quote:
Waarom is dit nou weer een lemming? Toon wat respect wil je! Het is niet zo omdat ik een marroc ben dat je te pas en te onpas "lemming" mag roepen, ga ik toch ook niet doen bij elke kaaskop die een JWT BITCHES HOSSEL topic opent..quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:55 schreef sinadO het volgende:
Ik ben te lui om het origineel te zoeken maar ik roep maar vast: LEMMING!
Wat?? Ben jij een joekel? Nooit geweten! Dáárom liep je laatst zo te ijlen over discriemienaasie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer een lemming? Toon wat respect wil je! Het is niet zo omdat ik een marroc ben dat je te pas en te onpas "lemming" mag roepen, ga ik toch ook niet doen bij elke kaaskop die een JWT BITCHES HOSSEL topic opent..
Nou repect het is al goed boks ouwe en nou zijn we weer vrienden
Ik heb alvast een topicreport gedaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:00 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat?? Ben jij een joekel? Nooit geweten! Dáárom liep je laatst zo te ijlen over discriemienaasie.
Zeker een heel oud woord want op internet staat er niks over uitgelegt stoer hoor om oude woorden te gebruiken, pestkop!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:00 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat?? Ben jij een joekel? Nooit geweten! Dáárom liep je laatst zo te ijlen over discriemienaasie.
quote:Abonnement FOK!free abonnement
Geregistreerd 08-11-2005
Oud-Hollands.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Zeker een heel oud woord want op internet staat er niks over uitgelegt stoer hoor om oude woorden te gebruiken, pestkop!
Je weet gewoon zelf niet wat het betekent en daarom doe je die huillach smiley.quote:
Je mist de nuances van de Nederlandsche taal. Maar daar kun jij ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:05 schreef deepart het volgende:
[..]
Je weet gewoon zelf niet wat het betekent en daarom doe je die huillach smiley.
Waarom kan ik daar niks aan doen, vind je alle marrocs incapabel? Wat ben jij een vieze racist!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:08 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je mist de nuances van de Nederlandsche taal. Maar daar kun jij ook niets aan doen.
Ies koeltoer...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:10 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom kan ik daar niks aan doen, vind je alle marrocs incapabel? Wat ben jij een vieze racist!
Aarde vergaat misschien in maart 2880quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:13 schreef Zith het volgende:
andersom werkt ook niet tsIk kan nooit dingen van de toekomst vinden
Misschien..quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:21 schreef sinadO het volgende:
[..]
Aarde vergaat misschien in maart 2880
Is dat een naam die bij jullie gebruikelijk is?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Misschien..
Misschien wordt er in 4241 wel een kind geboren met de naam sjakko.
Nee, de naam Sjakko is bij ons niet gebruikelijk. Ali en Fatima daarentegen wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
Is dat een naam die bij jullie gebruikelijk is?
Wat voor dingen? Theekopjes, stoelen, TV's, badkamers?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:31 schreef sinadO het volgende:
Tja, wat zal ik zeggen, er zijn bij jullie wel meer dingen gebruikelijk...
Een Bossche bol? Is gebruikelijk aangezien ik in Den Bosch woon.quote:
Flikker toch op met je vbl zeg. Jankerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |