abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73011397
Die vrouw die vastzat in haar vaatwasser. Veel mensen begrepen niet hoe dat nu precies zat.
Dit las ik vandaag in het Haarlems dagblad. Dit verklaart het e.e.a.
quote:
Haarlem -

Nu kan Francis Guldemond (30) ook wel lachen om het ridicule incident; 'Vrouw vast in vaatwasser'. Politie, brandweer, twee ambulances en een traumahelikopter moesten er zaterdagochtend aan te pas komen om de Haarlemse te bevrijden uit haar tafelmodel Siemens. ''Ze noemen me al de vaatwasservingeraar.''

Toen Francis' afwasser geen water meer gaf, probeerde de Haarlemse - nog in haar pyjama - de toevoer te ontstoppen met haar middelvinger. Die zat al snel muurvast. Het slachtoffer probeerde zich in het geniep los te werken. ''Ik schaamde me.'' Het incident staat namelijk niet op zichzelf. Eerder zat de Haarlemse al met haar vinger vast in een kauwgomballenautomaat en aan de zitting van een tribunebankje.

Met dank aan de hulpdiensten kon Francis na anderhalf uur uit haar benarde positie worden bevrijd. Er werd gevreesd dat haar vingerkootje moest worden geamputeerd, maar dat bleek niet nodig. De vaatwasser heeft het incident niet overleefd.
pi_73012001
Ze leert niet echt van haar fouten
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_73012036
quote:
Eerder zat de Haarlemse al met haar vinger vast in een kauwgomballenautomaat en aan de zitting van een tribunebankje.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2009 @ 18:39:53 #4
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_73012126
Geef haar een dijk, snel.
Carpe Libertatem
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:29:53 #5
164425 KutKat
Doe je handschoenen maar aan.
pi_73014342
Met vaatwasser en al in de helicopter geladen !!
Als jij wil dat ik mijn slipje uitdoe, doe effe je sokken uit!
pi_73014630
Ben benieuwd waar ze nu haar vinger in gaat steken.
pi_73018525
Straks gaat ze de blender uitpeuren met haar vingertje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')