Is dat tegenwoordig Marc's obessie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:52 schreef Sersjee het volgende:
Oei, en dat terwijl Marc net weg is...
Al een tijdje. Kan me herinneren dat ie het er over gehad heeft in die geweldige ochtendshow.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig Marc's obessie?
Was ik dat niet? Of weet ik zelf niet meer dat ik een jaar geleden met Ol' Blue Eyes te draaien begon.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Al een tijdje. Kan me herinneren dat ie het er over gehad heeft in die geweldige ochtendshow.
Ehm... Ik had het over Julian Velard.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Was ik dat niet? Of weet ik zelf niet meer dat ik een jaar geleden met Ol' Blue Eyes te draaien begon.
Gerard neemt het altijd op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef Feivel1 het volgende:
Eerder opgenomen dus: "Morgen in jouw laatste uur"
Iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:04 schreef TheZapster het volgende:
Ff wennen die nieuwe layout van de kx site.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ehm... Ik had het over Julian Velard.
Ligt dat niet aan jou? Ik download met volle snelheid (1.1MB/secquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:44 schreef TheZapster het volgende:
Downloaden gaat wel een stuk langzamer nuNormaal haal ik 2 mbs, nu amper 700 kbs
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:29 schreef TheZapster het volgende:
Journey![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry alvast voor het valse meezingen
Die jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]Don't Stop Believin'
neem ik aan?
,. Het gitaarriedeltje na minder dan een minuut
![]()