Omdat je dan als bejaarde nog met een halve robotarm rondloopt, maar dan met rimpelsquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:03 schreef Triptamine2 het volgende:
maar als het lukt en je vind het vet, why not?
Dat vind ik juist de grootste onzin. "het moet iets betekenen" Waarom? het gaat toch vooral om hoe het plaatje eruit ziet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:08 schreef Fha het volgende:
Als je ze zelf ontwerpt en ze echt iets voor je betekenen bijvoorbeeld
True, daarom zou ik persoonlijk het hele robot idee ook niet doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat je dan als bejaarde nog met een halve robotarm rondloopt, maar dan met rimpels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Voor mij nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:10 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist de grootste onzin. "het moet iets betekenen" Waarom? het gaat toch vooral om hoe het plaatje eruit ziet?
Moet ook wel meer zijn dan een plaatje wat ik bedoel. Ik bedoel dan de compositie die jou zo raakt, dat je hem dagelijks weer wilt zien. Dat is een gevoel denk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Voor mij nietIk kom elke dag wel honderd plaatjes tegen die ik mooi vind, ik zou wel gek zijn als ik die dan ook allemaal in mn lijf laat zetten.
quote:
Zonde van zo'n mooi meisjequote:
Dan snap ik jequote:Op dinsdag 22 september 2009 19:15 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Moet ook wel meer zijn dan een plaatje wat ik bedoel. Ik bedoel dan de compositie die jou zo raakt, dat je hem dagelijks weer wilt zien. Dat is een gevoel denk ik.
Maar ieder zijn dingHeb je tattoo's?
Zonder die tattoos had ze later ook een gerimpelde harses gekregen hoor.quote:
Deze voelde je vast al aankomen: Met betekenis dus?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan snap ik jeEn ja ik heb twee tattoo's, op mijn enkel.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:11 schreef 3keernix het volgende:
Ik heb hier een mooi plaatje van een tatoo. klikken op eigen risicoDat is vast niet goed voor je sekslevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
heel schokkend was het niet neequote:Op dinsdag 22 september 2009 19:20 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Deze voelde je vast al aankomen: Met betekenis dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |