevroren in stukken snijden, in zakjes doen en dan zo in de vriezer bewaren
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')